וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין: "איבדנו הרבה אוהדים במלחמה, המחשבות שלנו איתם"

24.11.2023 / 21:28

מכבי תל אביב סיימה את הכנותיה למשחק הבית בסרביה בקונפרנס ליג מול זוריה (שבת, 17:30, ספורט4), המאמן התייחס לראשונה למצב בישראל. באימון הוא תירגל את מילסון ותורג'מן לסירוגין. מאמן היריבה: "ישראל ואוקראינה מדינות אמיצות"

מחזור 3הסתיים25/11/2023
מכבי תל אביב
  • זהבי (45)
  • פרץ (46)
  • פרץ (60)
2:3
  • (71) גררו
  • (88) גורבאך
זוריה לוהנסק
תקציר: זוריה - מכבי תל אביב 3:1/ספורט1

מכבי תל אביב

מכבי תל אביב השלימה את הכנותיה למשחק ההשלמה מהמחזור השלישי בקונפרנס ליג מול זוריה האוקראינית (שבת, 17:30, ספורט4) ונראה שרובי קין צפוי לשמור על בסיס ההרכב הקבוע שלו גם במשחק ה"בית" בסרביה, כשבועיים אחרי ה-1:3 על זוריה בפולין במסגרת המחזור הרביעי. ניצחון של מכבי תל אביב יגדיל את הפער בין השתיים לחמש נקודות ויציב את קין ושחקניו בעמדה מצוינת להעפיל שלב.

במסיבת העיתונאים קין התייחס לראשונה למלחמה, שעה קלה אחרי ההסבר של הבעלים מיטש גולדהאר בריאיון יוצא דופן. תחילה קין אמר: "נחמד לראות את כולם שוב, כולם בסדר ומרגישים טוב. אנחנו אחרי הופעה טובה במשחק האחרון, בהתחשב בנסיבות ובמצב המתוח, המקצוענות והרצון להיות פה שהשחקנים הראו, הישראלים והזרים, כי יש פה שחקנים מכל מיני מקומות, הביחד שהקבוצה הראתה במשחק הזה באמת הפתיע אותי אם להיות כן. המחצית הראשונה היתה יוצאת מהכלל. יש קשר מיוחד בין השחקנים לצוות שיצרנו, זו באמת קבוצה מיוחדת ואנחנו מצפים להמשיך את זה".

עם זאת, האירי הפעם שלח מסר לאוהדים בישראל: "אני מקווה שכולם במקום בטוח ובסדר, שזה הדבר הכי חשוב. הם היו פנטסטים מהיום שהגענו, אני והצוות ראינו את זה והרגשנו את זה. אנחנו יודעים על המצב הקשה ורגישים לכך, כפי שהזכרתי אנחנו מנסים לתמוך בשחקנים. למרבה הצער איבדנו את בת דודה של דור תורג'מן והרבה אוהדים אחרים, אנחנו בהחלט חושבים עליהם והמחשבות שלנו איתם. לכן אמרתי שהשחקנים והצוות ביחד היו נהדרים, הם תומכים בכולם ואני חושב שזה מראה על אחדות. צריך להמשיך לתמוך בקבוצה כי מה שאנחנו עושים זה בשבילם, אנחנו מנסים לנצח משחקים עבורם. אני מקווה שבקרוב הם יוכלו לצפות בנו במשחקים ולהראות את העידוד שראיתי פה מהיום הראשון. אנחנו מעריכים את זה מאוד".

רובי קין מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
התייחסות ראשונה למלחמה בישראל. קין/אריאל שלום

לדברי קין הוסיף דור פרץ: "לייצג את ישראל, את מכבי ואז ישראל, זה הדבר הכי גדול שאנחנו יכולים לעשות בימים כאלה כישראלים. כל עוד זה נמשך, זה נותן לי גאווה ואעשה את זה גם אם זה ייקח עוד חודש או חודשיים. העבודה שלנו היא להתרכז במה שאנחנו עושים עכשיו, אנחנו משחקים במכבי, כל שחקני הנבחרת שמשחקים במכבי כעת מרוכזים בהעפלה לשלב הבא בקונפרנס ליג. זה מה שחשוב לנו כרגע וזו המטרה שלנו. לנצח מחר ולהגיע למטרות שלנו".

"כל משחק חשוב, אבל המשחק מחר הוא משחק מפתח לצעד הבא שלנו", הוסיף פרץ, "אנחנו צריכים להגיע מפוקסים, אגרסיביים כמו תמיד והעקרונות שהמאמן יציב לנו יגרמו לנו לשחק טוב".

באימון המסכם ערך קין חילופים בין פליסיו מילסון ודור תורג'מן בכנף השמאלית, כאשר מהצד השני של האגף הוא צפוי להמשיך עם דן ביטון. גם בין איבן מאסון לאבישי כהן יש התלבטות בעמדת המגן הימני. אורלנדו מוסקרה שערך בכורה בין הקורות במשחק הקודם מול האוקראינים, צפוי להמשיך בשער, אם כי שובו של רועי משפתי לסגל, מעלה שוב את השאלה לגבי סוגיית השוער. במרכז השדה אמורים להמשיך יחד יוריס ואן אובריים, דור פרץ וגבי קניקובסקי.

הרכב משוער: אורלנדו מוסקרה, אבישי כהן, דריק לוקאסן, אנריק סבוריט, רוי רביבו, יוריס ואן אובריים, דור פרץ, גבי קניקובסקי, דן ביטון, דור תורג'מן, ערן זהבי.

עוד בוואלה!

גולדהאר שבר שתיקה: "רובי קין הוא לא אויב, לרגע לא חשב לעזוב"

לכתבה המלאה
אורלנדו מוסקרה, דור פרץ, גבי קניקובסקי, מכבי תל אביב. רויטרס
מוסקרה ושחקני מכבי תל אביב במפגש הקודם עם זוריה/רויטרס

זוריה לוגנסק

בכל הנוגע לזוריה, היא ערכה הערב גם כן את האימון המסכם ואת מסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב. יורי קובאל, המאמן הזמני של הקבוצה בשבועיים האחרונים, אמר: "לצערי גם אוקראינה וגם ישראל נמצאות בעיצומה של מלחמה. אלה מדינות שמראות אומץ והקרבה במלחימה ואני מקווה שגם השחקנים שלי יעלו כדי להילחם. לא משנה מה תהיה התוצאה מחר, העובדה שאנו משחקים היא חשובה".

הקשר פטאר מיצ'ין הוסיף: "אני מאוד מקווה שהמשחק הזה ייראה אחרת לעומת המפגש בפולין. היו לנו המון מצבים נגד מכבי, אבל לא הצלחנו להבקיע ואני מאמין שמחר נוכל לתקן את המצב, בתקווה שלא נעשה טעויות בהגנה שנשלם עליהן".

ביום חמישי יתקיים המחזור החמישי בקונפרנס ליג ומכבי תל אביב תתארח אצל בריידאבליק האיסלנדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully