וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה בהרכב חסר, טוקלומטי וגואינדו יפתחו בפתח תקוה

1.12.2023 / 11:45

סיכוי קלוש שבוראר יהיה בהרכב המארחים, מאחר שטרם הגיע לסיכום עם המועדון על שחרורו. התלבטות מנגד בין תומר לוי לגיא דזנט. אביטן על חזרת הליגה: "אני הייתי נגד, צפוי עומס מטורף"

מחזור 6הסתיים02/12/2023
הפועל חדרה
  • מדמון (21)
  • מדמון (54)
  • מדמון (59)
0
    מכבי פתח תקוה
    תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל חדרה 1:0/ספורט1

    הפועל חדרה

    סמי בוראר, קשרה הבלגי של הפועל חדרה, חזר לישראל ואף נטל חלק באימון הבוקר (שישי) לקראת המשחק בו תארח מחר הקבוצה את מכבי פתח תקוה (16:45). בשלב זה סבירות נמוכה מאוד לכך שבוראר ייכלל בסגל, מה גם שטרם הושג סיכום בינו לבין הנהלת המועדון לגבי המשך דרכו בקבוצה. כזכור דרש בוראר שחרור בינואר אך בחדרה סירבו בכל תוקף לדרישה וכעת ינסו הצדדים להגיע לפתרון, שעשוי לכלול סיכום על סף מינימום של סעיף שחרור סביב ה-200 אלף יורו, אם תגיע הצעה בחלון הקרוב.

    בתוך כך סיימה הבוקר הקבוצה את ההכנות ומסתמן שלרשותו של המאמן ניסו אביטן, יעמוד סגל חסר מאוד, על טהרת השחקנים הישראלים וכמעט ללא זרים שיפתחו. סולימאן קוליבאלי וקויה מבא'ה אמנם מתאמנים עם הקבוצה, אך הם עדין לא בכושר משחק וכאמור גם בוראר יעדר בנוסף לארון ליה איסקה שצפוי להיות משוחרר בקרוב. הקפטן מנשה זלקה, שהפך במהלך ימי המלחמה לאחד הסמלים הגדולים של הכדורגל הישראלי, עדין בשירות מילואים ובשלב זה לא ברור מתי ישוב להתאמן עם הקבוצה.

    "אני מאלה שחשבו שלא נכון לשחק כדורגל בתקופה הזאת", אמר המאמן אביטן לקראת המשחק. "קשה לחזור כאילו לשגרה, בזמן שיש אנשים שעדין חטופים, כשיש הרוגים ואנחנו למעשה עדין במצב של לחימה. אבל ההחלטה התקבלה ונעשה מה שצריך מבחינתנו. לא נעשה תחרותאיזו קבוצה נפגעה הכי הרבה, אנחנו חושבים שהפגיעה המקצועית בנו, היא קשה מאוד, אבל זה לא הזמן לדבר על זה. עכשיו זה זמן להתארגן ולעשות את הכי טוב שאנחנו יכולים".

    על מצב המוכנות של קבוצתו: "זה קצת לא ברור, לאף אחד לא ברור באיזה מצב הליגה תחזור. ניסינו במסגרת הכלים שיש לנו, לעשות את המקסימום כדי לשמר את השחקנים, אבל אין ספק שזו אפילו לא היתה הכנה לליגה רגילה, זה היה מצב מאוד ייחודי ואנחנו הולכים אל הלא נודע מבחינתנו. לפחות בגישה נשתדל לעשות את הכי טוב שאנחנו יכולים. צפוי עומס מטורף עכשיו ואנחנו מכירים במגבלות של הסגל שלנו, העומק והעומס שלנו ייפול על מעט מאוד שחקנים וזאת עוד בעיה שנצטרך להתמודד איתה בהמשך. מרבית הזרים חזרו באיחור והם לא מוכנים ולא כשירים לשחק ולכן מי שיצטרך לסחוב את העגלה בשלב ראשון, אלה הישראלים. אם ביום יום הכדורגל זה הדבר הכי חשוב בעולם, בימים כאלה זה משני, אך באותה נשימה אנחנו מבינים את החשיבות של לשמר את הקבוצה ולהביא תוצאות ולדאוג שהקבוצה תישאר בליגה"

    מאמן הפועל חדרה, ניסו אביטן. שלומי גבאי
    "צפוי עומס מטורף". אביטן/שלומי גבאי

    מכבי פתח תקוה

    מכבי פתח תקוה סיימה הבוקר את הכנותיה לקראת משחק החוץ מחר נגד הפועל חדרה. המלאבסים היו בכושר טוב לפני פגרת המלחמה המאולצת וינסו לייצר מומנטום חיובי מחודש. המאמן בני לם יאלץ להסתדר ללא מאור לוי, ג'ארד קאסה ואנאס מחמיד הפצועים, שלא יהיו בסגל. טל בן חיים שמחלים מפציעה בברך ערך שני אימונים מלאים ויכלל בסגל.

    ההתלבטות הגדולה של לם היא בעמדת המגן הימני, שם מתמודדים גיא דזנט ותומר לוי על מקומם בהרכב, כאשר מוחמד הינדי צפוי לפתוח באגף שמאל. איברהים ג'אבר ואביאל זרגרי שחוזר לכושר, יפתחו בקישור האחורי, כאשר בהתקפה מובטח מקומם של עידן טוקלומטי וסאליו גואינדו.

    הקפטן תומר לוי התייחס לחזרת המשחקים בהשוואה לחזרה בתקופת הקורונה ואמר: "אני חושב שהקורונה היתה מגיפה כלל עולמית, והמלחמה זה משהו יותר נקודתי פה במדינת ישראל. אני חושב שעכשיו יותר קשה. אומרים שאנחנו מדינת שכול ואין מישהו שלא מכיר מישהו שנפל או מישהו שקרוב אליו. בכל מקרה המצב לא פשוט וצריך לדעת להתמודד עם זה, להראות שאנחנו חוזרים לשגרה, בשביל זה אנחנו פה".

    "אני לא יודע כמה מתוך 100% הראש שלנו בכדורגל. כשאנחנו מתאמנים, אנחנו מפוקסים ומרוכזים באותו הרגע, אבל כשאנחנו חוזרים הביתה אנחנו מול החדשות ורוצים להתעדכן ולשמוע על התפתחויות. בסופו של דבר אנחנו שחקני כדורגל מקצוענים, שמבינים את החשיבות שלנו בתוך המשחק. אם אנשים יושבים בבית, רואים אותנו משחקים כדורגל וחוזרים לשגרה, אני מאמין שזה כן נותן איזשהו ביטחון, או רוח גבית לכל המדינה. אני מאמין שמבחינתנו נעשה את זה על הצד הטוב ביותר".

    sheen-shitof

    במבצע מיוחד

    הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

    בשיתוף נומייר פלוס

    טריוויה

    * מכבי פתח תקוה כבשה רביעיות בשני המפגשים האחרונים עם הפועל חדרה: 1:4 בחוץ בפברואר 2022 ולאחר כשלושה חודשים 3:4 במשחק לפרוטוקל בפלייאוף התחתון אחרי הירידה הרשמית.

    * לפני הפגרה הכפויה השיגה הפועל חדרה ניצחון בכורה ושמרה על שער נקי לראשונה אחרי 15 משחקי ליגה. כעת היא תנסה לשבור גם את הרצף הביתי שעומד על 13 משחקים ללא ניצחון, מאז ה-1:3 על מכבי נתניה בנובמבר 2022 (כולל ארבעה הפסדים רצופים).

    * בדיוק כמו בעונת 2018/19, מכבי פתח תקוה בלתי מנוצחת אחרי חמישה מחזורים בליגת העל ובמאזנה תשע נקודות. גם אז יצאה למשחק חוץ במחזור השישי, הובסה בו (4:1 בבאר שבע) ובסיום העונה ירדה ללאומית.

    * גם ב-2016/17 נעצרה במחזור השישי עם תבוסה בבאר שבע (5:0) אחרי פתיחת עונה נטולת הפסדים, וב-1992/93 פתחה עם 11 נקודות מתוך 15 ואז הפסידה לראשונה לבית"ר ירושלים 2:0 בחוץ. שתי אלה שעצרו אותה המשיכו לאליפות.

    * הפעם האחרונה שמכבי פתח תקוה הצליחה לעבור גם את המחזור השישי בליגה הבכירה בלי להפסיד הייתה אי שם ב-1970/71, אז החלה עם ארבע תוצאות תיקו רצופות, ניצחה ואז הוסיפה 3:3 מול בית"ר ירושלים. היא הפסידה לראשונה במחזור השביעי (1:0 לבני יהודה) ובתום העונה ירדה ליגה.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: גל לוי
    אצטדיון: נתניה

    משחקי המחזור השישי:

    שבת, 15:00: הפועל תל אביב - הפועל חיפה (ספורט2)
    שבת, 16:45: הפועל חדרה - מכבי פתח תקוה
    שבת, 17:30: בני סכנין - מכבי נתניה (ספורט4)
    שבת, 19:00: מכבי בני ריינה - מ.ס. אשדוד
    שבת, 19:30: הפועל פתח תקוה - בית"ר ירושלים (ספורט2)

    ראשון, 20:00: הפועל ירושלים - מכבי תל אביב (ספורט4)
    ראשון, 20:30: מכבי חיפה - הפועל באר שבע

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully