וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חדרה אופטימיים לגבי חזרת בוראר, ליה איסקה ישוחרר

28.11.2023 / 13:40

במועדון מעריכים שיגיעו עם הקשר למתווה שיהיה מקובל על שני הצדדים. החלוץ יעזוב וישוב לבארנסלי ממנה הוא הושאל

המחווה של מכבי נתניה ושל הפועל חדרה למען שחרור החטופים מעזה/צילום והפקה: עודד כרמלי

בהפועל חדרה נערכים לקראת חזרה מחודשת של משחקי ליגת העל, כאשר הקבוצה תארח ביום שבת את מכבי פתח תקוה. חדרה פתחה את העונה בצורה מגומגמת ורשמה נצחון ליגה ראשון, כשגברה על מ.ס.אשדוד, במחזור האחרון לפני שהליגה הופסקה בשל המלחמה בדרום. הכנות הקבוצה למשחק נגד פתח תקוה, אינן אופטימליות, בעיקר בשל העובדה ששני הזרים הבלגים, הקשר סמי בוראר והחלוץ ארון ליה איסקה, לא חזרו לישראל וכמובן לא יעמדו לרשות הצוות המקצועי בשבת.

בחדרה התקבלה החלטה עקרונית לשחרר את ליה איסקה מהקבוצה והוא צפוי לשוב כעת באופן אוטומטי לבארנסלי האנגלית ממנה הוא מושאל. החלוץ הסביר כי הוא חושש לשוב לישראל בשל המצב הבטחוני ובחדרה לא צפויים לעמוד בדרכו.

סמי בוראר, הפועל חדרה. מאור אלקסלסי
סמי בוראר/מאור אלקסלסי

גם בוראר סרב לחזור לישראל בשל החשש מהמצב הבטחוני, אך הסיפור איתו מורכב יותר, שכן מלבד העובדה שהוא מחזיק בחוזה עד סוף העונה בחדרה, הפך הבלגי גם לבורג מרכזי מבחינה מקצועית. כזכור לפני כשבוע הציע בוראר הצעה לשוב לישראל תמורת שחרור בחינם בינואר, אך ראשי המועדון דחו את ההצעה הזו על הסף. בשיחות שנערכו בשבוע האחרון עם בוראר עצמו ועם נציגיו, הביעו אנשי חדרה אופטימיות ומסתמן שקיים סיכוי שהוא יסכים לחזור לקבוצה, בעיקר בשל העובדה שבחדרה המצב הבטחוני היה רגוע לכל אורך התקופה האחרונה.

בין הצדדים נערכות שיחות ועלתה האפשרות לאפשר לקשר הבלגי להשתחרר בינואר, באם תגיע הצעה עבורו, אך תמורת סכום פיצוי שחדרה תקבל תמורתו. בחדרה הבהירו לקשר שעליו לכבד את החוזה שהוא חתום עליו, אך יחד עם זאת כעת מנסים הצדדים להגיע למתווה שיהיה מקובל על שני הצדדים, לקראת המשך העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully