וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסרביה כינו את בכר "דמגוג": "משקיע בתמיכה בישראל יותר מבעבודה"

הביקורת החריפה כלפי מאמן הכוכב האדום נמשכת אחרי ההדחה מאירופה: "שמענו בקיץ סיפורי אגדות, הוא עדיין בתפקיד רק בגלל החוזה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.11/ספורט1

אם ההפסדים למנצ'סטר סיטי ור.ב. לייפציג עוד התקבלו על הדעת, ההפסד 2:0 אמש (שלישי) של הכוכב האדום בלגרד ליאנג בויז בהחלט לא עבר חלק בגרון של האוהדים והתקשורת בסרביה. הקבוצה של ברק בכר צברה נקודה אחת בלבד בחמישה משחקים בשלב הבתים של ליגת האלופות, נגד יאנג בויז בבית, וההפסד אתמול בשוויץ הוביל לכך שהאדומים יסיימו את העונה האירופית ואפילו לא ינשרו לליגה האירופית.

כשברקע גם פתיחת עונה צולעת בליגה הסרבית, התקשורת במדינה מכוונת אצבעות מאשימות לכל עבר. ב"קוריר" טענו כי חלון ההעברות בקיץ לא התנהל כמו שצריך, הזרים מרוויחים יותר מדי כסף, וכי ברק בכר הוא "דמגוג".

"שמענו בקיץ סיפורי אגדות על מאמן שיצעיד את הכוכב האדום קדימה, עד כדי כך שנעשו השוואות לקבוצה שזכתה בגביע אירופה ב-1991. הסגל הנוכחי אפילו לא יכול לקשור להם את השרוכים", הצהירו ב"קוריר", "בחודש האחרון בכר השקיע יותר בתמיכה בישראל ברשתות החברתיות מאשר בעבודה. אנחנו מבינים את המצב ושקשה להתרכז כשמשגרים טילים על המשפחה שלו, אבל הוא צריך להיות מושקע בעבודה. הוא חתום על חוזה של מיליונים".

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד. רויטרס
בסרביה מאבדים סבלנות. בכר/רויטרס

בכר אמר לאחר המשחק כי הכוכב האדום הגיעה לשישה או שבעה מצבים של 100% כיבוש, וכי העבודה של השחקנים היא לנצל אותם. ב"מונדו" התרגזו מכך שהוא מטיל את כל האשמה על השחקנים, ותהו: "מה העבודה שלו? על מה הוא מקבל יותר כסף מכל הסגל שזכה בגביע אירופה ב-1991? מה ששומר עליו בתפקיד זה שהחוזה הוא עד 2026".

בתקשורת המקומית אף העבירו ביקורת על שחקנים ספציפיים, וביניהם החלוץ שריף אנדיאייה שמאכזב מאז שהגיע בקיץ: "הוא לא עומד במשימה, הוא מסורבל. האוהדים השקיעו כסף והגיעו לברן ממדינות שונות באירופה, רק כדי לראות את אנדיאייה בוחן את הסבלנות שלהם". ב"קוריר" אף דיווחו כי מספר שחקנים בחדר ההלבשה אינם מרוצים, ולאור העובדה שהכוכב האדום לא תמשיך במסגרת אירופית, לא מעט שחקנים צפויים לעזוב בחלון ההעברות בחורף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully