וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרי וקורנו בהבהרה: "אם היו מסבירים מה כתוב בשלט, היינו מניפים"

26.11.2023 / 22:56

אחרי פיירו, גם הקפטן והמגן של מכבי חיפה הגיבו לפרשה בפוסט בשינוי גרסה מיום שבת: "לא הייתה דרך להבין שזה לא מסר פוליטי, קוראים להחזרת החטופים עכשיו. ישראל מדינה נהדרת. קומץ האידיוטים שמקלל לא משקף את העם כאן"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל פתח תקוה 1:2/ספורט1

אחרי פרנזי פיירו, הלילה (ראשון) הגיע תורם של פייר קורנו וקפטן הקבוצה, צ'ארון שרי, להגיב לסערה שנוצרה במכבי חיפה מאז אמש. כידוע, הזרים של האלופה ספגו ביקורת קשה על כך שלא החזיקו את השלט הקורא להשבת החטופים מעזה יחד עם שחקני הפועל פתח תקוה לפני המשחק בין הקבוצות.

"זה חשוב עבורי להסביר על הסערה של 24 השעות האחרונות", פתח שרי. "אני ושאר השחקנים הזרים הגענו למקום במלחמה. כל אחד מאיתנו הגיע ללא המשפחה, על מנת להיות עם המועדון הרגעים האלה. אני לא מחפש מחיאות כפיים על כך, הגעתי לכאן כדי לשחק עם החולצה שלנו, סרט שחור על הזרוע וכקפטן גאה. אף אחד לא הודיע לנו שנחזיק שלט ומה יהיה המסר עליו. נבהיר כי ברגע שאנחנו עולים לכר הדשא, אף אחד מאיתנו לא יכול באמת לראות מה כתוב שם".

הקפטן של הירוקים הוסיף והסביר: "במהלך הקריירה שלי ניסיתי להתרחק מפוליטיקה, חשבתי שזה היה שלט פוליטי. אם מישהו היה אומר לנו שזה שלט שקורא לשחרור החטופים הביתה, לא הייתה כאן שאלה בכלל. כמובן שאנחנו רוצים שהחטופים יחזרו, אבל לא אמרו לנו שזה השלט. רגע אחרי עמדנו לדקת דומייה בדרך המכבדת והאמוציונלית ביותר. מה שחשוב עכשיו זה שכל החטופים יחזרו למשפחות שלהם! אני מצטער אם מישהו מהמשפחות איבד את היקרים והאהובים לו".

עוד במכבי חיפה

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

"לפני הכל, בשביל לסיים את אי ההבנה הזו: לפני המשחק נגד הפועל פתח תקוה, איש לא הסביר לי שנתבקש להחזיק שלט, ובטח לא מה כתוב עליו. עודכנתי באותו הרגע, כשאני עומד מאחורי השלט, על המגרש, מה אני אמור לעשות. לא הייתה לי דרך להבין מה קרה ומה כתוב על השלט הזה", הבהיר קורנו. "אם היו מודיעים לי, הייתי מניף את השלט שקרא להשבת החטופים. אז אגיד זאת בצורה מאוד ברורה: החזירו אותם הביתה עכשיו".

המגן הצרפתי המשיך: "זה רק עניין של להיות בן אדם. לא חשובים הדת או הפוליטיקה. ילדים קטנים, תינוקות, אימהות, אבות, סבתות וסבים נחטפו וספגו אלימות במהלך הטבח המזעזע ב-7 באוקטובר. אני בעד שלום ולחלוטין נגד טרור בעולם הזה, בייחוד בהיותי מאמין אדוק באלוהים.

פייר קורנו, צ'ארון שרי, עבדולאי סק חוגגים שער של מכבי חיפה. דני מרון
מבהירים על הטעות. קורנו ושרי/דני מרון

"הגעתי לישראל לפני שנה וחצי. התקבלתי על ידי מועדון מהטופ, אוהדים מטורפים, פגשתי אנשים מדהימים שקיבלו אותי כמו בן משפחה שלהם. גיליתי מדינה נהדרת, מלאת אהבה וחברות בין אנשים.

ולקומץ האידיוטים הקטן שמקלל אותי וקורא למשפחתי ולי 'נאצים' ו'טרוריסטים' באינסטגרם, ולא מפסיקים לאיים עליי מאז אתמול, רק שתדעו שמבחינתי אתם לא משקפים את העם הנפלא שיש במדינה הזאת. מתפלל לשלום ולימים טובים יותר", סיכם קורנו והוסיף ציטוט מפרק ל"ב בספר ישעיהו: "והיה מעשה הצדקה - שלום".

שחקני מכבי חיפה ושחקני הפועל פתח תקוה עם שלט הקורא להחזרת החטופים. מאור אלקסלסי
הגרסאות של השחקנים הזרים השתנו/מאור אלקסלסי

מדובר בטענה אחרת ממה שנמסר אתמול ממכבי חיפה, כשהקבוצה הסבירה שהשחקנים חוששים מתגובות של מוסלמים במדינות שלהם. "חזרת הזרים לישראל לא ברורה מאליה", הודיעה אתמול מכבי חיפה, "הנרטיב שמשודר במדינות האם שלהם ותמונות המלחמה שונות מכאן לחלוטין. במדינות מהן הם מגיעים יש הפגנות פרו פלסטיניות ואוכלוסיות גדולות של מוסלמים - דבר שגורם לחשש טבעי שלהם ושל המשפחות שלהם פן יפגעו... אי אפשר לבחון אותם ולדרוש מהם דרישות שהן לגיטמיות לתפיסה שלנו, אבל לתפיסתם, הן מסכנות אותם ואת המשפחות שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully