וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גולדשטיין חזר מהשבי בעזה וביקש לפגוש את אבי נמני: "עזבתי הכל והגעתי"

עודכן לאחרונה: 28.11.2023 / 18:15

כדורגלן העבר ערך בבית החולים מפגש מרגש עם הילד שנחטף: "משימה קדושה". תומאס באך: "בתנועה האולימפית יש לנו את פיתרון שתי המדינות". רוג'ר ווטרס נפגש בצ'ילה עם ראשי דפורטיבו פלסטינו: "חלק את ערכינו"

מפגש האיחוד בין איתן יהלומי לאימו בת שבע./דובר צה"ל

ספורט בצל המלחמה, עדכונים שוטפים:

אבי נמני מבקר את גל גולדשטיין, הילד שחזר אחרי שהיה חטוף ברצועת עזה. אינסטגרם, אבי נמני, צילום מסך
אבי נמני מבקר את גל גולדשטיין, הילד שחזר אחרי שהיה חטוף ברצועת עזה/צילום מסך, אינסטגרם, אבי נמני

13:00: כוכב העבר של מכבי תל אביב אבי נמני מספר על ביקור מיוחד שלו: "אתמול בערב קיבלתי שיחת טלפון מרגשת ממשפחת גולדשטיין שהשתחררה משבי החמאס בעזה לאחר 50 ימים של גיהנום עם בקשה צנועה מגל גולדשטיין החמוד ילד בן 11 אוהד מכבי ת"א ונבחרת ישראל שאבי נמני יבוא לבקר אותו. כמובן שבאותו רגע עזבתי הכל והגעתי באופן מיידי לבית החולים זאת משימה קדושה שקודמת לכל דבר לשמחתי פגשתי ילד מקסים, שנון וחכם מלווה במשפחה תומכת, חמה ומדהימה שכולי תקווה ששבט גולדשטיין יצליחו להתגבר על הימים הקשים עם ציפייה לימים טובים ושמחים בעתיד, וכמובן שאני יהיה תמיד לצידם לאורך כל הדרך, עם ישראל חי וקיים וחזק מאי פעם".

עוד בוואלה!

איתן יהלומי שוחרר משבי חמאס עם חולצה של רונאלדו: "מחכים לך בנבחרת"

לכתבה המלאה

12:00: קבוצת הכדורגל קלוב דפורטיבו פלסטינו ניצלה את ביקורו של הזמר רוג'ר ווטרס בצ'ילה, והעניקה לו במתנה את חולצת המועדון. ווטרס, סולן להקת פינק פלויד, ידוע בדעות האנטי-ישראליות שלו ובתמיכה עיוורת בפלסטין, כולל טענה שלו רק לאחרונה ש"ישראל המציאה תמונות של תינוקות שנרצחו". ראשי הקבוצה כתבו לו: "תודה על הסולידריות וששיתפת את הערכים שלנו ונתת קול לפלסטין".

11:44: מכבי חיפה צירפה אל הטיסה שלה לאירופה את משפחת אנגרסט שבנם מתן חטוף בעזה. אנגרסט הוא אחד משמונה אוהדים של הירוקים החטופים בעזה ובמועדון החליטו לצרף את בני משפחתו למסע כשהם יהיו עם אנשי המועדון כל העת וכמובן ייכנסו לצפות במשחק מול ראן הצרפתית.

מכבי ישראל קיים אירוע וטורניר גיימינג מרגש (אליפות השיקום בפיפ"א) בין הפצועים - החיילים וניצולי המסיבה ברעים המאושפזים במחלקת השיקום במרכז הרפואי איכלוב בת"א לבין אלופי הגיימינג של ישראל. מכבי ישראל (מאושרים ע"י המרכז הרפואי איכילוב), אתר רשמי
מחווה יפה. ערב הגיימינג/אתר רשמי, מכבי ישראל (מאושרים ע"י המרכז הרפואי איכילוב)

8:30: ערב מרגש ?? במחלקת השיקום במרכז הרפואי איכילוב בת"א - מכבי ישראל בשיתוף העמותה לגיימינג תחרותי, ומערך חווית המטופל באיכילוב, קיימו אירוע וטורניר גיימינג חגיגי לפצועים - חיילים, שוטרים וניצולי המסיבה ברעים ובעוטף - המאושפזים בה - חלקם מאז השבת השחורה ובמהלך המלחמה. בטורניר "אליפות השיקום בפיפ"א" - השתתפו לצד הפצועים המחלימים גם גיימרים מקצוענים של העמותה.

  • עוד באותו נושא:
  • אבי נמני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully