וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של אלי דסה על הטור בוואלה!: "הוא עונד את הסרט בגאווה"

ירדן דסה הגיבה לטענות לפיהן בן זוגה לא ראוי לענוד את סרט הקפטן בגלל שהוא משחק ברוסיה תומכת החמאס: "כתבה מפלגת, אלי עובד בהסברה ולא רץ לספר"

שחקני נבחרת ישראל קוראים להשיב את החטופים/F&F BRANDVERTISING

ירדן דסה, בת הזוג של אלי דסה, הגיבה בזעם לטור הדעה בוואלה! ספורט שטען כי דסה לא יכול להיות קפטן נבחרת ישראל. לטענת מיכאל יוכין, לאור העובדה שדסה משחק בדינמו מוסקבה, "אנחנו דורשים בצדק הזדהות מוחלטת מרובי קין ומהזרים של מכבי חיפה, אבל כל עוד מי שעונד את סרט הקפטן של נבחרת ישראל מועסק על ידי קבוצת המשטר שתומך בחמאס, כל הפעולות של ההתאחדות בתחום יחסי הציבור מרגישות צבועות, ושום סרטון מרגש לא יסתיר את החרפה".

אשתו של דסה כתבה: "הכתבה שלך שקרית, מפלגת, הזויה ואישית לחלוטין נגדו... נתעלם מהדעות האישיות שלך על מדינות בעולם כאילו אתה מנהל איתן קשרים, לא ברור איך עם כל הידע העצום שלך אתה לא יושב היום בקבינט המדינה.

שחקן נבחרת ישראל אלי דסה. Horvath Tamas, GettyImages
"אין אדם שמכיר אותו אישית שיוכל להגיד עליו משהו רע. הוא עונד את הסרט בגאווה, מתרגש בהמנון, משמח ילדים". אלי דסה/GettyImages, Horvath Tamas
ירדן דסה. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
"סרטון ההסברה שלו הגיע למיליונים ברחבי העולם". ירדן דסה/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

"אני שמחה שאלי נותן לך עבודה בימים אלה. יש אנשים שנשארו בלי כלום. תוכל בזמנך הרב ללכת לבקר חיילים פצועים, משפחות שכולות שאיבדו את הכל. ונחש מה, את כל זה בעלי עשה ביומיים וחצי כשהגיע לארץ. מעבר לזה, הוא לא מפסיק לעבוד בהסברה גם כשלא כותבים על זה בתקשורת כי הוא לא רץ לספר.

"האם לדעתך מיכאל, אל ליהודים להתפרנס היום בארה"ב? הרי האו"ם נגדנו. או בטורקיה שמנהיגה מתבטא בחריפות נגדנו, או אולי בצרפצת, אנגליה ובערך חצי מהעולם? האם אתה באמת מאמין שאדם שעובד במדינה מסוימת יעבור עבודה בכל פעם שהמנהיג שלה יתבטא נגדנו? ואולי זה ספורט זה רק ספורט?

"אז אני מבינה שאולי יש לך משהו נגד אלי, וחבל לי. אין אדם שמכיר אותו אישית שיוכל להגיד עליו משהו רע. הוא עונד את הסרט בגאווה, מתרגש בהמנון, משמח ילדים שאיבדו את היקרים שלהם, עומד בגאון במסיבות עיתונאים בינלאומיות ומעלה את סיפוריה האישיים של החטופים. סרטון ההסברה שלו הגיע למיליונים ברחבי העולם.

"קפטן לא נבחר כי הוא משחק במדינה שתומכת או לא תומכת בישראל, אם הוא ימני או שמאלני, יהודי או לא. הוא נבחר בגלל מי שהוא.

התגובה המלאה של ירדן דסה

ירדן דסה, בת זוגו של אלי דסה, מגיבה לטור של מיכאל יוכין בוואלה! ספורט. מתוך חשבון האינסטגרם של ירדן דסה, צילום מסך
למה לא קירוב לבבות? דסה מגיבה/צילום מסך, מתוך חשבון האינסטגרם של ירדן דסה

"יש לי רעיון לכתבה הבאה בשבילך: במקום לכתוב על למה אדם לא יכול להיות בתפקיד כלשהו, תעשה כתבת אופי, אולי כתבה שהכותרת שלה היא 'מדוע דווקא אלי דסה נבחר להיות קפטן נבחרת ישראל'. מבטיחה לך שזה יעניין אנשים לא פחות, ויקרב לבבות הרבה יותר מכותרת של 'חרפה'.... בזמנים כל כך מורכבים שהעם שלנו עובד, תתעסקו בטוב ולא בלהוריד אחרים".

  • עוד באותו נושא:
  • אלי דסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully