וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער ובישול לגלוך בזלצבורג, נאתכו הובס אחרי 13 ניצחונות רצופים

עודכן לאחרונה: 26.11.2023 / 0:12

אחרי האכזבה בנבחרת, קשר רד בול הכין לראטקוב (45+4) והבקיע את השלישי שלו העונה בליגה (48) כשקבוצתו ניצחה 2:3 את הארטברג. פרטיזן חטפה 4:0 מבאצ'קה טופולה, בכר צימק את הפער בפסגה ל-3 נקודות בלבד

קליפ סיכום השבוע, 22.11/ספורט1

אחרי האכזבה עם נבחרת ישראל במוקדמות היורו, אוסקר גלוך חזר בסטייל לאוסטריה והוביל הערב (שבת) את רד בול זלצבורג למהפך ביתי בניצחון 2:3 על הארטברג. הרביעית בטבלה עלתה ליתרון מפתיע בדקה ה-11, אבל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה עבר הקשר הצעיר שחקן אחד באזור מחצית המגרש ואז שלח כדור מדוד על פני 25 מטרים לעבר החלוץ הסרבי פטאר ראטקוב, שהוריד בחזה, נכנס לרחבה והשווה (45+4). שלוש דקות בתוך פתיחת המחצית השנייה, כאשר השלג התגבר, גלוך ניצל הדיפה לא טובה של השוער האורח, הטעה שחקן ושיגר מ-13 מטרים בימין אל החיבורים הרחוקים. כעת במאזנו שלושה שערי ליגה ושלושה בישולים, לצד שני השערים שהבקיע בשלב הבתים של ליגת האלופות. הארטברג איזנה ל-2:2 הודות לשער עצמי של לאנדרו מורגאלה (56) וגלוך יצא בדקה ה-73, אבל המחליף ננה הכריע חמש דקות לסיום וזלצבורג שוב בפסגה עם יתרון בזכות הפרש שערים על פני שטורם גראץ.

* אחרי 13 ניצחונות רצופים: ביברס נאתכו ופרטיזן בלגרד חטפו הערב 4:0 מהדהד מבאצ'קה טופולה, השלישית בטבלה. קפטן נבחרת ישראל לשעבר השלים 90 דקות, בעקבות התוצאה המפתיעה צימקו ברק בכר והכוכב האדום בלגרד את הפער בפסגה ל-4 נקודות.

* גלעד אברמוב פתח בהרכב של גבאלה ואוסמה חלאיילה נכנס בדקה ה-78 ובישל בכדור עומק את השער הרביעי (85) בניצחון הביתי 0:4 על טוראן. גבאלה חזרה לנצח אחרי ארבעה הפסדים ותיקו, ונחלצה מהמקום האחרון באזרבייג'אן.

* ניר ברדע השלים 90 דקות וידין לוגסי נכנס כמחליף בדקה ה-65, כאשר סבאיל סיימה ב-0:0 ביתי מול קפאז והתקדמה זמנית למקום השלישי בליגה האזרית.

* סתיו נחמני שיחק שלוש דקות כמחליף בניצחונה הביתי של סט. מירן 0:1 על ליבינגסטון בליגה הסקוטית. קבוצתו התאוששה אחרי נקודה בשלושת המחזורים הקודמים וחזרה למקום השלישי עם 22 נקודות מ-13 משחקים.

* תומר הרן פתח בשערה של סרו לארגו, שהפסידה 1:0 בחוץ לראסינג מונטבידאו ונותרה במקום ה-15 (מתוך 16 קבוצות) בליגה האורוגוואית.

* אור זהבי פתח במרכז ההגנה של יוניקוס, שניצחה בבית 0:2 את מילואי פנאתינייקוס בליגה השנייה ביוון.

* סער פדידה לא שותף ב-0:2 של אולימפיה לובליאנה על ראדמלייה בליגה הסלובנית.

* רז מאיר לא שותף ב-1:2 של ואלוויק על זוולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully