וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעמוד לדין? הולאנד התעמת עם השופט ולו סלסו, צפוי להיענש

חלוצה של מנצ'סטר סיטי זעם על ההחלטה לא להעניק יתרון ב-3:3 עם טוטנהאם והתפרץ על סיימון הופר בצרחות. הארגנטינאי "זרק לו מילה", ובין השניים נמנע עימות פיזי. הנורבגי עשוי להיקנס ואף לקבל הרחקה

תקציר: מנצ'סטר סיטי - טוטנהאם 3:3/ספורט1

מנצ'סטר סיטי קיוותה לצמק את הפער מארסנל המוליכה עם יתרון על טוטנהאם לקראת דקות הסיום אתמול (ראשון), אבל שער בדקה ה-90 של דיאן קולוסבסקי חילק את הנקודות ב-3:3 רב אירועים והוריד את האלופה למקום השלישי בטבלת הפרמיירליג. זההיה התיקו השלישי ברציפות של הטרבליסטית, שנמצאת כעת מאחורי הקבוצה מיקל ארטטה שמוליכה עליה בפער של 3 נקודות.

בתוספת הזמן הייתה לסיטי הזדמנות נהדרת להחזיר את היתרון פעם נוספת במשחק, אך דווקא אחרי שארלינג הולאנד הוכשל במרכז המגרש, הוא הצליח לקום וקיבל מסיימון הופר בהתחלה את היתרון כדי להעביר מסירה גדולה לג'ק גריליש שיכול היה לדהור כל הדרך לשער של ויקאריו, אך השופט האנגלי התחרט ושרק לעבירה, פעולה שגררה זעם רב מצד שחקני האלופה, ובעיקר מהחלוץ הנורבגי.

גם אחרי שריקת הסיום הרוחות לא נרגעו, ומלך השערים של הפרמיירליג צייץ נגד תצוגת השיפוט. מלבד ההערה ברשתות החברתיות, התפרץ הולאנד על הופר וירד בזעם מהדשא בסוף המשחק, כשג'ובאני לו סלסו, שחקנה של טוטנהאם שכבש את השער השני שלה, נתקע בו עם הכתף ומאז החלוץ איבד את זה. השניים היו קרובים לעימות פיזי עם קללות אחד לשני, כשמהר מאוד החלו להגיע שחקנים ואנשי צוות משתי הקבוצות על מנת להפריד ביניהם.

עוד בוואלה!

פפ: "לא תמיד תקבל את מה שמגיע לך". הולאנד צייץ נגד השופט

לכתבה המלאה
ארלינג הולאנד מנצ'סטר סיטי. GettyImages
יעמוד לדין? הולאנד/GettyImages

לפי דיווחים באנגליה, הנורבגי עשוי לשלם על העצבים שלו על הדשא, כפי שנהוג לפי ההתאחדות האנגלית שנוהגת להעניש שחקנים ומאמנים על התפרצויות זעם וקללות לצוות שיפוט עם התנהגות בלתי נאותה. ב"דיילי מייל" טוענים שהארגנטינאי גם "זרק מילה" שהרגיזה עוד יותר את החלוץ שככל הנראה יקבל עונש מההתאחדות האנגלית שצפוי להיות קנס כספי, אך ייתכן ואפילו יורחק ממשחק אחד אם ימצאו בתמלול דבריו של הולאנד להופר קללות בוטות יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully