וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשש התאמת: גאבי קרע את הרצועה הצולבת, ייעדר 7 עד 9 חודשים

ברצלונה אישרה: הקשר שנפצע בברכו במשחק של ספרד מול גאורגיה ללא מגע מצד שחקן יריב, יעבור ניתוח שייאלץ אותו לעבור תקופת שיקום ארוכה וימנע ממנו לשחק גם ביורו הקיץ וגם באולימפיאדה בפריז

תקציר: ספרד - גאורגיה 1:3/ספורט1

מכה קשה לברצלונה וגם לנבחרת ספרד: גאבי הצעיר שפתח בהרכב נבחרת ספרד מול גאורגיה במוקדמות היורו ונפגע בברכו הימנית ללא כל מגע עם שחקן יריב, סובל מקרע ברצועה הצולבת בברכו וייעדר בין 7 ל-9 חודשים. כך אישרה היום (שני) ברצלונה קבוצתו לאחר בדיקה שעבר השחקן. כזכור, הקשר מירר בבכי עם יציאתו מהמגרש והקטלאנים המודאגים כמובן יצרו מיד קשר עם הצוות הרפואי, משם הגיעה הבשורה עליה דווח ב"אס", לפיה מדובר בקרע ברצועה הצולבת הקדמית.

המשמעות היא היעדרות של בין שבעה (במקרה הטוב) ל-9 חודשים מהמגרשים, כך שהוא לא יחזור לשחק העונה במדי ברצלונה ומעבר לכך יפספס גם את יורו 2024 שייצא לדרך באמצע יוני. בספרד בנו עליו גם לקראת הטורניר האולימפי בצרפת שיתחיל ב-24 ביולי, אבל גם זה נמנע מהקשר הצעיר, שיקווה לעבור שיקום מוחלט ולחזור חזק בעונה הבאה.

גאבי שחקן נבחרת ספרד לאחר שנפצע בברכו. רויטרס
טרגדיה ספורטיבית. גאבי ברגע הפציעה/רויטרס

פראן טורס, חברו של גאבי מברצלונה, הקדיש לו השער השני כשהניף את חולצתו לאחר שכבש בדקה ה-55. הספרדים ניצחו 1:3 את גאורגיה והבטיחו את מקומם בדרג הראשון לקראת הגרלת הבתים של יורו 2024 שתהיה ב-2 בדצמבקר.

מאז הבכורה בנבחרת, גאבי לא החמיץ אפילו משחק אחד. הוא רשם 27 הופעות, מתוכן 23 בהרכב. הקשר בן ה-19 היה היחיד פרט לבלם רובין לה נורמן ששמר על מקומו מההרכב שפתח ב-1:3 על קפריסין, והמאמן לואיס דה לה פואנטה הסביר לפני המשחק: "שחקנים טובים אף פעם לא נחים, וגאבי מוכשר גם פיזית. הוא היפראקטיבי וכל הזמן רוצה לשחק. אנחנו רק בנובמבר, השחקנים עדיין רעננם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פראן טורס נבחרת ספרד עם החולצה של גאבי. GettyImages
ההקדשה של פראן טורס/GettyImages

מאז שערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים של ברצלונה ב-17.8, 2021 נגד חטאפה, גאבי הפך מיד להיות שחקן קבוע בהרכב של צ'אבי וערך מאז 111 הופעות, 89 מתוכן בהרכב וסיפק שבעה שערים ו-12 בישולים. הוא היה שותף בכיר לאליפות של ברצלונה בעונה החולפת וזכה איתה בסופרקאפ באותה עונה. הוא גם הספיק לזכות בתואר הגולדן בוי הנחשב בשנה שעברה כשנבחר לשחקן הצעיר המבטיח בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully