וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל באר שבע ביקרו את איתן יהלומי: "מרגש, זכות גדולה"

29.11.2023 / 13:39

איתן בן ה-12 ששוחרר משבי חמאס, נפגש עם כוכבי קבוצתו האהודה: "המשפחה סיפרה לנו שהוא נרגש ושמח מעבר למה שהיה מאז שחזר", אמר גיא בדש

בווידאו: משפחת יהלומי: הבן איתן, שחזר משבי חמאס בעזה, ואמו בת שבע, בדרכם לבית החולים אמש. 28.11.23/דובר צה"ל

שחקני הפועל באר שבע ביקרו היום (רביעי) את איתן יהלומי בן ה-12, אוהד הקבוצה שביום שני שוחרר משבי חמאס. במהלך המפגש המרגש, השחקנים שמעו את סיפורו, העניקו לו את מוצרי המועדון ויחד ייחלו לחזרתו המהירה של אביו, אוהד, אשר נחטף גם הוא בשבת השחורה.

גיא בדש סיפר על המפגש עם איתן: "היה מרגש מאוד, זו זכות גדולה עבורנו להעלות חיוך על פניו של איתן, שחזר מהשבי אחרי למעלה מ-50 ימים. שמחנו מאוד לשמוע אותו, לדבר איתו ולהעניק לו חום ואהבה. במשפחתו סיפרו לנו כי הוא היה מאוד נרגש ושמח, מעבר למה שהיה מאז שחזר לארץ. אין סיפוק גדול מזה. אנחנו נמשיך לעשות ככל שביכולתנו על מנת להעלות חיוך על פניהם של כל ילד וילדה. מי יתן וכל החטופות והחטופים ישובו אלינו במהרה".

איתן יהלומי עם אילון אלמוג, שחקן הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
"אין סיפוק גדול מזה". אילון אלמוג עם איתן יהלומי/אתר רשמי, הפועל באר שבע
איתן יהלומי עם אופיר מרציאנו, שוער הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
"מאוד נרגש ושמח, מעבר למה שהיה מאז שחזר". לצד אופיר מרציאנו/אתר רשמי, הפועל באר שבע

איתן יהלומי שוחרר ביום שני כאשר הוא לובש חולצה של כריסטיאנו רונאלדו באל נאסר הסעודית. הוא היה אחד מ-11 חטופים שחזרו הביתה ביום שני בערב, התקבל בחיבוק על ידי אמו במעבר כרם שלום בעוד אביו עדיין מוחזק על ידי ארגון הטרור. אמא שלו הצליחה להימלט מהאופנוע עם שתי אחיותיו בניסיון לחטוף אותן, והן ברחו בשדות - אבל איתן נותר עם אביו ונחטף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully