וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "בולדווין יודע מתי הוא עובר את הגבול, אני סומך עליו"

מאמן מכבי תל אביב הגן על הכוכב שלו, שהיה חלש ומתוסכל מול ריאל מדריד, והוסיף: "לא יודע מה עדיף - משחק חוץ או משחק בלי קהל"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.11/ספורט1

מכבי תל אביב ספגה 36 נקודות כבר ברבע הראשון, יותר מכל רבע אחר בתולדותיה ביורוליג, לא הצליחה להתקרב לאלופת אירופה ריאל מדריד כמעט לכל אורך המשחק וההשפלה הגיעה לשיאה ברבע האחרון במשחק ה"בית" בבלגרד, שהסתיים ב-99:70 כואב במיוחד.

זה היה משחק השלמה מהמחזור השישי ביורוליג והצהובים קיוו לנצל אותו כדי לחזור למסלול הניצחונות, אבל זה לא היה כוחות מהרגע הראשון וכאמור הסתיים בהפסד מוחץ - השני ברציפות ביורוליג, השלישי מארבעת המשחקים האחרונים שכולם היו בבית בסרביה וכעת עודד קטש ושחקניו במאזן 5:5.

"ידענו שזה לא יהיה קל כשבאנו למשחק הזה", הודה עודד קטש. "כדי שיהיה לנו צ'אנס ידענו שנצטרך לשחק כמעט מושלם הגנתית ואולי זה לא יהיה מספיק. אבל לא היינו שם ברבע הראשון, מצאנו את הדרך ברבע השני וגם ברוב הרבע השלישי וזה לא היה מספיק. זה לא היה יפה ולא אהבנו את התוצאה, זה אף פעם לא מרגיש טוב. יש לנו דברים ללמוד מזה, ויש לנו עוד משחק בעוד 48 שעות, להתאושש פיזית ומנטאלית, זה העונה. היא מעמידה בפנינו קשיים. זה מה שמצפים מאיתנו כשחקנים ומאמנים, וזה הפוקוס שלנו מעכשיו".

קטש הוסיף ואמר: "ציפינו לשחק יותר טוב. למרות שזה קשה נגד ריאל. הם גורמים לך לבחור את הרעל שלך, לשנות הגנות. לא תמיד היינו שם, היינו צריכים למצוא את הדרך להאט אותם. ברבע השלישי נפלנו מהרגליים, הם יותר עמוקים, הם לא רק עם יכולות, הם משחקים הרבה שנים ביחד וזה בא לידי ביטוי. האכזבה היא בעיקר מכך שלא היינו במיטבנו. זה לא נעים, אבל צריך להתאושש ומהר".

עודד קטש מאמן מכבי תל אביב. Djordje Kostic and Dragan Tesic, אתר רשמי
סיטואציה קשה. בכר/אתר רשמי, Djordje Kostic and Dragan Tesic

על ווייד בולדווין שהיה חלש עם 7 נקודות באחוזים רעים אמר המאמן: "אנחנו מכירים את ווייד, הוא אמוציונלי ותחרותי. הוא יודע מתי הוא צריך לשלוט בעצמו, מתי הוא עשה את זה יותר טוב. אנחנו אוהבים את התחרותיות שלו, זה עזר לנו הרבה, הוא יודע מתי זה עובר את הגבול. אני מאמין בו, מאמין בקבוצה כקבוצה ובאופי שלנו. זה אחד המבחנים שלנו, להתאושש מעוד סיטואציה קשה. יש תסכול, הוא עשה קיץ נהדר עד הפציעה בגב, זה לא קל. אני יודע איך זה מרגיש לפעמים, זה מוסיף תסכול, אבל הוא אחד המנהיגים שלנו, וחשוב לנו מאוד. אני סומך עליו, שהוא יידע להרים את עצמו וסומך על הקבוצה שתדע לעזור לו".

על הסיטואציה הלא פשוטה שעוברת מכבי תל אביב בשבועות האחרונים הוסיף המאמן: "כולנו חווים השנה סיטואציה קיצונית, כל אחד בסביבה שלו. זה האתגר שלנו, חלק מהסיטואציה זה לעבור חוויות כאלה ולצאת מהם חזקים יותר. אנחנו מסתכלים על הבית וחושבים אחורה, אנחנו לא יכולים להתלונן. התמזל מזלנו, וזה האתגר שלנו. זה לא הולך להיות פשוט. מבחינת כדורסל ברור שהמשחקים בהיכל נראים אחרת, לא סתם אנחנו היינו הקבוצה הביתי עם הרקורד הכי טוב, קרדיט לקהל שלנו. אין ספק שדברים היו נראים אחרת. אחד האתגרים זה למצוא את האנרגיה הפנימית אצלנו, זה קשה מאוד, כל משחק מרגישים כמו משחק חוץ, לא יודע אם עדיף משחק חוץ או בלי קהל. היורוליג היא תחרות קשה, בטח בסיטואציה הבלתי אפשרית הזאת, וזה משהו שאנחנו מנסים לעשות. בינתיים ידענו לעמוד בפני קשיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully