וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזיזה הגן על הזרים: "כולם רוצים שהחטופים יחזרו הביתה"

27.11.2023 / 14:12

שחקן מכבי חיפה בהבהרה על פרשת השלט: "אם היו מעדכנים אותם, הם היו שמים אותו על הגב במקום מספר. אצל פיירו גרים מפונים מהעוטף. אם למישהו הייתה בעיה, לא הייתי עובר על זה בשקט"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל פתח תקוה 1:2/ספורט1

במכבי חיפה ממשיכים במאמצים על מנת לסגור את פרשת השלט מהמשחק נגד הפועל פתח תקוה שלשום (שבת), ואחרי הודעות ההבהרה של המועדון והפוסטים שהעלו השחקנים הזרים שהיו מעורבים בסערה, הגיע תורו של דולב חזיזה לצאת להגנתם של חבריו לקבוצה.

חזיזה כתב היום בסטורי: "אני מבין שכולם חיכו לתשובה שלי. אם נהיה כנים? אני כעסתי בדיוק כמוכם באותו הרגע. ההבדל הקטן הוא שלא הייתי בחדר ההלבשה לפני המשחק, הייתי ביציע. בסיום המשחק ישר נכנסתי לחדר ההלבשה כדי להבין מה קורה, ועם דמעות בעיניים אמרו לי השחקנים הזרים שלא עודכנו על המסר של השלט. כי אם זה מה שהיו מעדכנים אותם, הם היו שמים גם את השלט על הגב במקום המספר שעל החולצה".

שחקן מכבי חיפה הוסיף: "בתור זה שחי את חדר ההלבשה יותר מכולם, אם למישהו הייתה בעיה עם החזרת החטופים, לא הייתי נותן לזה לעבור בשקט, מתחייב לכם. שום דבר לא היה מכוון ואם חלילה היה דבר כזה, המועדון היה מטפל בזה מיידית. רק לתזכר את אלה ששכחו או לא יודעים. דניאל עשה סרטון ללוחם וארז חבילות לחיילים עם אמא של סמ"ר עומר טביב ז"ל, אצל פיירו גרים בבית מפוני עוטף עזה ושרי עשה סרטונים לפצועים ובשוטף מבקר יחד עם משפחתו ילדים חולי סרטן. כולם כולל כולם רוצים שהמלחמה תסתיים ושכל החטופים יחזרו הביתה".

שחקני מכבי חיפה ושחקני הפועל פתח תקוה עם שלט הקורא להחזרת החטופים. מאור אלקסלסי
שחקני מכבי חיפה ושחקני הפועל פתח תקוה עם שלט הקורא להחזרת החטופים/מאור אלקסלסי

עוד במכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully