וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיישון בוקר חתם בהפועל אילת, סקאר אנים סיכם את תנאיו

29.11.2023 / 21:06

אקס גליל עליון הצטרף לקבוצה מהדרום, הסווינגמן האמריקאי יגיע גם הוא אחרי עונות בגרמניה ובאיטליה. עד כה רק אלייז'ה סטיוארט שב לסגל של מסימיליאנו מנטי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.11/ספורט1

הפועל אילת צירפה שחקן זר ראשון מאז הוחלט על חזרת ליגת העל מהמלחמה: הקבוצה מהדרום הודיעה על החתמתו של דיישון בוקר (26, 1.91), הגארד שהצטיין בעונה שעברה במדי הפועל גליל עליון, עם ממוצעים של 15.9 נקודות, 5.4 אסיסטים ו-1.5 חטיפות למשחק בעונה הסדירה.

"שחקן מוכשר, מלא מוטיבציה", אמר המנהל המקצועי ניקולה לונצ'אר על החיזוק הטרי לסגל. "ההחלטה להביא אותו הייתה חשובה ונכונה עבור הקבוצה. אני מאחל לו הצלחה בעונה הלא כל כך פשוטה שמצפה לנו בהמשך הדרך, אבל אני בטוח שהוא יהיה חלק משמעותי בקבוצה ובהצלחתה".

הפועל אילת קרובה לצרף גם את הסווינגמן האמריקאי סקאר אנים, שסיכם את תנאיו אחרי ששיחק בעונה שעברה במדי קבוצת רג'יו אמיליה האיטלקית.

אנים (26, 1.97) הוא בוגר אוניברסיטת מרקט היוקרתית משנת 2020, כשבעונת 2019/20 רשם 13.1 נקודות ו-4.1 ריבאונדים למשחק. את עונת הבכורה שלו במקצוענים העביר בקבוצת הפיתוח של לוס אנג'לס קליפרס בה רשם רק 3.3 נקודות למשחק. בקיץ 2021 הצטרף לביירות' הגרמנית ורשם 14.3 נקודות ו-2.9 ריבאונדים לערב. בעונה שעברה עבר לרג'ו אמיליה האיטלקית ורשם 9.4 נקודות למשחק.

סקאר אנום במדי סיטון הול. Elsa, GettyImages
סקאר אנים במכללת סיטון הול/GettyImages, Elsa

אילת בנתה הקיץ קבוצה שהייתה אמורה להיות חלק מהצמרת של ליגת העל, אך המלחמה הותירה אותה חשופה. מייקל קייזר סיכם כבר את תנאיו בטורקיה, ג'ו צ'ילי עדכן שלא ישוב ורק אלייז'ה סטיוארט חזר ארצה נכון לעכשיו. טי ג'יי קליין עשוי לשוב בעוד כחודש לקבוצה, כשעם טיירוס מגי מתקיימות שיחות אך השחקן טרם חזר ארצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully