וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוי והבויז: ברק בכר, עומרי גלזר והכוכב האדום הודחו מאירופה

עודכן לאחרונה: 29.11.2023 / 0:06

אלופת סרביה והישראלים ידעו שניצחון בשוויץ על יאנג בויז יבטיח להם את המקום השלישי ואת המשך המסע בליגה האירופית, אבל הם הפסידו 2:0 ויסיימו במקום האחרון בבית ז' בליגת האלופות. מנצ'סטר סיטי הפכה מ-2:0 ל-2:3 על לייפציג והבטיחה את המקום הראשון

הכוכב האדום בלגרד זכתה העונה לקבל כרטיס אוטומטי לליגת האלופות וברק בכר מונה למאמן הקבוצה במטרה לנסות להוביל אותה לשמינית הגמר. הגרלה קשה לבית עם מנצ'סטר סיטי ולייפציג חיסלה במהרה את סיכויי אלופת סרביה להעפיל שלב, אבל הערב (שלישי) היא הפסידה גם ליאנג בויז ברן השוויצרית בתוצאה 2:0, נותרה עם נקודה מ-15 אפשריות ותסיים את דרכה האירופית אחרי המחזור השישי והאחרון.

במשחק הנוסף שנערך בבית, אלופת אירופה מנצ'סטר סיטי נקלעה לפיגור כפול נגד לייפציג עוד במחצית הראשונה, אבל השלימה מהפך גדול בחצי השני, ניצחה 2:3 והבטיחה את ראשות הבית - לשמינית הגמר היא בכל מקרה עוד לפני המשחק עלתה ביחד עם לייפציג.

שוער הכוכב האדום בלגרד עומרי גלזר סופג שער מול יאנג בויז. GettyImages
העונה האירופית תסתיים בעוד שבועיים. גלזר סופג/GettyImages

יאנג בויז - הכוכב האדום בלגרד 0:2

הכוכב האדום בלגרד קיוותה לנצל את הכרטיס שקיבלה השנה היישר לשלב הבתים של ליגת האלופות כדי להמשיך את המסע האירופי לתוך 2024, לכל הפחות במשחקי הליגה האירופית. לצערה שלה, של ברק בכר וצוותו הישראלי והשוער עומרי גלזר, המסע האירופי יסתיים בעוד שבועיים במשחק בית נגד מנצ'סטר סיטי, כי ההפסד 2:0 בברן חרץ את גורלה וחיסל את סיכוייה לסיים במקום השלישי.

ערב המחזור החמישי הייתה כל קבוצה עם נקודה אחת בלבד במאזנה והמשחק הקודם בין השתיים שנערך בבלגרד הסתיים ב-2:2. לכן, ידעו הקבוצות שמי שתנצח הערב, תבטיח את המקום השלישי בכל מקרה, כך שרק תיקו היה מעביר את ההכרעה. אלופת סרביה פתחה מצוין והרבתה להחמיץ, לצערה שילמה על כך ביוקר במהרה כי קוסטה נדליקוביץ' הצעיר, המגן הימני בן ה-17 שפתח לראשונה בליגת האלופות, הבקיע שער עצמי אחרי שגלזר הדף עליו את הכדור. בדקה ה-29 המגן השוויצרי לוין בלום הכפיל את היתרון המקומי וכל הניסיונות של האורחת לחזור עלו בתוהו. בכר, גלזר והכוכב האדום יסיימו את הבית במקום אחרון, אלופת שוויץ שחלפה על פני מכבי חיפה במוקדמות תמשיך לליגה האירופית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד. רויטרס
לפניו עוד משחק אחד אחרון באירופה. בכר/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 4: איזו החמצה של אנדיאיי! הסנגלי מצא את עצמו לבדו מול אנתוני ראצ'ופי, אבל השוער סגר את הפינה היטב וסיפק הצלה גדולה לקרן.

דקה 5: עוד פספוס של הכוכב. שוב היה זה אנדיאיי שהחמיץ, הפעם בנגיחה מכחמישה מטרים החוצה.

דקה 8: גול! 0:1 לאנג בויז. הסרבים החמיצו, השוויצרים חגגו. גלזר הדף ניסיון של בניטו מתוך הרחבה אחרי כדור קרן, אבל מידיו של השוער הכדור ניתז לגופו של נדליקוביץ' וזה הסתיים בשער עצמי.

דקה 21: אנסמה לא היה רחוק מלהכפיל את יתרון המארחת, אבל נגח מעל השער.

דקה 29: גול! יאנג בויז עלתה ל-0:2. שוב מהלך שהחל בכדור קרן שוויצרי, הפעם קמארה מסר לבלום והמגן שנותר ללא כיסוי ברחבה בעט כדור שגלזר היה צריך לקחת, אבל רק הצליח לגעת בו ולא למנוע ממנו לפגוש את הרשת.

דקה 57: וואנג אין-בום ניסה להבקיע מזווית קשה וכמעט הערים על השוער, אבל הכדור ננעץ בקורה ולא נכנס.

דקה 61: מיאטוביץ' היה חייב להבקיע, אבל מכעשרה מטרים בעט החוצה והכוכב האדום שוב נותרה מאוכזבת.

דקה 63: ההחמצות של אלופת סרביה לא נגמרות. הפעם היה זה קראסו שחייב היה להבקיע ולא הצליח מזווית טובה מול השוער.

דקה 83: וואנג ניסה את מזלו מרחק, ראצ'ופי התעופף והדף לקרן.

וואנג אין-בום, שחקן הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
שום דבר לא הלך לכוכב האדום. וואנג/GettyImages
ארלינג הולאנד, חלוץ מנצ'סטר סיטי. רויטרס
השינויים עשו את שלהם. הולאנד/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - לייפציג 2:3

שתי הקבוצות כבר הבטיחו את מקומן בשלב הבא, אבל סיפקו משחק משובח - בסיומו אלופת אירופה נחלצה מפיגור ביתי כפול ועם מהפך גדול הבטיחה את עלייתה מהמקום הראשון. למעשה בעוד שבועיים בסרביה נגד הכוכב האדום היא תתייצב למשחק לפרוטוקול בלבד, כך גם לייפציג שתארח את יאנג בויז ותסיים בכל מקרה במקום השני.

הערב פפ גווארדיולה ביצע מספר שינויים משמעותיים בהרכב במטרה לחלק את הדקות - בין השאר אורטגה עמד בשער על חשבון אדרסון, ריקו לואיס הצעיר פתח במרכז השדה וג'ק גריליש שנעדר בשבת עקב מחלה, שב ל-11 על חשבון חוליאן אלברס כשגם ז'רמי דוקו ירד לספסל וזכה למנוחה. ארלינג הולאנד שמר על מקומו בחוד כרגיל לצד פודן וברנרדו סילבה. למרות כל סוללת הכוכבים הזו, היה זה החלוץ הבלגי לואיס אופנדה שלהט והשלים צמד במחצית הראשונה בחסות טעויות מאוד לא אופייניות של בלמי הסיטיזנס. גווארדיולה ככל הנראה ניער את שחקניו בהפסקה וגם ביצע חילוף משולש כאשר הכניס את אקה, דוקו ואלברס על חשבון דיאס, גריליש ו-ווקר ותוך עשר דקות פודן בישל להולאנד, לאחר מכן התכבד בשער השוויון ואלברס נהנה גם הוא מבישול של פודן כדי להפוך בדקה ה-87.

פיל פודן, קשר מנצ'סטר סיטי. רויטרס
שער ושני בישולים במהפך הגדול. פודן/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 13: גול! 0:1 לייפציג. השוער בלאסוויץ' בכדור ארוך שלח את אופנדה להתקפה מתפרצת. אקנג'י שגה והחלוץ הבלגי ניצל זאת עד תום כאשר הכניע את אורטה והעלה את הגרמנים ליתרון חוץ.

דקה 33: גול! אופנדה עם שערו השני קובע 0:2 מפתיע. ברנרדו סילבה איבד כדור בקו ימין, סימונס מיד הריץ את אופנדה שהפעם חלף בקלות על פני דיאס המוצהב, עבר גם את גברדיול בקלות עמוק בתוך הרחבה והשלים מהלך אישי נפלא עם כדור ברשת.

דקה 56: גול! פודן בכדור עומק גדול מצא את הולאנד והאחרון החזיר את אלופת אירופה למשחק. 2:1.

דקה 70: גול! סיטי חזרה ל-2:2. גברדיול מצא את פודן, שנע בחופשיות ברחבה ובעט כדור שטוח וחד פנימה.

דקה 87: גול! המהפך הושלם. פודן סידר לאלברס את אחד משעריו הקלים בקריירה, הארגנטיני ירה את ה-2:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully