וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם יובנטוס תלך עד הסוף? "חסרת רחמים, יש לה תשע נשמות"

הביאנקונרי גברו 1:2 על מונצה בתוספת הזמן ומצהירים: "אנו נאבקים על האליפות". באיטליה שיבחו את הגיבור גאטי: "הוא הפנים של יובה ה'רעה'"

תקציר: יובנטוס - אינטר 1:1/ספורט1

"בעונות אליפות יש רגעים, סימנים ומהלכים ששווים יותר מכל סטטיסטיקה". כך סיכמו ב"גאזטה" האיטלקי את ה-1:2 של יובנטוס על מונצה אמש (שישי), כשלאחר דרמת ענק בתוספת הזמן הגברת הזקנה עלתה באופן זמני לפסגת הטבלה והיא מקדימה את אינטר בנקודה. אמנם עוד יש מסע ארוך בדרך להשבת הסקודטו לטורינו אחרי ארבע שנים, אך מבחן האופי במונצה הראה שאולי השנה הביאנקונרי עשויים מהחומר שמזכיר את השושלת מהעשור הקודם.

אדריאן ראביו העלה את הביאנקונרי ליתרון בפתיחה, דקה אחרי החמצת פנדל של דושאן ולאחוביץ'. האורחת לא השכילה לסגור סיפור ובדקה ה-92 ולנטין קרבוני העניש עם שער השוויון. המילה האחרונה הייתה שייכת לבלם פדריקו גאטי, שכעבור שתי דקות קבע 1:2 לאורחת. מעבר לאופן שבו הושג הניצחון, הביאנקונרי שמחו מכך שהשיגו מעין נקמה בקבוצה שניצחה אותם פעמיים בעונה שעברה. "יש להם את היכולת לנצח גם כשהם לא טובים, או אפילו כשלא מגיע להם, זו המהות של המועדון הזה", הוסיפו ב"גאזטה", "אחרי הכל אינטר היא הבלתי צפויה, מילאן היא היפה ויובנטוס היא חסרת הרחמים".

פדריקו גאטי, יובנטוס, חוגג. רויטרס
"תשע נשמות". גאטי/רויטרס

גיבור הערב היא כאמור פדריקו גאטי, הבלם בן ה-25 שפרץ כבר בעונה שעברה אך השנה שדרג את מעמדו. משמעות המילה "גאטי" באיטלקית היא חתולים, ובאיטליה קבעו כי "ליובנטוס יש תשע נשמות", בדיוק כמו לחיה לפי המיתוס. באיטליה הוסיפו לשבח את גאטי וכתבו: "הוא הפנים של יובה ה'רעה', יובה של מעמד הפועלים".

גאטי עצמו סיכם ערב חלומי ואמר: "זו הרגשה מטורפת להבקיע שער כזה חשוב. אמרנו אחד לשני לפני המשחק שאנו חייבים לחזור למקום הראשון. אנחנו נאבקים על האליפות". בשישי הבא תארח יובנטוס את האלופה נאפולי והיא תרצה לקטוע רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון על היריבה מהדרום - נתון בלתי מתקבל על הדעת מבחינתה.

  • עוד באותו נושא:
  • יובנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully