וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל הבטיחה את ראשות הבית עם 2:4 על נאפולי, קאמבק גדול לאינטר

ניקו פאס הצעיר חגג שער בכורה וחוסלו חתם בתוספת אחרי אסיסט גאוני של בלינגהאם כדי להשאיר את הבלאנקוס מושלמים. הנראזורי חזרו מ-3:0 ל-3:3 מול בנפיקה, 0:6 אדיר לארסנל על לאנס ו-78 דקות לגלוך ב-0:0 של זלצבורג אצל ריאל סוסיאדד

שערי השבוע, 28.11/ספורט1

ארבעה כרטיסים נותרו פנויים לשמינית גמר ליגת האלופות, לאחר שהערב (רביעי) נחתם המחזור החמישי עם שתי עולות נוספות מבית ב': ארסנל הבטיחה גם את ראשות הבית עם 0:6 מהדהד על לאנס ופ.ס.וו איינדהובן עלתה בזכות ה-2:3 בסביליה. באיירן מינכן איבדה את המאזן המושלם שלה עם 0:0 ביתי מול קופנהאגן, בניגוד לריאל מדריד שחגגה 2:4 על נאפולי וזכתה בראשות בית ג'. האיטלקים יצטרכו נקודה במחזור הסיום בבית מול בראגה כדי להעפיל גם הם. אינטר חזרה מפיגור 3:0 בליסבון ל-3:3 מול בנפיקה בבית ד' ואילו אוסקר גלוך שיחק 78 דקות ב-0:0 של רד בול זלצבורג אצל ריאל סוסיאדד.

העולות לשמינית הגמר עד כה:

באיירן מינכן
ארסנל
פ.ס.וו איינדהובן
ריאל מדריד
ריאל סוסיאדד
אינטר
אתלטיקו מדריד
לאציו
בורוסיה דורטמונד
מנצ'סטר סיטי
ר.ב. לייפציג
ברצלונה

באיירן מינכן - קופנהאגן 0:0

המשחק ה-100 של הבווארים באליאנץ ארנה במסגרת ליגת האלופות, לא הסתיים בניצחון וקלקל להם את המאזן המושלם. מנואל נוייר, עם הצלה כפולה שתי דקות לסיום, מנע הפסד ביתי ראשון בשלב הבתים אחרי עשור, בערב בו הארי קיין וההתקפה קרטעו ובעיקר באו בתלונות לשופטת סטפני פרפאר שלא העניקה להם פנדלים. קופנהאגן ראויה לכל המחמאות על עוד הופעה מרשימה, כשאף אחד לא ציפה שתגיע למחזור הסיום עם סיכוי טוב להעפיל לשמינית הגמר. ניצחון ביתי על גלאטסראיי ישאיר אותה במקום השני וכך גם תיקו במקרה שמנצ'סטר יונייטד לא תנצח במקביל את באיירן באולד טראפורד.

דקה 88: נוייר הדף על הקו נגיחה של אליונוסי, שניסה שוב בבעיטה חזקה ושוב השוער הוותיק הציל בצורה נפלאה.

דקה 90: בדיקת VAR שנייה בטענה לפנדל לבאיירן, כשהפעם השופטת פרפאר שרקה לנגיעת יד, אבל שופט המסך תיקן.

עוד בוואלה!

יונייטד קרובה להדחה מליגת האלופות אחרי 3:3 מול גלאטסראיי

לכתבה המלאה
השופטת סטפני פרפאר עם הארי קיין שחקן באיירן מינכן. רויטרס
בעיקר תלונות לשופטת. הארי קיין/רויטרס

ארסנל - לאנס 0:6

מחצית היסטורית של התותחנים, שהפכו לראשונים בתולדות ליגת האלופות שמציגים חמישה כובשים שונים עוד לפני ההפסקה ולראשונים מאנגליה שמובילים 0:5 אחרי 45 דקות. קאי האברץ המשיך במומנטום האישי אחרי שער הניצחון לרשת ברנטפורד בליגה, גבריאל ז'סוס הפך לשחקן היחיד שכבש בארבעת משחקיו הראשונים בליגת האלופות במדי קבוצה אנגלית ולאחר מכן הצטרפו לחגיגה גם בוקאיו סאקה, גבריאל מרטינלי ומרטין אודגור. ז'ורז'יניו חתם בפנדל לקראת הסיום את הניצחון הכי גבוה של קבוצה אנגלית על יריבה מצרפת, בנקמה מושלמת על ההפסד בסיבוב הראשון. התוצאה הזו גם הפכה מבחינת ארסנל את המחזור האחרון לחסר חשיבות, כשהיא כבר בטוחה במקום הראשון (שבה לשמינית הגמר אחרי שש שנים) ופ.ס.וו במקום השני אחרי ה-2:3 הדרמטי במהפך בסביליה. לאנס צריכה נקודה ביתית מול סביליה כדי להגיע לליגה האירופית ולהדיח לגמרי את זוכת המפעל.

דקה 13: גול! הגנת לאנס כשלה בהרחקה, ז'סוס נגח לתיבת החמש והאברץ הקדים את סמבה וכבש. 0:1 לארסנל.

דקה 21: גול! סאקה עבר בין שלושה שחקנים, הצליח לחלץ את הכדור גם לאחר שאיבד אותו והשאיר לז'סוס שהטעה את דאנסו ובעט שטוח אל הרשת בימין. 0:2 לארסנל.

דקה 23: גול! החגיגה של התותחנים נמשכת. מרטינלי נכנס מצד שמאל ובעט למרכז השער, סמבה הדף רע על הגוף של סאקה וממנו פנימה. 0:3 לארסנל.

דקה 27: גול! הפעם מרטינלי עשה הכול לבד. הוא כדרר באין מפריע מצד שמאל, הטעה את השומר שלו וסובב בימין מ-13 מטרים אל הפינה הרחוקה כדי להעלות ל-0:4.

דקה 45+1: גול! מתפרצת קטלנית של ארסנל עם סאקה וטומיאסו שהרים מצד ימין, והקפטן אודגור הגיח מאחור ובעט מהאוויר פנימה. מחצית דורסנית ו-0:5 לארסנל.

דקה 84: גול! בדיקת VAR העניקה לארסנל פנדל וז'ורז'יניו המחליף לא נכשל וקבע 0:6.

קאי האברץ שחקן ארסנל כובש לרשת בריס סמבה שוער לאנס. רויטרס
נכנס לעניינים. קאי האברץ כובש/רויטרס
מרטין אודגור שחקן ארסנל חוגג שער. רויטרס
מחצית היסטורית. מרטין אודגור/רויטרס
ג'וד בלינגהאם, ריאל מדריד. רויטרס
עוד ערב גאוני. ג'וד בלינגהאם/רויטרס
שחקן ריאל מדריד ניקו פאס חוגג עם רודריגו. Angel Martinez, GettyImages
היהלום החדש. ניקו פאס עם רודריגו/GettyImages, Angel Martinez

ריאל מדריד - נאפולי 2:4

הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי היא המושלמת השנייה של שלב הבתים לצד מנצ'סטר סיטי. ג'וד בלינגהאם שוב כיכב, כשהפך לראשון בתולדות ריאל שהבקיע בארבעת משחקיו הראשונים במדי הקבוצה בליגת האלופות, הגיע ל-15 שערים העונה וקבע שיא קריירה שרק יילך וישתפר. הוא גם האנגלי הראשון שהגיע ל-10 שערים במפעל עוד לפני גיל 21, והבישול הקסום שלו בתוספת הזמן לחוסלו גרם לכל האוהדים ללקל את האצבעות. אנצ'לוטי גם ממשיך להרוויח את רודריגו ששוב כבש וגילה גם את ניקו פאס, הבן של בלם העבר פאבלו פאס, שחגג שער ראשון בקריירת הבוגרים והחזיר את היתרון שש דקות לסיום. נאפולי קיוותה לתיקו שהיה מבטיח לה את המקום בשמינית, אבל למרות היתרון המוקדם של ג'יו סימאונה והשוויון של אנדרה-פרנק זמבו אנגיסה, תצטרך להשיג את הנקודה החסרה מול בראגה במחזור האחרון.

דקה 10: גול! קברצחליה מצא בצד ימין את די לורנצו שהוריד לתיבת החמש וג'יו סימאונה המשיך מקרוב ולונין הדף מאחורי הקו. 0:1 לנאפולי.

דקה 11: גול! ריאל הגיבה מיד עם רודריגו הלוהט, שקיבל כדור מדיאס וסובב נהדר בימין אל החיבורים הרחוקים. 1:1.

דקה 22: גול! אלאבה התקדם מעמדת הבלם והרים כדור מדוד לרחבה, בלינגהאם נגח בצורה אלגנטית מ-10 מטרים אל הרשת של מרט והפך את התוצאה עם הרביעי שלו במפעל. 1:2 לריאל מדריד.

דקה 47: גול! די לורנצו הקפיץ לרחבה לזמבו אנגיסה שניסה להעביר רוחב. הכדור חזר אל הקשר הקמרוני שמזווית קשה בצד ימין הפציץ אל הרשת של לונין והשווה ל-2:2 עבור נאפולי.

דקה 84: גול! איזה רגע לניקו פאס. המחליף בן ה-19 סבסב את קאיוסטה ואז בעט בשמאל מ-20 מטרים, מרט הגיב רע ונכנע לשער הבכורה של הארגנטינאי במדי ריאל מדריד. 2:3 לבלאנקוס.

רובין גוזנס שחקן אוניון ברלין חוגג שער. רויטרס
לא הושג ניצחון היסטורי. רובין גוזנס/רויטרס

בראגה - אוניון ברלין 1:1

הבכורה של ננאד בייליצה כמאמן אוניון ברלין כמעט הסתיימה בניצחון היסטורי של המועדון בליגת האלופות, אבל גם 60 דקות ביתרון מספרי לא הספיקו לגרמנים שמתקשים מאוד העונה בכל המסגרות. רובין גוזנס כבש שער נאה אחרי ההרחקה של סיקו ניאקטה ונראה שהיה שהאורחת תתקדם למקום השלישי, אבל אלברו ג'אלו השווה בדקה ה-51 והשאיר שם את בראגה, שעוד יכולה להעפיל לשמינית הגמר אם תפתיע את נאפולי באצטדיון דייגו מראדונה. אוניון תקווה להפסד שלה ותנסה להדהים את ריאל כדי לגנוב ברגע האחרון את הכרטיס לליגה האירופית.

דקה 30: כרטיס אדום! ניאקטה דרך בצורה קשה על הקרסול של בירנס. תחילה ראה רק צהוב, אבל ה-VAR סייע והוא הורחק. בראגה ב-10 שחקנים.

דקה 42: גול! רוסיון הכניס בצד שמאל לגוזנס שירה פנימה מול השוער מתאוס. 0:1 לאוניון ברלין.

דקה 51: גול! בראגה חזרה למרות הנחיתות המספרית, כשהורטה הריץ מתפרצת וג'אלו ירה פנימה בימין והשווה ל-1:1.

בנפיקה - אינטר 3:3

קאמבק גדול של סגנית אלופת אירופה, שתיאבק על המקום הראשון בקרב ישיר במחזור הסיום מול ריאל סוסיאדד בסן סירו. בנפיקה, שהגיעה לרבע גמר ליגת האלופות בשנתיים הקודמות והעונה הפסידה בכל ארבעת משחקיה, חשבה שהיא בדרך לניצחון אחרי שלושער ראשון בקריירה של ז'ואאו מריו, שהימם את קבוצתו לשעבר עם 0:3 בדקה ה-34. אבל אינטר, שעלתה בהרכב משני אחרי ה-1:1 מול יובנטוס במשחק העונה ולפני המפגש עם נאפולי, ידעה לחזור למרות הכול. מרקו ארנאוטוביץ' שבר בצורת של כמעט 13 שנה במפעל, דוידה פראטזי הבקיע בוולה ואלכסיס סאנצ'ס השווה עם פנדל שסחט המחליף מרכוס תוראם. אמיל אאודרו, בבכורה בשערה של אינטר, מנע מאנחל די מריה להעניק לבנפיקה ניצחון ומיד לאחר מכן הורחק אנטוניו סילבה. אלופת פורטוגל תצטרך ניצחון בזלצבורג כדי להמשיך לליגה האירופית.

דקה 5: גול! אנטוניו סילבה הקפיץ לעומק הרחבה, טנגסטדט הוריד בראש וז'ואאו מריו בעט לרשת של האקסית והעלה את בנפיקה ל-0:1 מוקדם.

דקה 13: גול! טנגסטדט חילץ כדור והעביר רוחב מימין, ביסק כשל בהרחקה וז'ואאו מריו השלים צמד מקרוב. 0:2 לבנפיקה.

דקה 34: גול! שלושער ראשון בקריירה לז'ואאו מריו. רפא סילבה הכניס כדור לטנגסטדט, שהטעה את אצ'רבי והקפיץ לעבר הקשר שהמשיך פנימה מקרוב אחרי שהשוער אאודרו קפא. 0:3 לבנפיקה.

דקה 51: גול! ביסק עלה לכדור קרן ונגח לכיוון השער, טרובין ליטף את הכדור וארנאוטוביץ' דחק מקרוב וצימק ל-3:1. שער ראשון לחלוץ האוסטרי בליגת האלופות מאז דצמבר 2010, אז עשה את זה מול אינטר כשחקן ורדר ברמן. הפער הגדול בהיסטוריה של המפעל בין שער לשער.

דקה 58: גול! הבלם אצ'רבי הרים מצד שמאל ופראטזי המשיך מהאוויר בנגיעה רכה אל הרשת מ-10 מטרים וצימק ל-3:2 עבור אינטר.

דקה 72: גול! תוראם רק נכנס ומיד השפיע, עם כניסה לרחבה שבמהלכה אוטאמנדי דרך עליו. אחרי בדיקת VAR ארוכה הפנדל אושר ואלכסיס בעט פנימה כדי להשלים את הקאמבק של אינטר ולאזן ל-3:3.

דקה 84: כרטיס אדום! המשחק נעצר אחרי הצלה גדולה של אאודרו מול די מריה כדי לבחון אירוע ב-VAR, ואנטוניו סילבה הורחק בגלל פגיעה קשה בבארלה.

ז'ואאו מריו שחקן בנפיקה חוגג שער. רויטרס
שלושער ראשון בקריירה, אבל האקסית הגיבה. ז'ואאו מריו/רויטרס
אלכסיס סאנצ'ס שחקן אינטר חוגג שער עם מרכוס תוראם. רויטרס
יופי של קאמבק. אלכסיס סאנצ'ס והחברים/רויטרס

ריאל סוסיאדד - ר.ב. זלצבורג 0:0

הבאסקים הבטיחו את העפלתם לשמינית הגמר עוד במחזור הקודם, ערכו רוטציה ושיחקו בהילוך ראשון, כשבכל מקרה המאבק על ראשות הבית יוכרע במפגש עם אינטר במחזור הסיום. מיקל אויארסבאל וחבריו החמיצו, ומנגד אוסקר גלוך שיחק 78 דקות וחילק כמה מסירות טובות, אך לא הרבה מעבר לכך. זלצבורג השיגה נקודה רביעית ותצטרך תיקו ביתי מול בנפיקה כדי להאריך את העונה האירופית ולעבור למפעל המשני דרך המקום השלישי.

אלברו אודריוסולה שחקן ריאל סוסיאדד לפני אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג. Quality Sport Images, GettyImages
זלצבורג צריכה נקודה במחזור האחרון. אוסקר גלוך מאחורי אלברו אודריוסולה/GettyImages, Quality Sport Images

המחזור השישי והאחרון בשלב הבתים ייפתח ב-12 בדצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully