וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ: "לא תמיד תקבל את מה שמגיע לך". הולאנד צייץ נגד השופט

הנורבגי זעם על החלטה בתוספת הזמן ב-3:3 עם טוטנהאם, סיטי תצא לווילה המושלמת בבית בלי רודרי וגריליש, המאמן: "זו לא הפעם הראשונה שאנו משחקים טוב וזה לא מתבטא בתוצאה, לאחרונה אנו מתקשים". שביעות רצון בספרס: "האופי הזה היה כאן כל השנה, באנו על שכרנו"

תקציר: מנצ'סטר סיטי - טוטנהאם 3:3/ספורט1

אחרי ה-4:4 מול צ'לסי וה-1:1 נגד ליברפול, מנצ'סטר סיטי רשמה הערב (ראשון) תיקו שלישי ברציפות בפרמיירליג עם 3:3 משוגע נגד טוטנהאם. הפעם האחרונה שבה הסיטיזנס סיימה שלושה משחקי פרמיירליג רצופים בתיקו אחרי איבוד יתרון הייתה אי שם בנובמבר 2009, וכעת הדבר עולה לה בירידה למקום השלישי ופער של שתי נקודות מהמוליכה ארסנל.

המילה האחרונה הייתה של הספרס ושל דיאן קולוסבסקי שקבע בדקה ה-90 את תוצאת המשחק, אך שחקני סיטי יצאו בתחושה שנגזלה מהם האפשרות לנצח עמוק בתוספת הזמן. ארלינג הולאנד הוכשל במרכז השדה אך קם והמשיך לרוץ, והשופט סיימון הופר נתן יתרון. הנורבגי שלח בכדור עומק את ג'ק גריליש להזדמנות קורצת מול השער, ודווקא אז השופט עצר את המשחק ושרק לעבירה. שחקני סיטי התנפלו על השופט בטענות, ואחרי המשחק צייץ הולאנד בזעם ("WTF") נגד השופט.

הציוץ של הולאנד

סיטי לא רגילה לרשום כזה רצף נטול ניצחונות, וגם פפ גווארדיולה מבין שמשהו במכונה שלו חורק: "הכדורגל הוא לפעמים כמו החיים, לא תמיד תקבל את מה שמגיע לך. זו לא הפעם הראשונה שאנחנו משחקים טוב וזה לא מתבטא בתוצאה. בדרך כלל אנחנו מוצאים פתרונות, אבל לאחרונה אנו מתקשים קצת".

ברביעי הקרוב מצפה לסיטי משחק קשה נוסף במחזור אמצע השבוע, כאשר האלופה תתארח אצל אסטון וילה. הקבוצה הנפלאה של אונאי אמרי עדיין עם 100% הצלחה בבית, והתכולים יגיעו ללא שני שחקנים בשל צבירת צהובים - רודרי וג'ק גריליש. האנגלי יפספס את הביקור אצל קבוצת נעוריו, בעוד לגבי הספרדי ישנו נתון שידאיג מאוד את פפ - כל שלושת ההפסדים של סיטי העונה היו כאשר הקשר לא היה על המגרש.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני טוטנהאם חוגגים עם יונג מין סון. רויטרס
"האופי הזה כאן כל השנה". טוטנהאם חוגגת במנצ'סטר/רויטרס

מן העבר השני, שביעות רצון בטוטנהאם מקטיעת רצף שלושת ההפסדים. הספרס מנסים לשרוד בצל מכת הפציעות בקבוצה ולמרות שהצמרת קצת בורחת להם, הערב הם מסתכלים על חצי הכוס המלאה. "האופי הזה נמצא כאן כל השנה, גם אם התוצאות האחרונות קצת החביאו את זה", אמר בסיום המאמן אנג' פוסטקוגלו, "זה היה משחק מהנה. היה לנו מזל כי סיטי הייתה יכולה להביס אותנו במחצית הראשונה. נשארנו במשחק ובמחצית השנייה היינו טובים בהרבה, יותר בשליטה ועם יותר אמונה. באנו על שכרנו".

קולוסבסקי כבש במשחק חוץ מול סיטי עונה שלישית ברציפות, ואמר לאחר השוויון הדרמטי: "רצינו לנצח כי הגענו למספיק מצבים במחצית השנייה. זו הופעה אדירה ואנחנו צריכים לשחק ככה כל העונה, אני גאה מאוד. המאמן התעצבן עלינו במחצית, הוא אמר לנו פשוט לשחק".

חברו להתקפה יונג מין סון כבש שער עצמי שלוש דקות אחרי שהבקיע לצד הנכון בפתיחת המשחק. הוא הפך לשחקן החמישי בפרמיירליג שמבקיע, מבשל וכובש שער עצמי באותו המשחק, לצד אגדות כמו וויין רוני וגארת' בייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully