וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "הוכחנו שאנחנו תחרותיים בכל מצב, יש לנו סגל מאוחד"

29.11.2023 / 22:56

מאמן הפועל תל אביב אחרי הניצחון על בשיקטאש ביורוקאפ: "יש הרבה מסיחי דעת, כל מה שיכול להפריע - מפריע. חמאס תקעו לנו מקל רציני בגלגלים, אבל גם את המקל הזה נשבור"

תקציר: הפועל תל אביב - בשיקטאש 75:81/ספורט1

הפועל תל אביב גברה הערב (רביעי) 75:81 על בשיקטאש במשחק ה"ביתי" בבלגרד, ובכך עקפה אותו בדרך למקום השני בבית ביורוקאפ. הקבוצה של דני פרנקו המשיכה בעונה האירופית המרשימה שלה, גם כשהיא בלי בית של ממש, ועלתה למאזן 2:6 כשנותר לה עוד משחק אחד למחצית הדרך בשלב הראשון. ג'ייקובן בראון התבלט בדקות הסיום וקלע 19 נקודות, תומר גינת חזר לפרקט אחרי שלושה שבועות היעדרות והסתפק בשתי נקודות - כך שהוא עדיין זקוק לזמן כדי להסיר חלודה.

המאמן דני פרנקו סיכם את ההתמודדות, לא לפני שהוקיר תודה למדינה המשמשת בית עבור מספר קבוצות ישראליות בתקופת המלחמה: "אני רוצה להודות לממשלת סרביה ולכל מי שאחראי עלינו, אנחנו מרגישים שיש הרבה תמיכה מסביבנו ומנסים לעזור לנו. אנחנו לא יכולים להודות להם מספיק".

הפועל תל אביב חוגגת ניצחון. Djordje Kostic, GettyImages
"תחרותיים בכל מצב". שחקני הפועל תל אביב/GettyImages, Djordje Kostic

"ניצחנו משחק חשוב, היה לנו שבוע להתכונן ועשינו עבודה הגנתית הרבה יותר טובה מהמשחק הקודם", הוסיף פרנקו, "תחת הנסיבות, היה לנו יותר זמן ביחד. יש לנו לוח קשה בגלל הטיסות, אבל הוכחנו משהו לכולם, שאנחנו תחרותיים בכל מצב. יש לנו סגל מאוחד ועקשן. יש גם דברים לא טובים, אבל הכי טוב זה לדבר עליהם אחרי ניצחון. אני גאה בעוזרים שלי ובשחקנים. מי שלא איתנו לא יודע מה זה לעזוב את הבית ואת המשפחה, עם כל האי בהירות, יש הרבה דברים בראש שלנו. כולם עושים דברים מדהימים".

"מי שלא נמצא איתנו, לא יכול להבין מה זה להיות בסיטואציה הזאת",, המשיך מאמן האדומים, "כדורסל זה משחק קבוצתי, זה לא עניין של פינוק, יש הרבה דברים שמסיחים את הדעת - משפחות בארץ, זרים שיש להם את החיים שלהם. יש לנו גרעין טוב, חמאס הנבלות האלה תקעו לנו מקל רציני בגלגלים, אבל נשבור את המקל הזה ולא נעצור".

על התמרון בין משחקי ליגת העל למסעות באירופה: "אנחנו קבוצה ישראלית וצריכים לשחק בליגה הישראלית. אין כל כך התחשבות לצערי. בקבוצות שמשחקות באירופה מושקע הרבה מאוד כסף ויש פה מלחמה. כל טיסה היא מסע, כל נסיעה לחו"ל נמשכת הרבה יותר מכל סיטואציה רגילה. אנחנו מאבדים את היתרון שלנו במגרש בית. כל מה שיכול להפריע, מפריע. אם נצטרך לחזור לארץ זה יהיה לנו מאוד קשה, נעשה הכי טוב להצליח בנסיבות האלה ולשמח את האוהדים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully