וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביזיון של אוהדי הפועל ת"א הגיע גם לחו"ל: "שערורייה כלל ארצית"

בתקשורת הזרה התייחסו לחרפה בטקס לזכר השוטרים: "סקנדל בכדורסל הישראלי. האירוע העיב על הקאמבק המיוחל של הליגה וגרם להמולה ענקית. אפילו הממשלה הגיבה"

תקציר: הפועל תל אביב - בשיקטאש 75:81/ספורט1

התנהגותם המבישה של אוהדי הפועל תל אביב אתמול (ראשון) עוררה הדים לא רק בישראל: גם בתקשורת בחו"ל סיקרו את האירוע המחפיר בליגת העל בכדורסל, שבו חלק מהקהל של סגנית האלופה ביזה את טקס ההנצחה שנערך לפני משחק החוץ בבאר שבע, לזכר השוטרים שנפלו ב-7 באוקטובר, עם שירים, קללות וקריאות נגד המשטרה.

"סקנדל במשחק כדורסל בישראל", נכתב באתר הסרבי B92. "אוהדי הפועל תל אביב שרקו בוז במהלך דקת דומייה לזכר השוטרים שנפלו, ככל הנראה על רקע עימותים ביניהם למשטרה ולרשויות במהלך השנים האחרונות".

גם באתר "באסקטניוז" התייחסו: "ליגת העל הישראלית חזרה לפעילות, אבל שערורייה כלל ארצית העיבה על הקאמבק המיוחל. מספר אוהדי הפועל תל אביב גרמו להמולה ענקית במעשיהם לפני המשחק נגד באר שבע, וכפו אפילו את תגובת הממשלה. ראוי לציין שהאחראים היוו רק חלק קטן מהקהל שנכח במשחק. כל הצדדים מיד גינו את המעשים".

ב"באסקט אוניברסו" האיטלקי כתבו: "אירוע של אבל מדיני הפך מקור למבוכה. בגלל המצב הרגיש שישראל חווה, המעשה של האולטראס גרם לתרעומת אדירה".

כזכור, מעבר להודעה הרשמית מטעם המועדון יצאו תגובות גם של הבעלים עופר ינאי והנשיא אבי זיידנברג, כשגם הסמל תומר גינת סיכם במילה אחת את תחושתו וצייץ: "מתבייש". מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי והשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הצטרפו לגינויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully