וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמי בוראר צפוי לנחות היום בישראל, מנשה זלקה עדיין במילואים

29.11.2023 / 12:43

הבלגי אמור להגיע לארצה לשיחות עם ראשי הפועל חדרה, אבל כרגע לא מתוכנן להצטרף לאימונים. אין צפי לחזרת הקפטן

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.11/ספורט1

בהפועל חדרה מצפים להגעתו של הקשר הבלגי סמי בוראר, שצפוי על פי התכנון לנחות היום (רביעי) אחר הצהריים בישראל. כזכור, מאז תחילת המלחמה בעזה עזב בוראר את ישראל יחד עם שאר הזרים של הקבוצה, אך בעוד שארבעה מתוך השישה כבר שבו לישראל, בוראר והחלוץ ארון ליה איסקה סירבו לחזור בשל חששם מהמצב הבטחוני. בימים האחרונים התקיימו שיחות עם בוראר והוא הביע נכונות לחזור.

בוראר יגיע היום על מנת להיפגש עם ראשי המועדון, בניסיון להגיע להסכמות בנוגע להמשך דרכו בקבוצה. בשלב זה הוא לא מתוכנן להצטרף לאימונים, אלא אם יוחלט אחרת בשיחות. בוראר מחזיק בחוזה עד תום העונה ובחדרה מצפים ממנו לשוב לקבוצה ולכבד את חוזהו, בעוד השחקן מתנה בשלב זה את חזרתו לאימונים בתמורה לשחרור ללא תמורה בחודש ינואר. בחדרה כבר הודיעו לקשר הבלגי ולסוכניו כי לא ישחררו אותו בחינם, אך מוכנים לדון באפשרות של הכנסת סעיף יציאה לחוזהו שיהיה תקף כבר מהחלון בינואר ואם תגיע עבורו הצעה בסכום של לפחות 200-250 אלף יורו, המועדון לא יעמוד בדרכו.

מנשה זלקה שחקן הפועל חדרה מאוכזב. שלומי גבאי
אין צפי לחזרתו מהמילואים לאימונים. זלקה/שלומי גבאי

שחקן נוסף שנעדר מאימוני הקבוצה הוא הקפטן מנשה זלקה, שעדין מגויס לשירות מילואים עם יחידתו באיזור צפון הארץ. זלקה הפך לסמל של הכדורגל הישראלי בכל תקופת הלחימה של צה"ל ונכון לעכשיו לא ברור מתי הוא צפוי להשתחרר ממילואים ולהצטרף בחזרה לאימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully