וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה של מכבי תל אביב: למנוע את הירידה במחציות השניות

27.11.2023 / 13:45

הצהובים רוצים להגיע למפגש עם גנט עם סיכוי לסיים את הבית בקונפרנס ליג בפסגה, וקין מבין שחייבים להימנע מהנפילות ביכולת. בונדוסו עשוי לקבל דקות מול בריידאבליק (ה', 22:00 בספורט2). במועדון מרוצים מהתנהגות המאמן בקשר למלחמה

תקציר: מכבי תל אביב - זוריה לוהנסק 2:3/ספורט1

מכבי תל אביב ממשיכה להתאמן בסרביה ומחר (שלישי) לפנות ערב היא תמריא לאיסלנד לקראת המשחק מול בריידאבליק במסגרת הקונפרנס ליג ביום חמישי (22:00, שידור ישיר בספורט2). זה יהיה המשחק החמישי בבית ומכבי תל אביב רוצה לצלוח אותו עם ניצחון נוסף, אחרי שני שגברה פעמיים על זוריה לוגנסק האוקראינית בשני המחזורים האחרונים ובכך התקרבה להבטחת המקום בשלבי הנוקאאוט.

מטרת הצהובים היא להביא את ההכרעה על ראשות הבית למשחק האחרון בבית מול גנט. השאיפה של מכבי תל אביב היא לסיים ראשונה בטבלה, וכשהיא תארח את הבלגים בחודש הבא שוב בבאצ'קה טופולה, היא רוצה שתהיה לה האפשרות להעפיל למקום הראשון על חשבון גנט ולשם כך צריכה הקבוצה של רובי קין לעשות תוצאה טובה גם באיסלנד השבוע.

שני המשחקים האחרונים מול זוריה התאפיינו בירידה ביכולת במחצית השנייה ככל שהדקות נקפו. פעמיים כבר הוליכה מכבי תל אביב 0:3, ואז ספגה ונכנסה ללחץ. קין משוכנע כי הסיבה לכך היא שהקבוצה לא מתאמנת בצורה מסודרת וקבועה כבר 50 ימים, והוא עובד על זה עם השחקנים גם במישור המקצועי, אבל גם באספקטים של כושר גופני וכושר מנטלי. המאמן האירי לא רוצה לראות שוב נפילות גדולות באיכות המשחק והוא מתמקד בכך בשיחות ובאימונים.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
מחפשת יציבות. מכבי תל אביב/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

מי שאמור לקבל דקות ראשונות באיסלנד כמחליף הוא קיקו בונדוסו, שעדיין לא חזר לשחק מאז הפציעה בברכו לפני חודשיים וחצי. בונדוסו מתאמן כרגיל ויושב על הספסל במשחקים, אבל קין בחר לתת לו עוד זמן. ההערכה היא שאם התוצאה תאפשר זאת בחמישי, מאמן מכבי תל אביב ירצה לשלב את הקשר הפורטוגלי לכמה דקות.

בתוך כך, רועי משפתי עזב את הקבוצה וחזר לארץ אחרי שאשתו ילדה. לאורלנדו מוסקרה לא היה משחק טוב מול זוריה, אבל נסיעת משפתי לישראל תשאיר את הפנמי בשער גם ביום חמישי.

עוד בוואלה!

רוצים להוזיל הוצאות משפחתיות? חבילת סלולר משתלמת במיוחד!

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב רובי קין. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
הזדהה עם המשוחררים מעזה. רובי קין/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

הציפייה המוצהרת של הבעלים מיטש גולדהאר היא לראות את כל השחקנים יחד בטיסה לארץ ביום שישי לקראת החזרה לליגת העל ביום ראשון, בטדי מול הפועל ירושלים. במכבי תל אביב חשים סיפוק רב מכך שרובי קין ורעייתו קלודין מגיבים בחום לפוסטים שמעלה המועדון ברשתות החברתיות, כמחווה לאוהדי הקבוצה שהשתחררו משבי החמאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully