וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי מיגוניות: אשדוד צפויה לארח בי"א את הפועל ת"א ה"נחושה"

עודכן לאחרונה: 4.12.2023 / 22:21

רוני אוואט, האחראי על מתקני הספורט בעיריית אשדוד, אמר לוואלה! ספורט: "אנחנו מוכנים, יתקבל האישור מפיקוד העורף". מנגד, האדומים ינסו להתאושש מההפסד להפועל חיפה: "התוצאה חשובה מהדרך", הבהיר דן איינבינדר, "נצטרך להיות אגרסיביים"

מחזור 7הסתיים05/12/2023
מ.ס. אשדוד
  • אברג׳יל (10)
  • אברג׳יל (55)
1:2
  • (82) בלוריאן
הפועל תל אביב
תקציר הניצחון 0:1 של הפועל חיפה אצל הפועל תל אביב/ספורט1

מ.ס. אשדוד

הגעת המיגוניות לאצטדיון הי"א נדחתה למחר בבוקר (שלישי), אבל במנהלת הליגות בטוחים שהמשחק בין מ.ס. אשדוד להפועל תל אביב (20:00, שידור ישיר בספורט4) יתקיים מחר בערב כמתוכנן. עיריית אשדוד הבהירה היום כי המיגוניות יוצבו מחר ב-8:00 ומיד לאחר מכן יגיעו נציגי פיקוד העורף למקום כדי לתת את האישור.

כזכור, באצטדיון הי"א מרחב מוגן קבוע שיכול להכיל 35 אנשים, כך שפיקוד העורף דרש תוספת מיגוניות כדי לאשר את המגרש לנוכחות של 160 אנשים. רוני אוואט, האחראי על מתקני הספורט מטעם העירייה, אמר בשיחה עם וואלה! ספורט: "כבר קצצנו את הדשא היום אחרי השזרוע שעשינו באצטדיון ואנחנו מוכנים למשחק. מחר בבוקר יוצבו המיגוניות והאישור יתקבל על ידי פיקוד העורף. יהיה משחק באצטדיון באשדוד".

בתוך כך, באשדוד נערכים מקצועית למשחק ויקיימו את האימון המסכם הערב. טימותי אוואני שחזר לארץ אתמול בבוקר יהיה בסגל ועשוי אף לפתוח בהרכב. בקבוצה היו מרוצים מהמחצית הראשונה בתיקו מול בני ריינה, כך שאלי לוי לא צפוי לערוך שינויים רבים בהרכב שלו.

טימותי אוואני שחקן מ.ס. אשדוד. אריאל שלום
טימותי אוואני עשוי לפתוח/אריאל שלום

הפועל תל אביב

הפועל תל אביב חזרה לליגת העל עם הפסד ביתי מאוד מאכזב מבחינתה להפועל חיפה במשחקו הראשון של בורחה למה כמאמן הקבוצה, למעשה משחקו הראשון בקריירה כמאמן ראשי. כעת הספרדי וחניכיו ינסו לשוב למסלול הניצחונות כאשר יתארחו אצל מ.ס. אשדוד שניצחה אותם באוגוסט 0:1 בגביע הטוטו.

"נצטרך להיות עצמנו, לשמור על תכנית המשחק שלנו, להיות אגרסיביים ונחושים במשחק, לשחק התקפי, להיות טובים יותר", אמר למה במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, "עבר הרבה זמן מהמשחק בטוטו נגד אשדוד ודברים השתנו, יהיה משחק שונה לגמרי, ננסה לשמח את האוהדים, מה שלא הצלחנו נגד הפועל חיפה. אנחנו צריכים להסתכל על כל משחק כאילו זה גמר. יש עכשיו שלושה משחקים בשבוע ולכולם יהיה צ'אנס לשחק - והם צריכים לקחת אותו".

הקשר דן איינבינדר הוסיף לדברי מאמנו: "זה יהיה משחק שני השבוע, זה לא קל, אין את הקהל מאחורינו, נצטרך לעשות את ההתאמות כדי לנצח, התוצאה היא הדבר הכי חשוב עד שנייצר מומנטום וניכנס לכושר מלא, המטרה היא פחות לשחק יפה, התוצאה חשובה מהדרך במשחק הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
בורחה למה מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
"נצטרך להיות טובים יותר". למה/קובי אליהו

טריוויה

* שתי הקבוצות נפגשו 68 פעמים במסגרת ליגת העל. הפועל תל אביב מובילה 18:34 בניצחונות ועוד 16 משחקים לא הוכרעו.

* מ.ס. אשדוד ניצחה בארבעת המפגשים האחרונים, מהם שניים בגביע הטוטו. בכולם היה זה על חודו של שער.

* בפעם היחידה ששתי הקבוצות נפגשו במחזור השביעי, מ.ס. אשדוד ניצחה 0:2 בבלומפילד. זה היה באוקטובר 2007, כשעידן שריקי ויוסי אופיר כבשו ואלון חזן אימן.

* מ.ס. אשדוד עם שתי נקודות בלבד מתוך 18 אפשריות. ב-2017/18 היא הייתה עם שתי נקודות מתוך 21 וחיכתה למחזור השמיני כדי לחגוג ניצחון בכורה.

* בצירוף מחזורי הסיום בעונה שעברה, אשדוד הפסידה שישה משבעת משחקי הבית האחרונים שלה. רק ב-1:1 מול מכבי פתח תקוה לפני כחודשיים וחצי נמנעה מכך.

הרכבי הקבוצות

שופט: יגאל פריד
אצטדיון: אשדוד

משחקי המחזור השביעי:

שלישי, 19:00: מכבי פתח תקוה - מכבי נתניה
שלישי, 19:00: הפועל חדרה - מכבי בני ריינה
שלישי, 19:45: הפועל חיפה - הפועל פתח תקוה (ספורט3)
שלישי, 20:00: מ.ס. אשדוד - הפועל תל אביב (ספורט4)

רביעי, 19:45: הפועל באר שבע - בני סכנין (ספורט2)
רביעי, 20:00: בית"ר ירושלים - הפועל ירושלים (ספורט4)

10 בינואר, רביעי, 20:30: מכבי תל אביב - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully