וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקאר אנים חתם בהפועל אילת: "יש לו מאפיינים אישיים מתאימים"

30.11.2023 / 12:03

אחרי דיישון בוקר, הדרומיים צירפו גם את הסווינגמן שהתאחד עם מסימיליאנו מנטי שאימן אותו בעונה שעברה באיטליה: "פיזי ורב גוני"

תקציר: הפועל תל אביב - בשיקטאש 75:81/ספורט1

אחרי שסיכם את תנאיו כפי שנכתב כאן אתמול (רביעי), הסווינגמן סקאר אנים חתם הבוקר בשורות הפועל אילת עד תום העונה הנוכחית. כזכור, אתמול צירפה הקבוצה מהדרום את הגארד דיישון בוקר.

"סקאר הוא שחקן שמגיע משתי עונות חשובות, הראשונה בגרמניה והשנייה באיטליה תחת האימון שלי, היה לו חוסר המזל של פציעה בזמן הטוב ביותר כפי שקורה לעתים קרובות, ולכן צריך מצב כמו שלנו כדי לחדש את דרך הצמיחה שהוא לקח על עצמו", התייחס המאמן מסימיליאנו מנטי לשחקן החיזוק שהצטרף. "בנוסף למאפיינים המקצועיים שהם הרב-גוניות והפיזיות שלו, יש לו מאפיינים אנושיים מתאימים שיכניסו לקבוצה החדשה שלנו רוח גבית. אנחנו מקווים שנהיה האנדרדוג שיעשה הכי הרבה בעיות בליגה, בייחוד אחרי שהקבוצה איבדה שחקני מפתח. אנחנו מאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך".

סקאר אנום במדי רג'ו אמילי. Emmanuele Ciancaglini/Ciancaphoto Studio, GettyImages
סקאר אנים במדי רג'ו אמיליה, שם שיחק תחת מאמנו החדש-ישן/GettyImages, Emmanuele Ciancaglini/Ciancaphoto Studio

אנים (26, 1.97) הוא בוגר אוניברסיטת מרקט היוקרתית משנת 2020, בשורותיה רשם בעונת 2019/20 13.1 נקודות ו-4.1 ריבאונדים בממוצע למשחק. את עונת הבכורה שלו במקצוענים העביר בקבוצת הפיתוח של לוס אנג'לס קליפרס בה קלע רק 3.3 נקודות למשחק. בקיץ 2021 הצטרף לביירות' הגרמנית ותרם 14.3 נקודות ו-2.9 ריבאונדים לערב. בעונה שעברה עבר לרג'ו אמיליה האיטלקית ורשם 9.4 נקודות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully