וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ירינו ובלאי בספק בנתניה, לם: "כמו לפגוש כל קבוצה אחרת"

עודכן לאחרונה: 4.12.2023 / 15:19

קוז'וך מקווה שהחיסורים יתמעטו לפני מכבי פתח תקוה (ג', 19:00): "הם יגיעו דרוכים אחרי הפסד". המאמן שיארח את האקסית: "יכול להיות שזה היה עושה רעש אם המצב במדינה היה יותר טוב"

תקציר ה-1:1 של בני סכנין מול מכבי נתניה/ספורט1

מכבי פתח תקוה

מכבי פתח תקוה, תנסה להתאושש מהתבוסה לחדרה כשתארח מחר (שלישי, 19:00) את מכבי נתניה. בימים רגילים מפגש עם היהלומים היה מעורר התרגשות מיוחדת אצל המאמן בני לם, אולם הוא כבר הצהיר מיד בסיום התבוסה לחדרה שבשל מצב המלחמה והאירועים במדינה, קשה לו להתרגש או להרגיש משהו מיוחד לקראת המפגש עם האקסית.

בפתח תקוה קיימו שיחות אישיות עם השחקנים ונתנו דגש בעיקר על כל נושא האגרסיביות והרכות ההגנתית שהפגינה הקבוצה מול חדרה, בתקווה לראות יכולת אחרת לגמרי מחר. בני לם יחסר שוב את שלושת הפצועים מאור לוי, אנאס מחמיד וג'ארד קאסה, כאשר גם סאליו גינדו בספק בגלל פציעה ברגלו. מי שנמצאים בתמונת ההרכב הם בן שהר וגם איברהים גבאר וגדעון אקווה, שלא פתחו במשחק האחרון ועשויים לפתוח.

"החלק שלי הוא תמיד הכי קובע, אני לוקח אחריות כשאני אשם", אמר לם לקראת ההתמודדות, "ברור שבאנו זחוחים ובאנו ממקום שהיינו בטוחים בעצמנו, במשך חמישה שבועות היינו במקום השלישי עם פתיחה טובה וחשבנו שאת הפועל חדרה ננצח, אבל זה לא ככה במגרש. אנחנו לוקחים את זה לתשומת ליבנו ורוצים לבוא אחרת למשחק מחר מול נתניה".

על המפגש עם האקסית: "יכול להיות שזה היה עושה הרבה יותר אם המצב במדינה היה יותר טוב והיה קהל במגרש, אבל כרגע מבחינתי לפגוש את נתניה זה כמו לפגוש כל קבוצה אחרת, זה לא עושה לי הרבה - חוץ מזה שאני רוצה לקחת את הנקודות".

בני לם, מאמן מכבי פתח תקוה. דני מרון
"כמו לפגוש כל קבוצה אחרת". לם לקראת המפגש עם מכבי נתניה/דני מרון

מכבי נתניה

אחרי שלושה משחקים בלי ניצחון, בנתניה התאכזבו מאוד מהתיקו בסכנין וזאת בעיקר כי שוב לא הצליחו לשמור על יתרון. מחר רן קוז'וך יחסר את בוריס אנו שהורחק באותו משחק, כמו גם את אביב אברהם ואיתי בן שבת הפצועים. בנוסף, ראצ'יד צ'ירינו ונפתלי בלאי שנעדרו במחזור האחרון, עדיין בספק לפתח תקוה.

"אני לוקח מהמשחק נגד סכנין בעיקר את המחצית הראשונה, שבה היינו יותר טובים", אמר קוז'וך לקראת המשחק מחר. "האדום טרף לנו את הקלפים, אבל אנחנו צריכים להבין איך להתמודד עם מצבים כאלה, עם מצבים קשים במשחק, ולשמור על התוצאה".

על כך שהיריבה מגיעה אחרי הפסד: "אני חושב שזה עושה את המשחק, שגם ככה הוא קשה מלכתחילה, ליותר קשה. מכבי פתח תקוה קבוצה טובה ומאומנת וכמובן שאחרי ההפסד הם יגיעו דרוכים. מצפה לנו משחק לא קל ואנחנו באים לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
רן קוז'וך מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
רן קוז'וך מצפה לראות הפקת לקחים/ברני ארדוב

טריוויה

* 117 מפגשים היו בין הקבוצות בליגה הבכירה: 40:43 למכבי נתניה בניצחונות ועוד 34 משחקים הסתיימו בתיקו.

* מכבי פתח תקוה לא הצליחה לנצח בשבעת המפגשים האחרונים (כולל שניים בגביע) והפעם האחרונה שגברה על מכבי נתניה בבית הייתה במאי 2016. דור אלו השלים אז את המהפך ל-1:2 עם שער הבכורה שלו בליגת העל.

* בפעם הקודמת שהשתיים נפגשו במחזור השביעי, מכבי נתניה ניצחה 0:1 באורווה משער של איתי שכטר באוקטובר 2006.

* מכבי פתח תקוה ספגה בכל ששת המחזורים העונה וסך הכול ב-11 משחקיה האחרונים בליגת העל. גם מכבי נתניה עדיין ללא שער נקי ובצירוף שלהי העונה הקודמת סופרת תשעה משחקים כאלה.

* בני לם, שכיכב במכבי נתניה בימיו כשחקן עם שלוש אליפויות וגם אימן אותה עד נובמבר אשתקד, יתייצב מולה לראשונה כמאמן.

הרכבי הקבוצות

שופט: יואב מזרחי
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)

משחקי המחזור השביעי:

שלישי, 19:00: מכבי פתח תקוה - מכבי נתניה
שלישי, 19:00: הפועל חדרה - מכבי בני ריינה
שלישי, 19:45: הפועל חיפה - הפועל פתח תקוה (ספורט3)
שלישי, 20:00: מ.ס. אשדוד - הפועל תל אביב (ספורט4)

רביעי, 19:45: הפועל באר שבע - בני סכנין (ספורט2)
רביעי, 20:00: בית"ר ירושלים - הפועל ירושלים (ספורט4)

10 בינואר, רביעי, 20:30: מכבי תל אביב - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully