וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפציעה של גאבי: ויטור רוקה יצטרף לברצלונה בהשאלה בינואר

אחרי שההתאחדות הספרדית אישרה את העסקה, החלוץ הברזילאי שחתם בקיץ אצל האלופה והושאל בחזרה לאתלטיקו פרנאנסה, ישלים את הסגל של צ'אבי

קליפ סיכום השבוע, 22.11/ספורט1

החדשות הרעות של ברצלונה בפגרת הנבחרות שהסתיימה הן עם פציעתו של גאבי. הקשר בן ה-19 קרע את הרצועה הצולבת במשחק האחרון של נבחרת ספרד שניצחה 1:3 את גאורגיה, אך הספרדי הצעיר ירד צולע ובוכה מהדשא במשחק חסר חשיבות אחרי שספרד הבטיחה העפלתה ליורו, במה שגרר ביקורת רבה של אלופת ספרד כלפי מאמן הנבחרת, לואיס דה לה פואנטה.

כבר ברגע הראשון של הפציעה, הייתה תחושה שהיא חמורה מאוד וכי גאבי לא יעמוד לרשות ברצלונה לזמן רב, אך החשש התאמת עם תוצאות הבדיקות שאיששו כי הקשר לא יעמוד לרשות הקבוצה והנבחרת לכ-9 חודשים ויפספס את המשך העונה, היורו האולימפיאדה בקיץ. מאז, צ'אבי והצוות המקצועי החלו לחשוב כיצד הם יחליפו את אחד הברגים החשובים במערך שלהם, כששמו של טיאגו אלקנטרה מליברפול עלה כמועמד בכיר, אולם הספרדי עדיין לא החלים בעצמו מפציעה ומעדיף על פי דיווחים להישאר באנגליה עד תום העונה. האופציה השנייה של ברצלונה היא ויטור רוקה, שככל הנראה יגיע בינואר לספרד אחרי אישור של ההתאחדות הספרדית.

גאבי נבחרת ספרד. GettyImages
מצאו לו מחליף בסגל, אך לא באותה עמדה. גאבי/GettyImages

החלוץ הברזילאי שחתם בקיץ מאתלטיקו פרנאנסה ושב בהשאלה עד תום העונה, צפוי להיות מושאל לברצלונה לחצי השני של העונה הנוכחית. אמנם עמדתו הטבעית של רוקה היא כחלוץ טבעי, אך ב"מונדו דפורטיבו" טוענים שצ'אבי בונה על שובם של פדרי ופרנקי דה יונג מהפציעות ולהעביר שחקנים כמו רוקה, פראן טורס, ז'ואאו פליקס ואחרים אחורה יותר לעמדת הקישור.

בברצלונה רואים ברוקה כשחקן חשוב לעתיד המועדון, עם חוזה עד 2031 וסעיף שחרור אסטרונומי של חצי מיליארד יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully