וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות קריסת ג'וקוביץ': איטליה ניצחה את סרביה בדרך לגמר גביע דייויס

המדורג ראשון שמט שלוש נקודות משחק מול זינר, ולאחר מכן הפסיד ליריבו גם במשחק הזוגות, 6:3, 6:4. האיטלקים יפגשו את אוסטרליה

תקציר גמר טורניר גמר הסבב: נובאק ג'וקוביץ' - יאניק זינר/ספורט1

דרמה גדולה הובילה להפתעה גדולה בגביע דייויס הערב (שבת), כשנבחרת איטליה השלימה 1:2 על נבחרת סרביה של נובאק דג'וקוביץ', והעפילה לגמר לראשונה מאז 1998, אז הפסידה בפעם השישית. התואר היחיד שלה היה ב-1976.

זה התחיל עם קריסה לא אופיינית של המדורג ראשון בעולם. נולה שמט שלוש נקודות משחק והפסיד 6:2, 2:6, 7:5 ליאניק זינר, אותו ניצח לפני שישה ימים בגמר טורניר גמר הסבב. היתה זו הפעם הראשונה בקריירה ההיסטורית של שיאן הגרנד סלאמים בכל הזמנים שהוא יוצא מנוצח במצב בו החזיק בשלוש נקודות משחק.

מיד לאחר מכן התייצב ג'וקוביץ' עם מיומיר קצ'מנוביץ', שהועדף על פני דושאן לאיוביץ', למשחק הזוגות, שם נכנע ביחד עם חברו 6:3, 6:4 לזינר ולורנצו סונגו.

במשחק המוקדם, היה זה קצ'מנוביץ' (55 בעולם) שנחלץ מפיגור מערכה מול לורנצו מוזטי (27) וניצח 7:6 (9), 2:6, 1:6. המדורג 1 בעולם עלה כאמור שני, ביצע גם הוא קאמבק ויכול היה לסגור עניין כשהוביל כבר 0:40 על ההגשות של זינר במשחקון ה-10 של המערכה השלישית, אבל האיטלקי הציל שלוש נקודות משחק, השווה ל-5:5 ומיד לאחר מכן שבר בהזדמנות הראשונה שהייתה לו במערכה והמשיך ל-5:7 יוקרתי. ניצחון שני שלו בקריירה על הסרבי, 11 ימים אחרי הפעם הקודמת.

יאניק זינר עם טניסאי נבחרת איטליה, גביע דייויס. רויטרס
איזה ניצחון גדול. יאניק זינר חוגג עם נבחרתו/רויטרס
הטניסאי הסרבי נובאק ג'וקוביץ'. רויטרס
כזה דבר מעולם לא קרה לו. נובאק ג'וקוביץ'/רויטרס

מי שממתינה בגמר היא אוסטרליה, שהעפילה שנה שנייה ברציפות בזכות 0:2 על פינלנד. אלכס דה מינור ניצח 4:6, 3:6 את אמיל רוסובורי אחרי שאלכסיי פופירין גבר 6:7 (5), 2:6 על אוטו וירטאנן, והם עשו סוף לריצה המפתיעה של הפינים. לנבחרת של לייטון יואיט, שבגמר הקודם הפסידה לקנדה, תהיה הזדמנות לזכות בתואר בפעם ה-29 בהיסטוריה ולהתקרב לשיאנית ארה"ב (32).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully