וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיירו אחרי סערת השלט: "מתנצל, אנשים לא מבינים מה אנחנו עוברים"

26.11.2023 / 14:00

חלוץ מכבי חיפה הסביר באריכות: "לא ידעתי שאם לא אחזיק את השלט זו תהיה בעיה, תמיד כיבדתי פה את כולם. אני הראשון שרוצה שהחטופים יחזרו. מאז המשחק אתמול אני סופג איומים"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל פתח תקוה 1:2/ספורט1

אחרי "סערת השלט" והרעש העצום שהתעורר סביב הנושא, שחקן זר ראשון של מכבי חיפה התייחס לעניין. פרנזי פיירו, שהיה בין השחקנים שלא הניפו את השלט עליו נכתב Bring Them Home Now! ("החזירו אותם הביתה עכשיו!") פרסם היום (ראשון) תגובה שכוללת התנצלות, בחשבון האינסטגרם שלו.

פיירו כתב:

"אני מבין שזה נושא רגיש ולא ידעתי שאם לא אחזיק את השלט זו תהיה בעיה, כי תמיד כיבדתי את כולם פה ואת המועדון שלי. להיות זר בקבוצה הזו זה דבר לא קל בצל המצב. אנשים לא מבינים מה אנחנו עוברים מחוץ לישראל. לכולנו הייתה אפשרות להישאר בחו"ל, אבל החלטנו לחזור לישראל בלי המשפחות שלנו ובלי לדעת מה יקרה

"אני רק רוצה להגיד לאנשים שיש להם בני משפחה שעדיין שבויים ולאלו שאיבדו את אהוביהן, שאני מתנצל אם פגעתי בכם. אני הראשון שישמח שכל האנשים יחזרו ויתאחדו עם משפחותיהם ויקיריהם

"ספגתי הרבה עלבונות בחשבון האינסטגרם שלי בעקבות המשחק אתמול. אנשים איימו עלי ועל המשפחה שלי. אתם יכולים לומר מה שתרצו בתגובות ובהודעות, זה בסדר כי אתם לא מכירים אותי. אני אשאר מרוכז ואעזור לקבוצה שלי בכל מקרה ובכל דרך שאוכל".

שחקני מכבי חיפה עם השלט למען החטופים, הזרים לא מחזיקים: פייר קורנו, פרנזי פיירו, עבדולאי סק. מאור אלקסלסי
פיירו אתמול/מאור אלקסלסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully