וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוראר התאמן, אך לא ייכלל בסגל חדרה. ואקה יחזור להרכב ריינה?

4.12.2023 / 12:55

הקשר לא ישותף גם הפעם, מדמון מתוכנן להמשיך בהרכב. ג'אבר וקבהא הפצועים יעדרו, ריינה תישאר בלתי מנוצחת? (שלישי, 19:00)

תקציר ה-1:1 של בני סכנין מול מכבי נתניה/ספורט1

הפועל חדרה

סמי בוראר ערך אימון מלא עם הקבוצה, אבל עדיין לא מוכן מבחינה פיזית ולא ייכלל מחר בסגל. ראשי המועדון עדיין לא הגיעו לסיכום עם בוראר ונציגיו בנוגע לחלון הקרוב בינואר וכעת המחלוקת היא סביב גובה סעיף היציאה שייקבע עבור שחרורו של הקשר, אם תגיע הצעה מחו"ל.

ניסו אביטן עשוי לתת מחר קרדיט לאותם 11 שפתחו בניצחון האחרון, כאשר מקומם של אלעד מדמון שכבש שלושער וטוני גומש מובטח בחלק הקדמי. יחד עם זאת, כחלק מחלוקת העומסים, ייתכנו שינוים כאשר רז טוויזר עשוי לפתוח על חשבונו של ניב גוטליב. החלוץ יואב תומר שנפגע במשחק האחרון, סובל מקרע חלקי ברצועת הכתף והוא צפוי להיעדר תקופה ממושכת.

"אנחנו רוצים להמשיך את המומנטום", אמר המאמן ניסו אביטן לקראת המשחק. "למען ההגינות הופתעתי מהמשחק שלנו בשבת, היו דקות שהיו ממש טובות אבל יש לנו הרבה מה לשפר. הרבה שחקני מפתח עדיין לא בכושר משחק ונצטרך להרחיב את הסגל, כדי שיהיו כמה שיותר אפשרויות. מבחינתי, כל עוד הילדים שלנו יעשו את העבודה, הם ימשיכו לקבל את הקרדיט".

שחקן הפועל חדרה אלעד מדמון. דני מרון
"הילדים" ימשיכו לקבל קרדיט. אלעד מדמון/דני מרון

בני ריינה

למרות התיקו המאכזב עם אשדוד בשבת, ריינה עדיין לא נוצחה בליגה מתחילת העונה והיא מדורגת בחלק העליון של הטבלה.

המאמן שרון מימר יחסר את מוחמד אוסמן המורחק וכן את עבדאללה ג'אבר ומרואן קבהא הפצועים ונראה שהוא מתכוון לערוך מספר שינויים בהרכב, חלקם כפויים וחלקם כדי לחלק עומסים בלו"ז המאתגר שמצפה כעת לקבוצה. עמית מאיר צפוי לפתוח בקישור ואשרף רבאח ישחק בעמדת המגן הימני, כאשר גם בחלק הקדמי עשויים להיות שינויים והנרי ואקה מועמד לפתוח, אחרי שנכנס כמחליף במשחק הקודם.

"חזרנו לשחק אחרי תקופה ארוכה, עם הכנה לא פשוטה והיה לנו משחק פחות טוב מאיך שנראינו לפני הפגרה", אמר המאמן מימר לקראת המשחק מחר. "יש הרבה דברים לתקן, אבל היו גם דברים טובים. שיחקנו 70 דקות ב-10 שחקנים והצלחנו להיות מחוייבים ולא לספוג ועשינו בסופו של דבר נקודה, שהייתה טובה לאור ההתפתחויות".

לקראת המשחק בחדרה: "נצטרך להעלות את הרמה שלנו, יש לנו משחק מול קבוצה חזקה, שעשתה משחק מצוין במחזור הקודם. לא יהיה משחק קל, זה בטוח. נצטרך להרים את הרמה שלנו לאיפה שהיינו לפני ולהמשיך לצבור נקודות".

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
הנרי ואקה שחקן מכבי בני ריינה חוגג שער, מאחוריו עמית מאיר. מאור אלקסלסי
שניהם עשויים לפתוח. הנרי ואקה ועמית מאיר/מאור אלקסלסי

טריוויה

* חמישה מפגשים עד כה בין הקבוצות, כאשר שלושת האחרונים הסתיימו בתיקו (כולל 1:1 בגביע הטוטו העונה. הפועל חדרה ניצחה 1:2 בחוץ בתחילת העונה שעברה ולפני כן גם 0:1 בגביע הטוטו.

* בני ריינה היא היחידה פרט למכבי תל אביב שטרם הפסידה העונה. היא גם מלכת התיקו יחד עם בני סכנין, כאשר ארבעה משחקים שלה לא הוכרעו.

* אלעד מדמון, היחיד שכבש שלושער העונה בליגת העל, חתום על ארבעה מחמשת שעריה של הפועל חדרה העונה. השער הנוסף: פנדל של ארון לייה איסקה.

* שרון מימר עדיין לא ניצח את הפועל חדרה. בשבעה משחקים כמאמן, היו לו שלושה הפסדים (עם בני סכנין, כולל אחד בגביע) ועוד ארבע תוצאות תיקו.

הרכבי הקבוצות

שופט: מג'ד רושרוש
אצטדיון: אשדוד

משחקי המחזור השביעי:

שלישי, 19:00: מכבי פתח תקוה - מכבי נתניה
שלישי, 19:00: הפועל חדרה - מכבי בני ריינה
שלישי, 19:45: הפועל חיפה - הפועל פתח תקוה (ספורט3)
שלישי, 20:00: מ.ס. אשדוד - הפועל תל אביב (ספורט4)

רביעי, 19:45: הפועל באר שבע - בני סכנין (ספורט2)
רביעי, 20:00: בית"ר ירושלים - הפועל ירושלים (ספורט4)

10 בינואר, רביעי, 20:30: מכבי תל אביב - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully