וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ: "סיכוי גבוה יותר שאשאר אם נרד ליגה מאשר אם נזכה באלופות"

בעקבות הורדת הנקודות לאברטון, נשאל גווארדיולה אם הוא לא חושש מעונש קשה פי כמה שתספוג מנצ'סטר סיטי שנגדה 115 אישומים. תשובתו הפתיעה

קליפ סיכום השבוע, 22.11/ספורט1

אברטון ספגה עונש חסר תקדים בשבוע שעבר כאשר 10 נקודות הופחתו ממאזנה לאחר שנמצאה אשמה בהפרת כללי הפייר פליי הפיננסי של הפרמיירליג ומאז הממלכה סוערת. הטופיז מיד ערערו על ההחלטה והמאבק המשפטי עוד יימשך, אבל מאז פורסמו לא מעט דיווחים על כך שאם אברטון נענשה בצורה כזו חמורה, קשה לדעת מה יעלה בגורלן של צ'לסי ומנצ'סטר סיטי - היו אפילו הערכות על הורדת ליגה אפשרית.

היום במסיבת העיתונאים לקראת משחק עונה בין מנצ'סטר סיטי לליברפול מחר בצהריים (שבת, 14:30, ספורט1), מנג'ר הסיטיזנס פפ גווארדיולה התייחס לכך לראשונה, כחצי שנה אחרי שהאלופה הואשמה בהפרת חוקי הפרמיירליג ביותר מ-100 סעיפים. אז, בפברואר 2023, הצהיר גווארדיולה "'אמרתי לאנשינו 'ספר לי' על החשדות. הסתכלתי עליהם והאמנתי להם ב-100 אחוז מהיום הראשון, מאז אני מגן על המועדון". הוא לא נשמע אחרת גם היום ואפילו הצהיר שיותר סביר שיבחר להישאר אם המועדון ייענש בהורדת ליגה, מאשר לעזוב עם סיום חוזהו בקיץ 2025.

פפ גווארדיולה, מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
מביע אמון מלא. פפ גווארדיולה/רויטרס

היום הוא לא נשמע אחרת. "לא שיניתי את דעתי בכל הנוגע ל-115 האישומים נגדנו", הצהיר היום, "בכל מה שנוגע לאברטון, אלו שני מקרים שונים לגמרי ואי אפשר להשוות. אני יודע מעורכי הדין שהמקרה של אברטון שונה לחלוטין משלנו ומעבר לזה לא אגיד דבר על אברטון כי אני לא יודע. אני יודע שיש אנשים שרוצים שניענש ושואלים למה זה עוד לא קרה, אבל נחכה ונראה. אחרי שתהיה החלטה סופית, אתייחס ואוכל לומר את דעתי. בינתיים אני מרגיש שהאנשים רוצים שמנצ'סטר סיטי תיענש, אלא שבינתיים אנחנו חפים מפשע".

לאחר מכן נשאל הקטלאני כיצד ינהג אם מנצ'סטר סיטי תיענש בהורדת ליגה: "אם נשחק בליגה האנגלית הראשונה (השלישית בטיבה), יגברו הסיכויים שאשאר כאן. לא אחשוב על העתיד שלי אם יורידו אותנו, יותר סיכוי שאשאר אם נהיה בליגה הראשונה מאשר אחרי זכייה בליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully