וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמין נואה בדרך החוצה, האנס ואנוויין עשוי להחליפו בהפועל חולון

הפורוורד הצרפתי שמוביל את הסגולים בליגת האלופות לא ישוב למשחקי ליגת העל ועל פי דיווחים ביבשת סוכנו החל לחפש לו קבוצה אחרת. שחקן נבחרת בלגיה (28, 2.08) מועמד במקומו

קליפ סיכום השבוע, 22.11/ספורט1

הפועל חולון בדרך לשינוי בסגל. על פי דיווחים באירופה הפורוורד הצרפתי אמין נואה צפוי לעזוב את הקבוצה כשסוכניו כבר מחפשים לו מחליף. לוואלה! ספורט נודע כי אם יעזוב מי שעשוי להחליפו הוא שחקן נבחרת בלגיה, האנס ואנוויין.

נואה הצטרף לחולון כאחד השחקנים המובילים לקראת העונה הקרובה, אך לאחר המלחמה עברה חולון לא מעט טלטלות. נואה אמנם רושם בליגת האלופות עד כה 15.3 נקודות ו-7 ריבאונדים למשחק, אך הבהיר כי בשלב הזה לא ישוב למשחקי ליגת העל, בניגוד לשאר שחקני הקבוצה, במה שיוביל את דרכו החוצה מהמועדון.

האנס ואנוויין, כדורסלן נבחרת בלגיה. נבחרת בלגיה בכדורסל, אתר רשמי
בדרך לחולון? ואנוויין/אתר רשמי, נבחרת בלגיה בכדורסל

ואנוויין (28, 2.08) נחשב לאחד השחקנים הצעירים המבטיחים בבלגיה בשנים האחרונות. הוא החל את דרכו בלובן, עבר ללימבורג יונייטד שם נבחר לשחקן הצעיר של העונה בבלגיה, המשיך לאנטוורפן, זכה עם הקבוצה בשני גביעים, יצא מגבולות המדינה, שיחק עונה בדיז'ון הצרפתית, עונה בסראגוסה מספרד ותקופות נוספות בנאנטר וגראבלין, קבוצתו האחרונה. הוא חלק מהסגל הבוגר של נבחרת בלגיה מאז שנת 2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully