וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן יהלומי שוחרר משבי חמאס עם חולצה של רונאלדו: "מחכים לך בנבחרת"

עודכן לאחרונה: 28.11.2023 / 12:07

יהלומי בן ה-12, כדורגלן שמשחק בהפועל בארי אשכול, חזר למשפחתו אחרי 50 ימים בשבי בעזה ועורר התרגשות גם בקרב חובבי הספורט. כריסטיאנו, שומע?

מפגש האיחוד בין איתן יהלומי לאימו בת שבע./דובר צה"ל

איתן יהלומי בן ה-12 היה אחד מ-11 חטופים שחזרו אתמול (שני) לישראל אחרי שנחטפו מביתם על ידי מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר, והוא התקבל בחיבוק על ידי אמו במעבר כרם שלום, כשאביו עדיין בשבי. אמא שלו הצליחה להימלט מהאופנוע עם שתי אחיותיו בניסיון לחטוף אותן, והן ברחו בשדות - אבל איתן נותר עם אביו ונחטף. אתמול כאמור הוא שוחרר, אבל אביו עדיין בשבי.

רגע המפגש של איתן יהלומי עם אימו, עם שובו  בנקודת במפגש בכרם שלום. דובר צה"ל
רגע המפגש של איתן יהלומי עם אימו, עם שובו בנקודת במפגש בכרם שלום/דובר צה"ל

כצפוי, חזרתו הביתה עוררה התרגשות רבה, כשגם חובבי הכדורגל התמוגגו משובו, כשקשה היה להתעלם מהעבודה שחובב הכדורגל לובש חולצה של כריסטיאנו רונאלדו במדי אל נאסר. העיתונאי אוריאל דסקל כתב עליו: "נער צעיר ובריא, כדורגלן מצטיין, לבד מול חמושים. המבט שלו שבר את ליבי לאלפי רסיסים. אני כל כך שמח שהוא חזר. אני כל כך מקווה שהוא בריא ושבעוד כמה שנים יחתום בקבוצה מקצוענית ויהיה לו חתיכת סיפור לספר".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
איתן יהלומי לצד מחבל חמאס ברצועת עזה, משוחרר מהשבי בעודו לובש חולצה של רונאלדו. מתוך הרשתות החברתיות, צילום מסך
איתן יהלומי לצד מחבל חמאס ברצועת עזה, משוחרר מהשבי בעודו לובש חולצה של רונאלדו/צילום מסך, מתוך הרשתות החברתיות

גל משה כתב בטוויטר "איתן יהלומי שחקן כדורגל בקבוצת הילדים של הפועל בארי אשכול משוחרר מהשבי עם חולצה של כריסטיאנו רונאלדו מאל נאסר. מחכה לראות אותו בתור אורח הכבוד במשחק הבית הבא של נבחרת ישראל שאצטדיון שלם מריע לו".

העיתונאי טל שורר כבר הוסיף פנייה לכריסטיאנו רונאלדו ברשתות: "היי @Cristiano הופתעתי לראות אתמול ילד משוחרר משבי חמאס, לובש את החולצה שלך. 9 ילדים עדיין נמצאים שם, מוחזקים כבני ערובה במנהרות חשוכות, סובלים מרעב וקור. הראה את תמיכתך בחירותם של בני אדם חפים מפשע על ידי שליחת 9 חולצות, שיישמרו עבורם עד שישוחררו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully