וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדש מתלונן על יונייטד, סקולס: אתה זה שעשה את הטעויות

עודכן לאחרונה: 30.11.2023 / 7:35

קשר מנצ'סטר יונייטד מתוסכל אחרי ה-3:3 מול גלאטסראיי והאשים את חבריו, קשר העבר ביקר את הצביעות: "קח אחריות". טן האח? הוא מצא נקודות חיוביות והגן על אונאנה

שערי השבוע, 28.11/ספורט1

שוער מנצ'סטר יונייטד, אנדרה אונאנה, שוב עמד במוקד של עוד משחק שהוא יעדיף לשכוח, אחרי שקבוצתו איבדה פעמיים יתרון כפול (0:2 ו-1:3) והסתפקה ב-3:3 בטורקיה מול גלאטסראיי, שהותיר אותה במקום האחרון בבית ומרחיק אותה מהעפלה לשמינית הגמר של ליגת האלופות.

בעקבות ה-0:0 של באיירן מינכן מול קופנהאגן - יונייטד כעת תהיה חייבת לנצח בבית את באיירן מינכן במחזור האחרון, ושהמשחק בין גלאטסראיי לקופנהאגן יסתיים בתיקו. 14 שערים ספגו השדים האדודמים בחמישה משחקים, רק אנטוורפן ספגה יותר - וכך הם מצאו את עצמם על סף הדחה.

אלחנדרו גרנאצ'ו, ברונו פרננדש וסקוט מקטומיניי כבשו עבור יונייטד במשחק מרתק, גדוש במצבים משני הצדדים, אבל הקבוצה של אריק טן האח נותרה בתחתית בית א' עם ארבע נקודות מחמישה משחקים. "ברור שזה ממש רע. ספגנו שערים ממש גרועים והיינו צריכים לשלוט במצב הזה", אמר קפטן יונייטד פרננדש.

ברונו פרננדש, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
"אנחנו צריכים לחשוב קודם כל על הקבוצה ואחר כך על עצמנו". ברונו/רויטרס

"היינו צריכים לקחת את כל שלוש הנקודות, ברור", אמר טן האח. "אבל היינו צריכים לעשות את זה גם במשחקים אחרים. בחוץ מול קופנהגן, בבית מול גלאטסראיי, שיחקנו כל כך טוב. אבל במקביל אני צריך לבקר אותם כי מבחינה הגנתית אנחנו לא מספיק טובים. ביתרון 1:3, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לעשות את הטעויות האלה כי זה מה שעושה את ההבדל".

טן האח לא מאשים את אוננה. "אני חושב שלכל שער שספגנו יש סיפור משלו", אמר. "הם מגיעים מהתקפות מעבר ואנחנו לא חוסמים את האמצע".

גלאטסראיי קיבלה את פני יונייטד עם שלט שעליו נכתב "ברוכים הבאים לגיהנום", ואכן זה לפרקים הרגיש כך עבור אונאנה, שאולי בשער הראשון שספג מרגלי חכים זייש קשה להאשים אותו, אבל השני הוא בהחלט של השוער.

"אנחנו מנצחים ביחד ומפסידים ביחד", אמר טן האח על אונאנה, "הוא בסדר. כדורגל זה לא משחק של יחידים ואין מה לדבר על טעויות כאלה. כמובן שהטעויות האלה יכולות לעשות את ההבדל וצריך לקחת עליהן אחריות, אבל תמיד מדובר בקבוצה ולא באדם אחד", המשיך המנג'ר בהגנה על השוער הקמרוני, "כל מי שבסגל שלנו ראוי להיות שחקן מנצ'סטר יונייטד ואנחנו מרוצים מכל השוערים בסגל שלנו שדוחפים אחד את השני".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
סקוט מקטומיניי, מנצ'סטר יונייטד. Ahmad Mora, GettyImages
סקוט מקטומיניי, מנצ'סטר יונייטד/GettyImages, Ahmad Mora

עוד אמר טן האח: "ברור שאני מאוכזב, כי היינו צריכים לנהל נכון יותר את המשחק, אבל למדנו מזה. כי הקבוצה הזאת בהתפתחות". המאמן סבור ש"היו טעויות, אבל לפרקים שיחקנו כמו שאני רוצה, עם יוזמה, דינמיות, אומץ, ושערים נהדרים. גם אחרי שהם השוו, היינו צריכים בסיום לנצל את ההזדמנויות של מקטומיניי ופליסטרי".

פרננדש אמר בסיום ש"הובלנו פעמיים והיו לנו יותר מדי הזדמנויות לכבוש שער נוסף. אבל לא היינו מספיק קטלניים. לפעמים צריך למצוא חבר לקבוצה אחר כשהוא פנוי, ולא לקחת הכל על עצמך. אנחנו צריכים לחשוב קודם כל על הקבוצה ואחר כך על עצמנו.

"מה שעשינו בליגת האלופות לא מספיק. עלינו לשלוט במשחקים טוב יותר; זה לא המשחק הראשון ככה. אנחנו צריכים להיות חכמים יותר ולנהל את המשחקים טוב יותר".

שחקן יונייטד לשעבר פול סקולס הצביע על הבעייתיות בדברים של פרננדש. "אני יודע שהוא מדבר על טעויות, אבל הוא עשה שתי טעויות גדולות, ונתן שתי עבירות מטופשות, שהובילו לשערים", אמר סקולס על פרננדש לאחר המשחק. "כולם צריכים לקחת אחריות, כולל הוא עצמו... אין לקבוצה הזאת מנהיגות, היא לא מספיק קבוצתית, ככה לא מנצחים משחקים באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully