וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער בכורה ליוביץ' ובישול למניאן, 1:3 למילאן על פרוזינונה

הסרבי הבקיע לראשונה מאז נחת בסן סירו, השוער בכדור ארוך הציב את פוליסיץ' באחד על אחד וגם טומורי מצא את הרשת עבור הרוסונרי. גאטי כבש רגע לפני שריקת הסיום ב-1:2 על מונצה והעלה את יובנטוס למקום הראשון לפחות זמנית

תקציר: מילאן - פרוזינונה 1:3/ספורט1

המחזור ה-14 באיטליה יצא לדרך ביום שישי בערב עם מוליכה חדשה (לפחות באופן זמני) - יובנטוס, שניצחה 1:2 את מונצה אחרי דרמה גדולה. הערב (שבת) ניצחה מילאן 1:3 את פרוזינונה ושמרה על פער של ארבע נקודות מהביאנקונרי ולכל היותר שש נקודות מאינטר שתוכל מחר לשוב לפסגה.

מילאן - פרוזינונה 1:3

ההפסד 3:1 לבורוסיה דורטמונד סיבך מאוד את חלומות ההעפלה של הרוסונרי לשמינית גמר ליגת האלופות, אבל לשמחתם הם התאוששו עם ניצחון ביתי מול קבוצת מרכז הטבלה. סטפנו פיולי נאלץ להסתדר עם מצוקה בהגנה ועל כן כבלם פתח תאו הרננדז לצד פיקאיו טומורי, אבל מי שעוד אילתר היה השוער מייק מניאן שחתום על בישול לכריסטיאן פוליסיץ' בדקה ה-50 בזכות כדור ארוך שהציב את האמריקאי לבדו מול השער ומשם הדרך לרשת הייתה קצרה. עוד קודם לכן, שתי דקות לסיום המחצית הראשונה, לוקה יוביץ' העלה את הרוסונרי ליתרון כשכבש את שערו הראשון בקבוצה ומההגנה סיפק תרומה התקפית של טומורי, שבדקה ה-74 קבע 0:3 מבישול של יוביץ'. מרקו ברשאניני רק צימק בדקה ה-82, אבל האורחת לא הצליחה להשיג ניצחון היסטורי על מילאן שאותה מעולם לא הכניעה ונעצרה אחרי שלושה ניצחונות בארבעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות.

כריסטיאן פוליסיץ', שחקן מילאן. GettyImages
כדור ארוך מהשוער וכדור ברשת. פוליסיץ'/GettyImages

מונצה - יובנטוס 2:1

איזו דרמה. הגברת הזקנה הגיעה למשחק בידיעה שניצחון יעלה אותה לפחות באופן זמני לפסגה על חשבון אינטר, אבל התקשתה במשך דקות ארוכות - עד שהשיגה את המטרה עמוק בתוך תוספת הזמן. זה התחיל עם החמצת פנדל של דושאן ולאחוביץ' בדקה ה-11, שדקה אחריה הגיע שער יתרון של יובנטוס עם נגיחה עוצמתית של אדריאן ראביו. יובה נלחצה לאחור ואיפשרה ליריבה שטרם הפסידה בבית העונה (עד הערב) לשלוט בעניינים, ובדקה ה-91 המארחת באה על שכרה עם שער שוויון של ולנטין קרבוני. גמור? מסתבר שלא. כל שחקני השדה של הביאנקונרי עלו להתקפה, ומבין כולם דווקא פדריקו גאטי היה במקום כדי להפציץ מתוך הרחבה ולהעניק למסימליאנו אלגרי ניצחון יקר בדקה ה-94.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

צפו בתקציר הניצחון הדרמטי של יובנטוס על מונצה

תקציר: מונצה - יובנטוס 2:1/ספורט1

משחקים נוספים

לאציו - קליארי 0:1
לקליארי: פדרו (8)

גנואה - אמפולי 1:1
לגנואה: רוסלן מלינובסקי (37). לאמפולי: מתאו קאנצ'ליירי (67)

פדריקו גאטי, יובנטוס, חוגג. רויטרס
בדיוק בזמן. גאטי חוגג/רויטרס

בראשון ייערכו חמישה משחקים נוספים, כשבמוקד תארח נאפולי את אינטר. המחזור יגיע לסיומו ביום שני, אז תארח טורינו את אטאטלנטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully