וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנס ואנוויין חתם בהפועל חולון: "בטוח שהוא ישתלב במהירות"

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הפורוורד הבלגי שפתח את העונה בגראבלין הצטרף לסגולים ויחליף את אמין נואה שיעזוב

תקציר: הפועל תל אביב - בשיקטאש 75:81/ספורט1

הפועל חולון הודיעה היום (לחמישי) על החתמתו של הפאוור פורוורד האנס ואנוויין, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. "אנו מברכים את האנס על הצטרפותו למדים הסגולים ומאחלים לו הצלחה", מסרו במועדון. ואנוויין (28, 2.08), שיחליף בעמדה הזו את אמין נואה שצפוי לעזוב את הסגולים בקרוב, עזב לאחרונה לבקשתו את גראבלין הצרפתית, שם קלע 4.7 נקודות, קטף 3.2 ריבאונדים ומסר 1.1 אסיסטים בממוצע למשחק.

את הקריירה שלו החל בליגה הבלגית, כשעונתו הטובה ביותר האחרונה שם, בה קלע במדי אנטוורפן 12.8 נקודות לצד 6.4 ריבאונדים למשחק. בשנת 2016 נבחר להבטחת העונה בליגה הבלגית ופעמיים נבחר לשחקן העונה בבלגיה, בשנים 2019 ו-2020. מחוץ לבלגיה שיחק בארבע קבוצות, שלוש מהן היו צרפתיות: דיז'ון, נאנטר וגראבלין. בנוסף שיחק במדי סראגוסה הספרדית. מאז שנת 2017 נמנה ואנוויין בקביעות על סגל נבחרת בלגיה. לשחקן ניסיון עשיר במפעלים האירופיים, הוא שיחק עם אנטוורפן ודיז'ון בליגת האלופות של פיב"א והגיע עמן למקום השלישי בפיינל פור של המפעל. עם סראגוסה שיחק במסגרת היורוקאפ ועם גראבלין ביורופקאפ.

האנס ואנוויין, כדורסלן נבחרת בלגיה. נבחרת בלגיה בכדורסל, אתר רשמי
ואנוויין במדי נבחרת בלגיה/אתר רשמי, נבחרת בלגיה בכדורסל

מאמן הפועל חולון עמית שרף התייחס להחתמה: "אני שמח שהצלחנו להחתים את האנס, שחקן נבחרת בלגיה שרק מחכה לקבוצה שיוכל לפרוץ בה ולחזור להראות את היכולות, הכישרון והמחויבות שיש בו.
האנס מגיע אלינו אחרי שנה וחצי פחות איכותיות, אבל אחרי שראינו אותו הרבה בליגה הספרדית ובעונת שיא ב-2021 בדיז'ון, שם שיחק בשתי עמדות הפנים והיה מהשחקנים הבולטים בעונת שיא של המועדון,
אני בטוח שהוא ישתלב במהירות בשיטה ויעזור לנו גם במטרה של הטווח הקצר - לעלות שלב באירופה - וגם במטרות ארוכות הטווח של המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully