וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית שרף: "לצערי, אנחנו כבר מתרגלים לשחק בלי קהל"

30.11.2023 / 9:29

הפועל חולון השיגה ניצחון חשוב בבוסניה על בורסאספור, 74:93, והתבססה במקום הראשון בבית ו' בליגת האלופות. האנס ואנוויין יצטרף לקבוצה בישראל, לקראת חתימתו הרשמית. בשבת: הסגולים פותחים את הליגה מול הפועל עפולה

תקציר מהליגה הטורקית בכדורסל: פנרבחצ'ה - פטקימספור 85:96/ספורט1

באמצע הרבע השלישי, אתמול (רביעי) בבוסניה והרצגובינה, בורסאספור עוד הוליכה ביתרון דו ספרתי על הפועל חולון, 49:59. בשלב הזה החלה הריצה של הסגולים - ולא נעצרה עד לניצחון המרשים והמשכנע 74:93. עם הבאזר לסיום הרבע קטף דרו קרופורד ריבאונד התקפה והוביל את הקבוצה ליתרון מינימלי, שלא נעלם ורק הלך ותפח.

קשה להפריז בחשיבות התוצאה: בזכות הניצחון, חולון עלתה למאזן 1:3 והתבססה בראשות בית ו' של ליגת האלופות. את הטורקים (3:1) היא הרחיקה מהמאבק על המקום הראשון, שמבטיח את ההעפלה לטופ 16, וגם במקרה הגרוע היא לפחות תגיע לסדרת פלייאין על הכרטיס לשלב הבא; אם הייתה מפסידה, ארבע הקבוצות בבית היו עומדות כעת על מאזן זהה של 2:2.

"לצערי, אנחנו כבר מתרגלים לשחק בלי קהל", סיכם המאמן המנצח עמית שרף. "זה היה משחק סופר חשוב. בבית כזה, כל סל יכול לקבוע. ידענו שאם ננצח, נשחק בשבוע הבא מול טלקום בון על המקום הראשון, ואם נפסיד, זה יסבך את המצב.

"פתחנו את המשחק בצורה רעה בהגנה, ואני לוקח את האחריות עליי. ב-15 הדקות האחרונות עברנו לשמירה אישית אגרסיבית, חלקנו את הכדור בצורה טובה בהתקפה והגענו לשלשות פנויות. זה נתן לנו המון ביטחון".

סי ג'יי האריס, הפועל חולון. fiba.com, אתר רשמי
המצטיין בהפועל חולון. סי ג'יי האריס/אתר רשמי, fiba.com

סי.ג'יי האריס היה ה-MVP הבלתי מעורער. הוא קלע 25 נקודות, 14 מתוכן ב-14 הדקות האחרונות. "השחקנים שעלו מהספסל הם אלה שהביאו לנו את הניצחון", אמר הגארד. "הם נכנסו והביאו איתם הרבה אנרגיה בהתקפה ובהגנה. אם נמשיך לעבוד ולהשתפר, ולעשות מה שאנחנו עושים, יש לנו סיכויים טובים להתקדם במפעל".

החולונים ישובו הערב לישראל, לקראת משחק הפתיחה שלהם בליגת העל, במוצאי שבת (19:20) מול הפועל עפולה. כל הזרים, למעט אמין נואה שקרוב לסיים את דרכו בקבוצה, יגיעו. מי שינחת בארץ לקראת חתימה הוא האנס ואנוויין, שעל הצטרפותו הצפויה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully