וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חץ לפינה הרחוקה: אוסקר גלוך כבש את שער הניצחון של זלצבורג

עודכן לאחרונה: 3.12.2023 / 21:37

הישראלי סידר למוליכה האוסטרית 0:1 על וולפסברגר עם שער נהדר (45+1). גנדלמן בישל את ה-2:2 של גנט מול גנק בדקה ה-99

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.12/ספורט1

אוסקר גלוך ממשיך לככב בליגה האוסטרית והיום (ראשון) חגג שער רביעי כשהעניק לרד בול זלצבורג ניצחון 0:1 מול וולפסברגר, במשחק שנדחה ביום בגלל סופת השלגים באירופה. הגנת האורחת הרחיקה לא מספיק טוב בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, גלוך השתלט בצד שמאל ומ-14 מטרים העביר לרגל ימין ושלח חץ אל הפינה הרחוקה. הישראלי כבש כזכור גם במחזור הקודם ב-2:3 על הארטברג ופרט לארבעת שערי הליגה (ועוד שלושה בישולים) יש לו כזכור גם שני שערים בליגת האלופות, במשחקי החוץ מול בנפיקה ואינטר. הוא הוחלף בתוספת הזמן וקבוצתו כעת עם יתרון שתי נקודות בפסגה, לאחר ה-1:1 של שטורם גראץ המדורגת שנייה בחוץ מול בלאו וייס לינץ.

* עומרי גנדלמן פתח ובישל את שער השוויון הדרמטי של גנט בדקה ה-99 מול גנק בחוץ, כאשר הרים כדור מצד ימין בתוך הרחבה אל הברך של טאריק טיסודאלי המרוקני שחילץ 2:2. יריבת מכבי תל אביב בקונפרנס ליג עם תיקו שלישי ברציפות בליגה הבלגית, שם היא ניצבת במקום השלישי.

* מוחמד אבו פאני, מלך הבישולים של הליגה ההונגרית עם תשעה, לא הצליח להוסיף את ה-10 כשפרנצווארוש סיימה ב-0:0 מאכזב בבית מול מזוקובשד-זורי במחזור ה-15 בליגה ההונגרית. קשר נבחרת ישראל הוחלף בדקה ה-76 ונותר עם האלופה במקום השני, מרחק ארבע נקודות מפאקש המוליכה ועם משחק חסר.

* דן גלזר השלים 90 דקות בתבוסה של אופי כרתים 4:0 במגרשה של פנאתינייקוס. פוטיס יואנידיס כיכב עם צמד עבור יריבת מכבי חיפה בליגה האירופית והציב אותה עם שלוש נקודות יתרון בפסגת הליגה היוונית, בעוד אופי במקום השמיני.

אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג. Franz Kirchmayr, GettyImages
שער דומה לזה מהשבוע שעבר. אוסקר גלוך/GettyImages, Franz Kirchmayr

* יונס מלדה שיחק מחצית כמחליף בהפסד הביתי של מכלן 2:0 לסינט טרוידן, קבוצתו במקום ה-10 בליגה הבלגית עם 18 נקודות אחרי 16 מחזורים.

* בוריס קליימן שיחק 90 דקות ב-1:1 של פאס יאנינה בחוץ מול אטרומיטוס בליגה היוונית. קבוצתו של השוער הישראלי השוותה בפנדל שלוש דקות לסיום והשיגה נקודה שמינית העונה, כשהיא במקום ה-13 והלפני אחרון.

* יגאל בקר פתח בשערה של זקאקיו, שסיימה ב-1:1 בקרב התחתית בליגה הקפריסאית אצל קרמיוטיסה ונשארה במקום ה-11, ארבע נקודות מעל יריבתה במקום הלפני אחרון.

* תומר הרן שמר על רשת נקייה בניצחונה של סרו לארגו 0:1 בחוץ על בוסטון ריבר בליגה האורוגוואית. מרטין אלאניס, אקס הפועל רעננה, הכריע בפנדל בדקה ה-77 וסרו לארגו התקדמה למקום ה-12.

* גיא חדידה נכנס בדקה ה-89 בהפסד הביתי של צ'רנומורץ אודסה 3:1 מול צ'רקסי בליגה האוקראינית. קבוצתו נסוגה למקום ה-10 בעקבות ארבעה הפסדים רצופים.

* אור זהבי פתח בהרכבה של יוניקוס, שסיימה ב-2:2 בחוץ מול יוחטאס ונותרה במקום השישי בליגה היוונית השנייה.

* סתיו למקין נותר על הספסל בניצחונה של שחטאר דונייצק 0:2 על מטאליסט במחזור ה-16 באוקראינה. האלופה במקום הרביעי, מרחק חמש נקודות מקריבבאס המוליכה, אבל עם שני משחקים פחות.

* מתן בלטקסה לא שותף ב-0:0 הביתי של אוסטריה וינה מול לאסק לינץ. קבוצתו במקום השמיני בליגה האוסטרית, מרחק שלוש נקודות מהפלייאוף העליון.

* סער פדידה לא שותף בהפסדה של אולימפיה לובליאנה 3:1 בחוץ מול מאריבור ונותרה מרחק חמש נקודות מצלייה, מוליכת הליגה הסלובנית.

* קני סייף נותר על הספסל של נפטצ'י באקו בניצחון הביתי 0:1 על זירה. קבוצתו במקום השישי בליגה האזרית, מרחק שבע נקודות מהפסגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully