וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אקה ביקר את יאקין: "הוא יודע כמה אני דומיננטי בתפקיד שלי במועדון"

שוויץ עלתה ליורו, אבל המתיחות בין הקפטן למאמן נמשכת, והפעם בנוגע לעמדה במגרש: "זו החלטה שלו". שאקירי: "לא ההעפלה הכי מרשימה שלנו"

תקציר: שוויץ - קוסובו 1:1/ספורט1

מרוויחה נוספת מההפסד של נבחרת ישראל אמש (שבת) פרט למנצחת רומניה כמובן, הייתה שוויץ שהעפילה גם היא ליורו מבית ט' של המוקדמות למרות עוד תוצאה מאכזבת - 1:1 ביתי מול קוסובו. הנבחרת של מוראט יאקין נותרה ללא הפסד, אבל זה היה התיקו החמישי שלה בששת המחזורים האחרונים ובעקבותיו היא ירדה למקום השני. כעת היא תצטרך לנצח ביום שלישי בבוקרשט כדי לסיים כראש בית ולהיות בדרג השני בהגרלת היורו ב-2 בדצמבר.

בשוויץ ממשיכים להרהר בנוגע להמשך דרכו של המאמן יאקין, שכבר זמן רב מסוכסך עם הקפטן גרניט ג'אקה ובתקשורת כבר הוזכרו מועמדים רציניים להחליפו, דוגמת לוסיאן פאבר ואורס פישר שפוטר בשבוע שעבר מאוניון ברלין.

ג'אקה ביקר את המאמן בצורה מרומזת בסיום בנוגע לעמדה שלו על המגרש (8 במקום 6, כמו שהוא נוהג לשחק בלברקוזן ולפני כן בארסנל): "המאמן יודע כמה אני דומיננטי בתפקיד שלי במועדון, אבל הוא זה שמחליט לגבי המיקום של השחקנים. אני יכול רק לעשות את העבודה שלי, היכן שיגידו לי לשחק".

מוראט יאקין מאמן נבחרת שוויץ. רויטרס
יהיה מאמן נבחרת שוויץ גם ביורו? מוראט יאקין/רויטרס
ג'רדאן שאקירי שחקן נבחרת שוויץ. רויטרס
רוצה את המקום הראשון בבית. ג'רדאן שאקירי/רויטרס

על העלייה ליורו אמר ג'אקה: "אנחנו מאושרים מההישג, זה לא דבר שלא מה בכך להעפיל לטורניר גדול בפעם השישית ברציפות. מצד שני, אנחנו לא מרוצים מכך ששוב ספגנו לקראת הסיום מהבעיטה היחידה שלהם למסגרת, ואחרי ששלטנו במשך 80 דקות. זה קורה לנו פעם אחר פעם".

ג'רדאן שאקירי, שלא שותף ב-1:1 מול ישראל: "אני שמח שהיום שיחקתי מהרגע הראשון. הייתי מעורב, אם כי ברור שזה לא היה המשחק הכי טוב שלי. בסופו של דבר עשינו מה שצריך ושוב נהיה בטורניר גדול. אנחנו רגילים לעלות מהמוקדמות וברור לכולם שזו לא ההעפלה הכי מרשימה שלנו. עכשיו יש עוד משחק ואנחנו מאוד רוצים לנצח כדי לסיים בראש הבית. חשוב שנעשה את זה ולאחר מכן נוכל לנתח הכול".

במחזור הסיום של בית ט' (שלישי, 21:45):

אנדורה - ישראל

רומניה - שוויץ

קוסובו - בלארוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully