וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם, בלאי וצ'ירינו מחוץ לסגל מכבי נתניה. גיא מזרחי יפתח

רן קוז'וך ייאלץ להסתדר בסגל חסר לסכנין. בר כהן ולירן רוטמן צפויים לפתוח לצידו של סטניסלב בילנקי בהתקפה. סכנין עם זר אחד (17:30, ספורט4)

מחזור 6הסתיים02/12/2023
בני סכנין
  • אבוחצירה (85)
1:1
  • (20) אזולאי
מכבי נתניה
צפו בתקציר: מכבי חיפה חזרה פעמיים מפיגור בדרך ל-2:3 על מכבי נתניה, צמד לפיירו/ספורט1

בני סכנין

בהיעדר כל הזרים מלבד אדריאן פאון, בבני סכנין ינסו להשיג נקודות. בסכנין משוכנעים שעצם קיומו של המשחק לא הוגן והביעו את התנגדותם לחזור לפעילות, אך כידוע בסופו של דבר הוחלט אחרת. מוחמד אבו ניל ישמש כשוער אחרי שניקולאס האגן הגיע להתרת חוזהו על רקע המלחמה. רותם קלר צפוי גם כן לקבל את הקרדיט בהרכב, כשבחוד מוחמד שכר ודור חוגי יפתחו. " ברור שיש חוסרים, אבל אין תירוצים. עשינו הכנה טובה למרות שזה לא נראה ככה", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו באים כדי לנצח את נתניה".

שוער בני סכנין מוחמד אבו ניל. מאור אלקסלסי
צ'אנס בחסות המלחמה. אבו ניל/מאור אלקסלסי

מכבי נתניה

מכבי נתניה תצא מחר למשחק חוץ נגד בני סכנין והמאמן רן קוז'וך יאלץ להסתדר עם סגל קצר מאוד בעקבות היעדרותם של מספר שחקנים. אביב אברהם, איתי בן שבת ורוי קורין הפצועים, מלכתחילה לא היו בתמונה למשחק, אך אליהם הצטרפו היום גם נפתלי בלאי וראצ'יד צ'ירינו, שאינם כשירים כפי שפורסם אמש. בנתניה הדגישו בימים האחרונים שכל נושא בחירת הזרים שיתלבשו ייקבע אך ורק בסיום האימון המסכם של יום שישי ובנוסף לכך אמרו גורמים שמקומו של איגור זלטאנוביץ' מובטח בכל מקרה.

על פי התרגול באימון המסכם נראה שגיא מזרחי ונאסים אואמו יפתחו בעמדות המגנים, כאשר מקומם של בוריס אינו ואיתן אזולאי בקישור מובטח. בר כהן ולירן רוטמן צפויים לפתוח לצידו של סטניסלב בילנקי בחוד, כאשר גם עוז בילו, שנראה טוב במשחקי האימון, עשוי לפתוח.

אחרי פתיחת עונה מגומגמת, עם חמש נקודות בלבד מתוך 15 אפשריות, דיברו בקבוצה על הצורך בחיבור כמה נצחונות רצופים, כדי לטפס לחלק העליון, בו מצפה הקבוצה להיות. על פי החלטת הצוות המקצועי, תצא הקבוצה לבית מלון בצפון, רק ביום שבת בבוקר ושם תעשה את ההכנות למשחק.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
סטניסלב בילנקי מכבי נתניה חוגג. ברני ארדוב
חוזרים לדשא. בילנקי/ברני ארדוב

טריוויה

* 41 מפגשים היו בין הקבוצות במסגרת ליגת העל, כשמכבי נתניה מובילה 6:15 בניצחונות ועוד 20 משחקים הסתיימו בתיקו (10 מהם ב-0:0).

* בני סכנין לא ניצחה את מכבי נתניה ב-13 מפגשי הליגה האחרונים, מאז ה-0:2 בחוץ בינואר 2016 (צמד של פיראס מוגרבי).

* בבית הרצף ארוך הרבה יותר. סכנין לא ניצחה את נתניה כמארחת מאז המפגש הראשון ביניהן בליגת העל, במשחק שנערך בעילוט והסתיים ב-1:2 בנובמבר 2003. היא אירחה מאז עוד 17 מפגשים, בהם רשמה שישה הפסדים ו-11 תוצאות תיקו.

* סלובודן דראפיץ' אימן 10 משחקים בליגת העל מול האקסית מכבי נתניה והפסיד רק פעמיים, כולל 1:0 בינואר 2011, בקדנציה הקודמת כמאמן סכנין. פרט לכך, יש לו שלושה ניצחונות וחמש תוצאות תיקו.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוהד אסולין
אצטדיון: דוחא

משחקי המחזור השישי:

שבת, 15:00: הפועל תל אביב - הפועל חיפה (ספורט2)
שבת, 16:45: הפועל חדרה - מכבי פתח תקוה
שבת, 17:30: בני סכנין - מכבי נתניה (ספורט4)
שבת, 19:00: מכבי בני ריינה - מ.ס. אשדוד
שבת, 19:30: הפועל פתח תקוה - בית"ר ירושלים (ספורט2)

ראשון, 20:00: הפועל ירושלים - מכבי תל אביב (ספורט4)
ראשון, 20:30: מכבי חיפה - הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully