וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיניקס מתמוגגת: בוקר הווינר הפך למנהיג. יוקיץ' משבח את וומבי

עודכן לאחרונה: 27.11.2023 / 10:09

אחרי עוד סל ניצחון, הסאנס מהללים את הכוכב שנכנס לנעליו של פול: "קר כקרח". הסרבי על הצרפתי: "הוא ישנה את הענף, אין ספק בכך"

תקציר מהליגה הטורקית בכדורסל: פנרבחצ'ה - פטקימספור 85:96/ספורט1

זה לקח זמן, אך פיניקס מתחילה להתחבר אט אט, ובשקט בשקט מי שהוגדרה כאזכבת העונה מחזיקה ברצף הניצחונות הארוך בליגה (שבעה, ביחד עם אורלנדו) מחזיקה במאזן 6:11 ונמצאת במקום השלישי במערב, משחק וחצי מאחורי מינסוטה הראשונה. הלילה (בין ראשון לשני) שרדו הסאנס מותחן גדול במדיסון סקוור גארדן, לפני ששלשת ניצחון של דווין בוקר העניקה להם 113:116 על ניו יורק.

בוקר, שנאלץ להסתדר שוב ללא בראדלי ביל וגם ללא קווין דוראנט (שנעדר משני המשחקים האחרונים), לקח אחריות וקבר זריקה קשה מול ג'וליוס רנדל ואר ג'יי בארט. "אלא אם יסתערו עלי ולא אראה את הסל, אני הולך לזרוק את הזריקה הזאת", אמר. "הרגשתי שאני יכול להתרומם ולזרוק ואף אחד לא יגיע לזריקה שלי. זה הרגיש כמעט כמו זריקה פנויה, אני יודע שזה נשמע משוגע. אני מרגיש כאילו אני חלק מההיסטוריה עכשיו, לקלוע כך במדיסון סקוור גארדן".

"הוא קלע זריקה גדולה", הודה רנדל. "לקפוץ כך החוצה, שלשה מעל שני אנשים, צריך פשוט להצדיע לו. אין הרבה מה לעשות".

היתה זו פעם שביעית בקריירה הצעירה של בוקר שהוא קולע סל מכריע בתוך חמש השניות האחרונות של הזמן החוקי או ההארכה - רק לדמאר דרוזן יש יותר כאלה מאז שכוכב פיניקס נכנס לליגה ב-2015/16. "זה דווין בוקר", אמר פרנק ווגל. "הוא קר כקרח. הוא המנהיג שלנו. היו הרבה דיבורים אחרי העזביה של כריס פול, איך תיראה המנהיגות, והוא פשוט לקח את זה על עצמו. זה מרגיש לו טבעי".

על אף שורה סטטיסטית ייחודית של 22 נקודות, 11 ריבאונדים, 6 חטיפות ו-4 חסימות, ויקטור וומבניאמה יצא מנוצח בדו-קרב של סן אנטוניו עם דנבר וניקולה יוקיץ'. בסיום, שיבח ה-MVP של סדרת הגמר (39 נקודות, 11 ריבאונדים ו-9 אסיסטים) את הדבר הבא: "הוא רק בן 19 והוא לא מפחד להתעייף, הוא משחק כל כך חזק. הבחור הזה שומר על כל עמדה במגרש. הוא מבצע טעויות, אבל זה נורמלי, והעובדה שהתקשורת כל הזמן סביבו לא עוזרת, אבל הוא יתרגל. הבחור הזה הולך לשנות את הענף, אין ספק בכך, כל שנותר הוא פשוט להתרווח וליהנות מההופעה".

מילווקי סיפקה את הקאמבק הכי גדול העונה, כשחזרה מפיגור 26 ברבע השלישי ל-102:108 על פורטלנד. "לפעמים אנחנו פשוט מקשים על עצמנו", אמר יאניס אנטטוקומפו, שסיים עם 33 נקודות. "אנחנו לא יכולים להתחיל ככה משחקים, אסור לנו להיות בפיגור 26 ואז להתעורר". החדשות הטובות: בפעם השנייה העונה, גם יאניס וגם דמיאן לילארד קלעו לפחות 30 נקודות באותו משחק. "דיים חייב להיות דיים ואני חייב להיות אני", אמר הגריק פריק. "ברגע שנתחבר ברמה גבוהה יותר, זה יהיה עוד יותר מפחיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully