וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "אם לא נהיה מרוכזים, הפייבוריטיות יכולה לפעול לרעתנו"

29.11.2023 / 16:03

אחרי התבוסה הקשה לריאל מדריד, מכבי תל אביב תארח בבלגרד את נועלת טבלת היורוליג שמגיעה בסגל חסר. ג'ייק כהן: "הזדמנות להתאושש, אבל לא יהיה משחק קל". דיברתולומיאו שוב צפוי להיעדר (חמישי, 21:05)

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.11/ספורט1

48 שעות אחרי התבוסה הקשה בידי ריאל מדריד, תמשיך מחר (חמישי, 21:05) מכבי תל אביב ברצף משחקי הבית שלה בבלגרד כשתארח את אלבה ברלין. הצהובים מגיעים למשחק מהמקום העשירי ביורוליג במאזן של חמישה ניצחונות מול חמישה הפסדים, וזה יהיה משחק הבית השישי שלהם ברציפות בסרביה, כשהם במאזן שלילי של שני ניצחונות מול שלושה הפסדים. אלבה, מדורגת אחרונה במפעל, עם ניצחון אחד מעשרה משחקים.

אווירה מאוד רצינית הייתה היום באימון הצהובים אחרי התבוסה לבלאנקוס. במכבי חשים כי לא הופיעו כפי שהם אמורים להופיע למשחק גדול ביורוליג, או למשחק בכלל במפעל הבכיר ביבשת, וכי אם הם לא ישנו את הגישה הם מסוגלים להתקשות גם נגד אחת הקבוצות החלשות במפעל, אם לא החלשה שבהן.

ווייד בולדווין עמד במרכז השיחה גם אמש אחרי ההופעה החלשה שלו, כשהוא מסיים את המשחק במדד מינוס 8, עם 3 מ-13 מהשדה, ללא ריבאונדים וללא אסיסטים. במכבי סיפרו כי הם מאמינים בכוכב שלהם שחזר רק לפני כמה משחקים מהיעדרות ממושכת, וכי הם מאמינים שיוכל להרים את היכולת שלו נגד אלבה כשברקע שבוע יורוליג כפול וחשוב.

תמיר בלאט, שיפגוש מחר את הקבוצה בה שיחק בשנתיים הקודמות, חזר אמש לשחק אחרי היעדרות בת משחק אחד, והיה נראה לא רע אך קיבל קרדיט מוגבל מעודד קטש. מי שנמצא בספק גדול ואמור להמשיך להיעדר למשחק שלישי הוא הקפטן ג'ון דיברתולומיאו שסובל ממתיחה במפשעה.

תמיר בלאט מכבי תל אביב. Djordje Kostic and Dragan Tesic, אתר רשמי
פוגש את קבוצתו הקודמת. תמיר בלאט/אתר רשמי, Djordje Kostic and Dragan Tesic

קטש אמר לקראת המשחק: "אתמול היה הפסד לא נעים, בטח בדרך ובתוצאה שזה הסתיים, אף פעם לא נעים להפסיד ככה. נכון שאלבה חוותה כמה פציעות ולאורך השנים הם קבוצה עם שחקנים צעירים, אבל זו קבוצה עם שיטה, שמקשה, למרות התוצאות שלהם. הם ניצחו את מילאנו, בטח אסור לזלזל. אין משחקים קלים ביורוליג, זה שאנחנו פייבוריטים יכול לפעול לרעתנו אם לא נהיה מרוכזים. אנחנו צריכים לתת כבוד לאלבה, לא פשוט להתאושש אחרי 48 שעות - אבל זה מה שאנחנו רוצים לעשות".

"לא ניגש למשחק הזה כאילו אנחנו משחקים נגד הקבוצה בעלת המאזן הגרוע בליגה", אמר ג'ייק כהן לקראת ההתמודדות, "אנחנו צריכים לשחק כדורסל טוב יותר ממה ששיחקנו אמש, זה לא היה איך שתכננו. יש לנו הזדמנות להתאושש, לאלבה ברלין יש כישרון, הם יודעים איך לשחק וזה לא הולך להיות משחק קל".

"אנחנו נמצאים בתקופה לא פשוטה. נצטרך לעשות עבודה יותר טובה מהמשחק נגד ריאל, וזאת הזדמנות טובה בשבילנו להשיג ניצחון", המשיך כהן, "כל משחק הוא משחק שמכבי חייבת לנצח, אני כאן כבר שמונה שנים, אני לא זוכר משחק שהוא לא היה משחק שאנחנו חייבים לנצח, התרגלנו לזה. פשוט צריך לשחק כדורסל יותר טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני מכבי תל אביב ג'ייק כהן, בונזי קולסון, חסיאל ריברו. Miguel Ángel Polo/Valencia Basket, אתר רשמי
הזדמנות לתקן. כהן, קולסון וריברו/אתר רשמי, Miguel Ángel Polo/Valencia Basket

אלבה ברלין היא אחת הקבוצות החלשות ביורוליג בשנים האחרונות, והדבר לא השתנה גם העונה למרות מתיחת פנים בסגל. היא ניצחה רק פעם אחת מתחילת העונה ביורוליג (את מילאנו בביתה) ומדורגת רק במקום השלישי בגרמניה עם שישה ניצחונות מתשעה משחקים.

שניים מהשחקנים הבולטים ביותר של אלבה מתחילת העונה נמצאים בספק גדול למשחק, ולא שיחקו במשחקים האחרונים, כולל בחלק מרצף בן חמישה משחקים איתו מגיעה הקבוצה לבלגרד. סטרלינג בראון ששיחק בשנים האחרונות ב-NBA רושם 12.4 נקודות ו-3.3 ריבאונדים למשחק, ושחקן הפנים לואיס אולינדה רושם 9.9 נקודות ו-3.7 ריבאונדים למשחק, השניים כאמור בספק גדול.

מי שמוביל את בלה מתחילת העונה הוא שחקן נבחרת גרמניה יוהנס ת'ימן שרושם 14 נקודות ו-6.1 ריבאונדים למשחק. חוץ ממנו ומהפצועים הקלע מאט תומאס, שהוזכר כמועמד למכבי, קולע 8.1 נקודות, הגארד-פורוורד האיטלקי גבריאל פרוסידה, שנבחר 36 בדראפט 2022, מוסיף 6.9 נקודות והרכז האיטלקי מטאו ספניולו, קולע 5.6 נקודות ומוסר 2.6 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully