וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איבדנו יותר מדי נקודות העונה": ברדה צפוי לערוך שינויים רבים מול סכנין

פוקו, גורדנה ותורג'מן צפויים לשוב ל-11 של ב"ש, פליטר עשוי לקבל דקות ראשונות ולפתוח כמגן ימני, אליאסי ככל הנראה ימשיך בין הקורות: "המשחק מול מכבי חיפה הוא היסטוריה". ויטור: "יש לנו הזדמנות לתקן מאוד מהר ואני מקווה שנעשה את זה" (ד', 19:45, ספורט2)

מחזור 7הסתיים06/12/2023
הפועל באר שבע
  • אלמוג (36)
2:1
  • (63) גורי
  • (81) תאג'י
בני סכנין
תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

הפועל באר שבע

אחרי ההפסד למכבי חיפה שלשום (ראשון) בדקות האחרונות של תוספת הזמן, בהפועל באר שבע רוצים בעיקר למנף את התסכול והכעס כדי להביא אנרגיות חזק ולהשיג מחר (רביעי, 19:45, ספורט2) ניצחון חשוב מאוד בבית מול בני סכנין. "למזלנו לא צריך לחכות יותר מדי זמן עד למשחק הבא", אמר מיגל ויטור לקראת ההתמודדות. "אנחנו מאוד מאוכזבים ומתוסכלים שהפסדנו כך ובמקבצי המשחקים שיש מעכשיו בגלל ההפסקה הארוכה, יש לנו הזדמנות לתקן מאוד מהר ואני מקווה שנעשה את זה".

המאמן אליניב ברדה יודע שאחרי איבוד של 10 נקודות בששת המחזורים הראשונים, כל תוצאה מלבד ניצחון מחר, תרחיק מאוד את הפועל באר שבע מהשאיפה שלה להיות דבוקה לצמרת הגבוהה ולהיאבק על האליפות. "איבדנו כבר יותר מדי נקודות העונה", אמר ברדה. "המשחק נגד מכבי חיפה הוא היסטוריה. אנחנו צריכים ללמוד מהטעויות שלנו ולתקן".

ברדה צפוי לערוך שינויים רבים בהרכב אחרי ההפסד. ניב אליאסי ימשיך בשער אחרי ההופעה הטובה שלו שלשום. אנדרה פוקו אמור לחזור להרכב וייתכן שגם רועי גורדנה ואלון תורג'מן. גם האפשרות שניב פליטר יפתח כמגן ימני קיימת, לאחר שזה טרם שותף העונה. המאמן יצטרך גם להחליט אם הוא ממשיך בהרכב עם איאד אבו עביד אחרי שהאחרון איבד את הכדור בדרך לשער הניצחון של מכבי חיפה.

ניב פליטר, הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
דקות ראשונות? פליטר/אתר רשמי, הפועל באר שבע

בני סכנין

אחרי התיקו מול מכבי נתניה, בבני סכנין מקווים להפתיע את הפועל באר שבע וליצור מומנטום. המאמן סלובודן דראפיץ לא תרגל הרכב ברור, אך ההערכה שלא יעשה יותר מדיי שינויים. דראפיץ' החמיא לשחקנים על היכולת ובעיקר על הלחץ הגבוה שעשו נגד נתניה וביקש מהם להגיע באותה מידת מחויבות.

מוחמד אבו ניל ימשיך בין הקורות, כאשר סאהר תאג'י צפוי לקבל קרדיט במרכז השדה גם הפעם ואדריאן פאון ישחק לראשונה מול באר שבע מאז הושאל ממנה. בסיל חורי המורחק ייעדר וגם סטפן אומאונגה עוד לא חזר לארץ.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
סאהר תאג'י שחקן בני סכנין לפני לורנצו פרמאטי שחקן מכבי פתח תקוה. דני מרון
סומכים עליו בסכנין. סאהר תאג'י/דני מרון

טריוויה

* בני סכנין ניצחה את הפועל באר שבע רק פעם אחת ב-21 מפגשי הליגה האחרונים - 0:1 ביתי בינואר 2021 משער של בירם כיאל. באר שבע השיגה 13 ניצחונות ועוד שבעה משחקים לא הוכרעו.

* הניצחון האחרון של בני סכנין בבאר שבע היה במרץ 2013, אז מוחמד כליבאת כבש צמד וקבע 1:2 בווסרמיל. מאז: 10 ניצחונות למארחת ושלוש תוצאות תיקו.

* הפועל באר שבע היא הקבוצה היחידה שעדיין לא ספגה שער בבית. ובכלל, היא הפסידה רק פעם אחת ב-19 משחקי הליגה האחרונים שלה בטרנר.

* אחרי שמכבי פתח תקוה לא כבשה בתבוסה 3:0 לחדרה ובני ריינה סיימה ב-0:0 בשבת, בני סכנין נותרה הקבוצה היחידה שבכל משחקיה שתי הקבוצות הבקיעו. ארבעה מהם הסתיימו ב-1:1.

* אליניב ברדה לא הפסיד לסכנין בארבעה משחקים כמאמן (שלושה ניצחונות ותיקו). בימיו כשחקן, זו הייתה הקבוצה מולה כבש הכי הרבה (11 שערים, שישה מהם במדי באר שבע) וניצח הכי הרבה (16, כמו מכבי פתח תקוה).

הרכבי הקבוצות

שופט: דוד פוקסמן
אצטדיון: טרנר

משחקי המחזור הבא:

שבת, 15:00: הפועל פתח תקוה - מ.ס. אשדוד
שבת, 17:30: מכבי בני ריינה - מכבי פתח תקוה
שבת, 19:30: הפועל תל אביב - הפועל חדרה (ספורט2)

ראשון, 19:30: הפועל ירושלים - הפועל חיפה (ספורט3)
ראשון, 20:00: בני סכנין - מכבי תל אביב (ספורט2)
ראשון, 20:30: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים

שני, 20:00: מכבי נתניה - הפועל באר שבע (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully