וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקבוצה הודיעה: לא נשחק נגד יריבות ערביות "עד להודעה חדשה"

הפועל בינימינה גבעת עדה מליגה ב' הודיעה שנוכח המצב, תבקש לדחות את כל משחקיה מול יריבות מהמגזר. מקגרגור מואשם באירלנד כ"פחדן", ומביע תמיכה בימין הקיצוני

בווידאו: פעילות כוחות צה"ל בשטח הרצועה/דובר צה"ל

גם היום ה-59 למלחמה מביא איתו תגובות, התפתחויות ומחוות בעולם הספורט. כאן הן ירוכזו.

22:30: בזמן שמשטרת ישראל מגבירה את מאבקה נגד אוהדי הפועל תל אביב שביזו אתמול את הטקס לזכר השוטרים שנפלו ב-7 באוקטובר - שחקני קבוצת הנוער של המועדון מציגים את חולצת המשחק שלהם עם השם קוץ, לזכר בני משפחת קוץ שנרצחו על ידי החמאס ב-7 באוקטובר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
כדורסל כללי. ברני ארדוב
"בכל מקום שבו מופיע משחק נגד קבוצה מהמגזר הערבי - הוא לא יתקיים"/ברני ארדוב

18:30: קבוצת הכדורסל הפועל בינימינה גבעת עדה שמשחקת בליגה ב' הודיעה שלא תיקח חלק במשחקים נגד קבוצות ערבית בגלל המצב הרגיש במדינה. בהודעה שמסרה הקבוצה נכתב: "שלום לכל ההורים והשחקנים. אנחנו בימי מלחמה ובתקופה זו מפגשים עם קבוצות ערביות מהמגזר מעוררים רגישות יתרה. לכן, בכפוף להקלות שאיגוד הכדורסל מאפשר בימים אלה נוכח המצב, הנהלת מועדון כדורסל בנימינה גבעת-עדה החליטה לבקש מדי שבוע מהאיגוד לדחות למועד שעדיין אינו ידוע משחקים אלה. אני בוחר לציין, כי החלטה זו תקפה עד להודעה חדשה בעניין. בכל מקום שבו מופיע משחק נגד קבוצה מהמגזר הערבי - הוא לא יתקיים וברגע שנדע מועד חדש - נעדכן. עופר צדקה, מנהל המועדון".

איור של קונור מקגרגור על רקע אוטובוס בוער. צילום מסך/טוויטר, GoldingBF, עיבוד תמונה
גיבור? קונור/עיבוד תמונה, צילום מסך/טוויטר, GoldingBF

12:45: קונור מקגרגור עלה לכותרות לאחרונה באירלנד בעקבות שורה של ציוצים פוליטיים, ועל פי הדיווחים לוחם ה-MMA נחקר על ידי משטרת אירלנד על "דברי שנאה" והסתה שהפיץ ברשתות החברתיות נגד מהגרים - וזאת בעקבות האירוע שבו נדקרו מספר ילדים מחוץ לבית ספר על ידי מהגר מוסלמי. התוקף היה מהגר אלג'יראי, שפצע בדקירות סכין שלושה ילדים ואישה, בתקרית שעוררה זעם גדול ברחובות.

מקגרגור כתב דברים שלכאורה הסיתו לאלימות נגד מהגרים. מקגרגור נחשב לאיש ימין באירלנד, וספג ביקורות קשות בקרב תומכי פלסטין - אחרי שהלוחם המפורסם תקף את ראש הממשלה על הציוץ המביש שלו, שבו טען ש"אמילי חזרה הביתה אחרי שנעלמה" על אף שנחטפה על ידי אנשי חאס. מאז מקגרגור מוזכר באירלנד כמועמד לנשיאות.

אחרי החקירה המשטרתית, תומכי פלסטין לעגו למקגרגור, שמחק חלק מהציוצים שלו בטוויטר. "קונור 'הפטריוט האמיץ' מחק את הציוצים שלו בגלל שאוים בעונש", כתב לו תומך פלסטין, "פטריוטים אירים אמיתיים מעולם לא חוששים להביע את אמונתם".

מקגרגור ענה: "בכלל לא. ההצהרות שלי, שזוכות לפרסום נרחב, עומדות בעינן. אני מסיר את חלקן אחרי שהן עלו ודיווחו עליהם - בגלל שפע של סיבות. גואב ליב בלב לראות את המדינה שלי בלהבות. מחליא אותי לראות אדם מכנה מישהו שדוקר ילדים חפים מפשע לאור יום כ'ג'נטלמן'". במקביל, אחד מראשי הארגונים הימניים הקיצוניים שהשתתפו בתקריות אלימות באירלנד הודה לאחרונה לקונור על ש"אירח אותנו בפאב שלו ברוחב לב ודאג לנו לשתייה וארוחות".

רון חיימוביץ'. יחצ,
רון חיימוביץ'/יחצ

8:45: גלאטסראיי עשויה להיענש על ידי אופ"א בעקבות מפגן התמיכה של אוהדיה בפלסטינים במשחק נגד מנצ'סטר יונייטד. ביציעים הונפו עשרות דגלי פלסטין וכן הוצגו כרזות ושלטים פוליטיים, שכללו מסרים אנטי-ישראלים. בגלאטסראיי חוששים מעונש של סגירת יציעים במשחקים הבאים.

8:30: ההתאחדות האלג'יראית - למען נבחרת פלסטין. האלג'יראים הודיעו שעל רקע המלחמה, יממנו אירוח מלא של שחקני ואנשי נבחרת פלסטין, שיערכו מחנה אימונים במדינה לקראת השתתפותה במשחקי ליגת האומות של אסיה. "ישראל מונעת מהפלסטינים לקיים שגרת אימונים, אנחנו נעזור להם להשיג זאת", כתבו.

8:20: במלאת 30 יום להירצחו של רס"ן יהודה נתן כהן, מפקד פלוגה בסיירת גבעתי שנפל בקרב בנחל עוז, יתקיים אירוע מקוון של משחק השחמט בו הצטיין. המשחק שההשתפות בו תהיה בחינם, תאפשר לחובבי שחמט מתחילים כמו גם לשחקנים מקצועיים, להתחרות זה בזה על גבי פלטפורמות שחמט באינטרנט, על פרסים בסך של 1,000 דולר.

6:56: דוד אלטרץ, מאמן נבחרת ישראל בטניס שולחן לנכים ומי שמשמש גם כמאמן באגודת טניס השולחן של הפועל ירושלים, סופד לרס"ל בן זוסמן, שנפל בקרבות אתמול בקרבות ברצועת עזה. זוסמן בן ה-22, לוחם במחלקת הסיור של גדוד 601, היה שחקן טניס שולחן מקצועי בהפועל ירושלים.

"הייתה לי הזכות הענקית לאמן אותך וללוות אותך למעלה מ-10 שנים. תמיד אמרתי שהלוואי וכל השחקנים שאני מאמן ואאמן בעתיד יהיו כמוך. עד היום ילדים חדשים בקבוצות שלנו שמעולם לא הכירו אותך שומעים אותנו המאמנים באגודה שמדברים על תכונותיך הטובות ומזכירים אותך בהזדמנויות רבות", כתב אלטרץ בפייסבוק. "בן, מלח הארץ, ספורטאי מצטיין, דוגמה ומופת לרצינות, להתמדה, להשקעה, לדבקות במטרה, להישגיות, לפרגון לעזרה לחבריך, להירתמות תמיד להתנדבות. אני מבטיח שלא אשכח אותך אף פעם, האור שהפצת בכל מקום שבו היית ימשיך ללוות אותי ואת כל שחקני האגודה".

6:04: רון חיימוביץ', מאמן אומנויות הלחימה ברשת המרכזים הקהילתיים ביקנעם, מבית החברה למתנ"סים, העביר אימון מאתגר במיוחד בהגנה עצמית לחברי כיתת הכוננות של יקנעם. במהלך האימון למדו חברי כיתת הכוננות טכניקות להתמודדות עם מצבי לחץ ותרחישים אפשריים, התמודדות ומניעת ניסיונות דקירה, שימוש בנשק ככלי מגן קר ( לא ככלי ירייה), התמודדות עם מצבי לחץ אזרחיים ושמירה על קור רוח במצבי לחץ. במהלך האימון הכיתה התאמנה ותרגלה תרחישים אפשריים בהתאם למקרים שהתרחשו במציאות. זה המקום לציין כי רון חיימוביץ' הוא מאמן MMA והגנה עצמית למעלה מ 18 שנה, בבית הספר לאומנויות הלחימה המשולבות מבית סקורניק קנפוג'יטסו, ברשת המרכזים הקהילתיים ביקנעם, מבית החברה למתנ"סים.

"למדנו לאחרונה כי אומנות לחימה והגנה עצמית הם כלי שימושי לכל אחד ואחת, הן מבחינה מנטלית והן במצבי קיצון. אני גאה לאמן את כיתת הכוננות שלנו ביקנעם, מקווה שלעולם לא יצטרכו להשתמש, אבל במקרה הצורך, אני מקווה שאחרי האימון הם ידעו לפעול טוב יותר", סיכם חיימוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully