וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדוארדס: "אני יכול להיות הספורטאי הראשון שישחק ב-NBA וב-NFL"

הבחירה הראשונה בדראפט 2020 של מינסוטה, שגדל כשחקן פוטבול, לא פסל אפשרות להצטרף לענף הפופולרי בארה"ב: "קודם רוצה לזכות באליפות, בהמשך אראה מה לעשות"

קליפ סיכום השבוע, 22.11/ספורט1

פתיחת העונה של מינסוטה טימברוולבס, בוודאי בהתחשב בהרכב הקבוצות במערב ב-NBA, הפתיעה אפילו את אוהדיה כשהיא במקום הראשון ועם המאזן השני בטיבו בליגה אחרי בוסטון סלטיקס. אחד הכוכבים של מינסוטה הוא אנתוני אדוארדס, הגארד האמריקאי שרשם מפתיחת העונה ממוצעים של 26.1 נק', 5.9 ריב' ט-5.1 אס' אחרי 14 משחקים. הקלעי בן ה-22 שנבחר ראשון בדראפט של 2020 והתקשה להמריא בתחילת הקריירה שלו בליגה הטובה בעולם, השתלט על העניינים בקבוצה מהמערב והפך לאחד הבולטים בקבוצה ובליגה כולה, אך הוא כעת לא פוסל לשוב לספורט עליו חלם בתור ילד.

בילדותו שיחק אדוארדס פוטבול והיה נחשב לכישרון גדול בתור ראנינג-בק, כשלקראת התיכון החליט לעשות את המעבר ולהתמקד בכדורסל, החלטה שעל פניה נראית הגיונית ונכונה בהתחשב בתחילת הקריירה שלו ב-NBA, אולם בראיון שערך אדוארדס לקומיקאי מרקו סאמרס, אמר: "אני חושב שאני יכול להיות הספורטאי הראשון שישחק גם ב-NBA וגם ב-NFL".

אנתוני אדוארדס, מינסוטה טימברוולבס. רויטרס
יהיה הראשון לשחק ב-NBA וב-NFL? אדוארדס/רויטרס

אדוארדס הדגיש כי "קריירת הכדורסל היא ההעדיפות הראשונה שלו", והוסיף: "אני צריך לטפל בעניינים קודם של ה-NBA. כקבוצה, אנחנו רוצים לזכות באליפות יחד עם מינסוטה. אחרי זה, אני כבר אראה מה ארצה לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully