וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הביקורות והמחלוקות: מוראט יאקין יאמן את שוויץ גם ביורו

המאמן הסתכסך עם הקפטן ג'אקה ועלה בקושי ליורו אחרי רצף תוצאות תיקו והפסד, אבל נשיא ההתאחדות הודיע: "סומכים עליו, יש לו גיבוי מלא"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.11/ספורט1

מוראט יאקין ימשיך לאמן את נבחרת שוויץ גם ביורו 2024, כך הודיעה היום (שלישי) ההתאחדות לכדורגל המקומית. יאקין בן ה-49, שהעלה את שוויץ לשמינית הגמר במונדיאל האחרון והעפיל כעת גם ליורו מהמקום השני בבית ט' בו שיחקה גם נבחרת ישראל, מחזיק בחוזה עד לקיץ הבא, אבל ספג ביקורות רבות בחודשים האחרונים והסתכסך עם חלק משחקניו, ביניהם הקפטן גרניט ג'אקה.

בשוויץ היו קריאות רבות לפטרו והוזכרו שמות של מועמדים להחליפו כמו אורס פישר שפוטר מאוניון ברלין ולוסיאן פאבר שעבד בדורטמונד וניס. למרות זאת, נשיא ההתאחדות דומיניק בלאן עשה סוף לספקולציות והכריז היום רשמית: "למוראט יאקין יש את כי הביטחון שלנו, למרות ארבע תוצאות התיקו וההפסד במוקדמות היורו. אנחנו סומכים עליו בכל מובן ומאמינים שיגיע ליורו עם הנבחרת והצוות הטובים ביותר".

מאמן נבחרת שוויץ, מוראט יאקין. Eurasia Sport Images, GettyImages
יש גיבוי מההתאחדות, ומה עם השחקנים? מוראט יאקין/GettyImages, Eurasia Sport Images

כזכור, שוויץ החלה את קמפיין המוקדמות עם שלושה ניצחונות, כולל 0:3 על ישראל, ונראתה בדרך הבטוחה להעפיל בקלילות, אבל אז התחילה לקרטע. למזלה, ישראל פספסה הזדמנות לסכן אותה אחרי רצף תוצאות התיקו וכך ההפסד במחזור הסיום ברומניה לא מנע עלייה, אם כי הותיר אותה במקום השני ודחק אותה לדרג הרביעי בהגרלת היורו שתיערך בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully