וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשירות המוליכה: אינטר נותרה בפסגה אחרי 1:1 עם יובנטוס

ולאחוביץ' (27) כבש לביאנקונרי, לאוטרו מרטינס (33) השווה עבור הנראזורי והשאיר את קבוצתו במקום הראשון לשבוע נוסף

תקציר: יובנטוס - אינטר 1:1/ספורט1

המנה העיקרית של המחזור ה-13 בסרייה A הוגשה הערב (ראשון) עם חמישה משחקים, בראשם הדרבי ד'איטליה שהפגיש בין אינטר, מוליכת הטבלה, לבין יובנטוס מהמקום השני, כאשר השתיים נפרדו ב-1:1. קודם לכן, פאולו דיבאלה סידר לרומא ניצחון 1:3 על אודינזה.

אדריאן ראביו יובנטוס לצד דנזל דומפריס אינטר. רויטרס
סטטוס קוו. דומפריס וראביו/רויטרס

יובנטוס - אינטר 1:1

הדרבי ד'איטליה ה-185 בין שתי אימפריות הכדורגל מארץ המגף היה קרב ישיר על המקום הראשון בטבלה. הנראזורי הגיע להתמודדות עם 31 נקודות, 2 יותר מהביאנקונרי שבמקום השני. שתי הקבוצות עם ההגנה הטובה ביותר בליגה האיטלקית הבטיחו קרב עיקש עם הגנות איטלקיות קשוחות כפי שהסטיגמה אוהבת להציג, וכך גם היה. המארחת עלתה ראשונה על לוח התוצאות משער של דושאן ולאחוביץ' אחרי חילופי מסירות עם פדריקו קייזה (27), אך כעבור 6 דקות זה היה לאוטרו מרטינס (33) עם שערו ה-14 העונה בליגה האיטלקית שהשווה והשאיר את אינטר בפסגת הטבלה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
דושאן ולאחוביץ'. רויטרס
העניק את היתרון ליובנטוס. ולאחוביץ'/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 4: כדור חופשי של פדריקו דימרקו מצא את הראש של מרכוס תוראם שנגח אחורה, וויצ'ך שצ'סני היה במקום וקלט.

דקה 15: בלאגן ברחבה של אינטר סידר לפדריקו קייזה את ההזדמנות הראשונה של יובנטוס, אבל האיטלקי בעט מקצה הרחבה מעל המסגרת של יאן זומר.

דקה 18: לאוטרו מרטינס הגיע למצב הראשון שלו עם נגיחה מקרוב מזווית קשה, השוער הפולני של יובה היה במקום ותפס את הכדור.

דקה 27: גול! 0:1 ליובנטוס! שיתוף פעולה נהדר בין קייזה לדושאן ולאחוביץ' סידר לגברת הזקנה את היתרון ואולי את הפסגה - הסרבי החליף מסירות עם האיטלקי שהוציא לו מסירת רוחב והחלוץ עם סיומת נהדרת בעט כדור שטוח לפינה הרחוקה של זומר.

לאוטרו מרטינס לצד מרכוס תוראם אינטר. GettyImages
שער 14 העונה באיטליה. לאוטרו מרטינס/GettyImages

דקה 33: גול! אינטר השוותה ל-1:1! מי אם לא לאוטרו מרטינס אחראי על שער השוויון אחרי התקפה נפלאה של מוליכת הטבלה. מרכוס תוראם על מסירת הרוחב והסיומת של הארגנטינאי לפינה של שצ'סני החזירה את אינטר לפסגה.

דקה 50: הנריך מחיטריאן עם מסירת הרוחב לכיוון הרחבה של יובה, תוראם בעט בנגיעה, אבל שצ'סני היה במקום ועצר בקלות את הניסיון של החלוץ הצרפתי.

פאולו דיבאלה רומא. GettyImages
שוב חגג על היריבה האהובה. דיבאלה/GettyImages

רומא - אודינזה 1:3

פאולו דיבאלה אוהב לפגוש את אודינזה. לארגנטינאי של הג'אלורוסי יש כבר 19 כיבושים או בישולים בקריירה מול הקבוצה מהמקום ה-16 באיטליה, כשהפעם זה הגיע עם בישול מוקדם ושער מאוחר שהעניק לרומא את 3 הנקודות החשובות בדרך למקום החמישי בטבלה. החלוץ סידר לג'אנלוקה מאנצ'יני את הראשון בדקה ה-20, אך בדקה ה-57 פלוריאן תובאן השווה בנגיחה מקרוב והלחיץ את ז'וזה מוריניו שכבר ראה את הקבוצה שלו נכנסת למשבר קטן עם משחק שלישי ברצף ללא ניצחון, עד שהגיע שוב דיבאלה, ובדקה ה-81 כבש את השני של רומא. סטפן אל שעראווי הוסיף את השלישי בדקה ה-90 וחתם ניצחון מתוק.

משחקים נוספים:

קליארי - מונצה 1:1
לקליארי: אלברטו דוסנה (10). למונצה: מירקו מאריץ' (61)

אמפולי - ססואולו 4:3
לאמפולי: פרנצ'סקו קאפוטו (3), ג'אקופו פאציני (25), ויקטור קובאלנקו (86). לססואולו: אנדרה פינאמונטי (9), מתאוס הנריקה (20), דומניקו ברארדי (67 ו-90+2).

פרוזינונה - גנואה 1:2
לפרוזינונה: מתיאס סולה (34), אילריו מונטריסי (90+4). לגנואה: רוסלן מלינובסקי (38)

משחקי יום שני בסרייה A

ורונה - לצ'ה

בולוניה - טורינו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully