וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פיגור דו ספרתי: הפועל חולון הביסה 74:93 את בורסאספור

הטורקים הובילו ב-11 במשחק שאירחו בבוסניה מסיבות בטחוניות, אך הסגולים הפכו בדרך לניצחון מרשים ומאזן 1:3 בליגת האלופות של פיב"א. האריס כיכב עם 25 נקודות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.11/ספורט1

הפועל חולון חזרה למסלול הניצחונות בליגת האלופות של פיב"א הערב (רביעי), אחרי קאמבק יפה בחוץ נגד בורסאספור הטורקית שאירחה את המשחק בבוסניה מסיבות ביטחוניות. הסגולים חזרו מפיגור של 11 נקודות לניצחון 74:93 מרשים, ושיפרו את מאזנם במפעל ל-1:3.

בורסאספור צעדה ביתרון דו-ספרתי עוד במהלך הרבע השלישי, אבל היה זה בעיקר סי ג'יי האריס שמנע ממנה בריחה משמעותית יותר, כאשר הגארד האמריקאי של חולון הצטיין והוביל את המהפך המוחץ שהושלם בתום ריצת 2:15. ה"מארחת" נתקעה בהתקפה בפתיחת הרבע האחרון, בזמן שהאריס ונתנאל ארצי צלפו שלשות חשובות וג'סטין סמית' סיפק גם הוא דקות טובות, שסגרו עניין עבור הקבוצה של עמית שרף.

קלעו להפועל חולון: סי ג'יי האריס 25 (5/6 ל-3, 6 אסיסטים, 2 חטיפות ב-25 דקות), ג'סטין סמית' 17 (7 ריבאונדים), אמין נואה 10 (6 ריבאונדים), נתנאל ארצי ויותם חנוכי (6 ריבאונדים) 9 כל אחד, שון דאוסון ודרו קרופורד 8 כל אחד, ניק ג'ונסון 7.

שחקן הפועל חולון שון דאוסון. fiba.com, אתר רשמי
מאזן 1:3 באלופות. דאוסון/אתר רשמי, fiba.com

חולון תמשיך את דרכה בליגת האלופות ביום רביעי הבא (18:45) במשחק מול מחזיקת המפעל, טלקום בון, בביתה הזמני של הקבוצה הישראלית בריגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully