וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנשה זלקה על הליגה שמתחדשת בלעדיו: "לא יודע אם צריך לחזור בפול גז"

עודכן לאחרונה: 1.12.2023 / 13:25

קפטן הפועל חדרה, שמשרת במילואים בצפון, מאחל לחבריו הצלחה לקראת החזרה של ליגת העל: "צריך להחזיר רק כדי לתת לתושבי העוטף והאזרחים בבית הרגשה קטנה של משהו ישראלי כדי שיוכלו להתנתק"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 1.12/ספורט1

אומנם כבר בשבוע שעבר נערך המשחק הראשון בליגת העל מאז ה-7 באורטובר, אבל מחר (שבת) הליגה חוזרת לפעילות רשמית עם מחזור מלא, וקפטן הפועל חדרה, מנשה זלקה, שמשרת במילואים בצפון, התייחס לחזרתה של הליגה בלעדיו.

"למען האמת, אני לא יודע אם צריך לחזור בפול גז לשחק כדורגל בישראל לאור השואה שהתרחשה בעוטף עזה ב-7 באוקטובר", כתב זלקה בעמוד האינסטגרם של הפועל חדרה, שתפגוש מחר את מכבי פתח תקוה, "אך כפי שאמרתי כבר לא מעט פעמים מאז, אולי צריך להחזיר את הכדורגל בקונסטלציה מסוימת, רק בכדי לתת לתושבי העוטף והאזרחים בבית הרגשה קטנה של משהו ישראלי בכדי שיוכלו להתנתק לשעה וחצי ולראות את קבוצתם האהובה.

מנשה זלקה בשירות מילואים. ספורט 1
"בסוף כדורגל זה רק משחק". זלקה/ספורט 1

"יחד עם זאת, קברניטי הכדורגל הישראלי יהיו חייבים לקחת בחשבון שאנחנו לא נמצאים בעונה רגילה ולעשות התאמות בכדי לא לפגוע בספורטיביות ובמיוחד בקבוצות הקטנות.

"כמילואימניק ולוחם בזירה הצפונית, הכדורגל הוא בעדיפות שנייה בימים כאלה, מלחמה על הבית ועל המולדת היקרה שלנו חשובים מכל משחק או עבודה.

"אז מחר קבוצתי היקרה והאהובה תחזור לליגה (בלעדיי ?). ואני אעשה מה שאעשה פה בצפון הארץ בזמן שהחברים שלי לחדר ההלבשה, הגברים האלה מחדרה, ייתנו קצת נחת לעיר ולאוהדים שלנו ויביאו 3 נקודות הביתה.

"אני סומך על השחקנים. סומך על הצוות בראשות ניסו וסומך על הבעלים יקיר שוורץ ויוסי מאור שיידעו לעשות מה שצריך כדי שהקבוצה שלנו תצליח.

ואחרי הכל, וכפי שהבנו כולנו בחודשיים האחרונים, בסוף כדורגל זה רק משחק... אז איך היה אומר מגיש אולפן ליגת האלופות המיתולוגי, מודי בר-און ז"ל? תבלו ??❤️".

  • עוד באותו נושא:
  • מנשה זלקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully