וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הפצועים של בית"ר ירושלים החלימו, אמיר ברקוביץ' עשוי לפתוח

אחרי חודשיים ללא כדורגל, הקבוצה של אבוקסיס תתארח אצל הפועל פתח תקוה. שועה החלים ויפתח לצד ג'ורג' או פריידיי. אבי ריקן צפוי לפתוח אצל המארחים (שבת, 19:30, ספורט2)

מחזור 6הסתיים02/12/2023
הפועל פתח תקוה
  • באסיי (29)
0
    בית"ר ירושלים
    תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב 3:0/ספורט1

    הפועל פתח תקוה

    אחרי ההפסד 2:1 למכבי חיפה במשחק ההשלמה, בהפועל פתח תקוה רוצים לרשום נקודות נגד בית"ר ירושלים. לפי התרגולים של עופר טסלפפה, עושה רושם שהמאמן יפתח עם רביעיית הגנה וקישור מעובה יותר. בקבוצה בונים על המהירות והכוח של פורצ'ן בסאי בחוד, כאשר איתי שכטר צפוי להמשיך לצידו. עומר כץ צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט בין הקורות, כאשר גם רוי נאווי ימשיך לקבל קרדיט בהרכב.

    "שיחקנו טוב נגד מכבי חיפה אבל זה לא עזר לנו", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו חייבים לתרגם יכולת לנקודות וזה מה שננסה לעשות כבר נגד בית"ר. גם להמשיך ביכולת של המחצית השנייה נגד חיפה וגם לצאת עם נקודות". כזכור, הפועל פתח תקוה ניצחה את משחק הבית שלה לפני המלחמה נגד הפועל באר שבע.

    בית"ר ירושלים

    עם החזרה לליגה, בית"ר ירושלים תפגוש מחר את הפועל פתח תקוה במשחק חוץ, כאשר יוסי אבוקסיס מודאג מהכושר של שחקניו והמוכנות לשבוע של שלושה משחקים. בצד האופטימי, כל הפצועים החלימו וצפויים להתלבש, ביניהם שועה ופריידיי. בכל מקרה, יוסי אבוקסיס מתכנן לבצע חילופים כבר בסביבות הדקה ה-60 ולחלק כוחות, כאשר לאורך שלושת משחקי השבוע יבוצעו רוטציות.

    אבוקסיס עדיין לא תרגל הרכב, אך נראה כי מיגל סילבה ימשיך עם רביעיית ההגנה הקבועה - בן ביטון, אוראל דגני, אורי דהן וגריגורי מורוזוב. איסמעילה סורו בטוח בקישור וכנראה גם טרזייה תומא ובחלק הקדמי ירדן שועה ככל הנראה יפתח בשמאל, פריידי או ג'ורג' בהתקפה ובצד ימין אמיר ברקוביץ' עשוי לקבל הזדמנות.

    ירדן שועה בית"ר ירושלים. דני מרון
    התאושש מהכאבים בגב וצפוי לפתוח. שועה/דני מרון

    טריוויה

    * 90 מפגשי ליגה היו בין הקבוצות, כשבית"ר ירושלים מובילה 22:38 בניצחונות ועוד 30 משחקים לא הוכרעו.

    * בית"ר ניצחה בארבעת העימותים האחרונים, כשהניצחון האחרון של הפועל פתח תקוה היה בפעם הקודמת שהשתיים נפגשו במחזור השישי. זה קרה ב-2011/12 באצטדיון רמת גן (בגלל שיפוצים בטדי), כאשר המלאבסים ניצחו 1:2 במשחק שכלל אדום לשוער אריאל הרוש ושלושה פנדלים (אחד מוחמץ).

    * השריד היחיד מאותו משחק הוא אבי ריקן, שפתח אז בהרכב הירושלמי וסחט את הפנדל ממנו עמית בן שושן צימק. למפגש הפעם הוא מגיע כשחקן הפועל פתח תקוה.

    * במשחק הבית הקודם שלה ניצחה הפועל פתח תקוה 0:1 את הפועל באר שבע וכעת תנסה לחבר ניצחון שני - דבר שלא עשתה בליגת העל מאז דצמבר 2011. אז היא גברה 1:3 על מכבי חיפה במשחקה הראשון אי פעם באצטדיון המושבה ולאחר מכן הוסיפה 0:1 בדרבי.

    * כל 15 משחקי הליגה האחרונים של בית"ר ירושלים הגיעו להכרעה: שישה ניצחונות לעומת תשעה הפסדים.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: גל לייבוביץ'
    אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)

    משחקי המחזור השישי:

    שבת, 15:00: הפועל תל אביב - הפועל חיפה (ספורט2)
    שבת, 16:45: הפועל חדרה - מכבי פתח תקוה
    שבת, 17:30: בני סכנין - מכבי נתניה (ספורט4)
    שבת, 19:00: מכבי בני ריינה - מ.ס. אשדוד
    שבת, 19:30: הפועל פתח תקוה - בית"ר ירושלים (ספורט2)

    ראשון, 20:00: הפועל ירושלים - מכבי תל אביב (ספורט4)
    ראשון, 20:30: מכבי חיפה - הפועל באר שבע

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully