וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:1 למילאן על פיורנטינה, קמראדה הפך לשחקן הצעיר בתולדות הסרייה A

תאו הרננדז הכריע בפנדל, ילד הפלא בן ה-15 עשה היסטוריה. בכורה מתוקה למצארי, קאמבק לאוסימן: נאפולי ניצחה 1:2 את אטאלנטה

תקציר: אטאלנטה - נאפולי 2:1/ספורט1

המחזור ה-13 בליגה האיטלקית יצא לדרך הערב (שבת) עם ניצחון ראשון העונה של נועלת הטבלה סלרניטנה - 1:2 מפתיע על לאציו. האלופה נאפולי רשמה 1:2 בברגמו אצל אטאלנטה בבכורה המחודשת של וולטר מצארי, כשהערב הסתיים עם 0:1 של מילאן על פיורנטינה בסן סירו.

אטאלנטה - נאפולי 2:1

הבכורה המחודשת של וולטרי מצארי בן ה-62 על הקווים כמאמן נאפולי - 10 שנים וחצי מאז הקדנציה הראשונה שלו במועדון - הסתיימה בניצחון מתוק. חביצ'ה קברצחליה נגח פנימה והעלה את האלופה המאכזבת ליתרון (44), אדמה לוקמן איזן (53), אך ויקטור אוסימן שחזר ועלה לכר הדשא לראשונה זה כחודש וחצי בדקה ה-63, בישל לאליף אלמאס את שער הניצחון בדקה ה-79 אחרי שגיאה גדולה בהגנה. נאפולי עקפה זמנית את מילאן בדרך למקום השלישי, ובעוד ארבעה ימים מצפה לה קרב גדול מול ריאל מדריד בליגת האלופות.

שחקני נאפולי חוגגים. רויטרס
ניצחון מתוק. נאפולי חוגגת/רויטרס

מילאן - פיורנטינה 0:1

עבור הרוסונרי פגרת הנבחרות הגיעה בדיוק בזמן, בעיצומו של משבר גדול. מפגרת הנבחרות של חודש אוקטובר ועד פגרת הנבחרות של נובמבר, מילאן השיגה ניצחון אחד בלבד מתוך שישה משחקים בכל המסגרות והיה זה דווקא אותו 1:2 גדול בסן סירו על פריז סן ז'רמן בליגת האלופות. כעת היא קטעה רצף של ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון, עקפה בחזרה את נאפולי בדרך למקום השלישי, ופתחה פער של שש נקודות מהוויולה בטופ 4. תאו הרננדז הכריע מהנקודה הלבנה (45+2), ובדקה ה-83 נרשם רגע היסטורי כשילד הפלא פרנצ'סקו קמראדה, בן 15 ו-8 חודשים, שכבש מאות שערים בקבוצות הצעירות של הרוסונרי, עלה מהספסל של סטפנו פיולי והפך לשחקן הצעיר בתולדות הסרייה A.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
חלוץ מילאן פרנצ'סקו קמראדה. רויטרס
ישר לספרי ההיסטוריה. קמראדה/רויטרס

סלרניטנה - לאציו 1:2

אחרי שתי נקודות מ-12 אפשריות מאז מונה, פיליפו אינזאגי חגג ניצחון בכורה כמאמן סלרניטנה, שהייתה היחידה ללא ניצחון בסרייה A עד הערב. לאציו המאכזבת, שהובסה 3:0 בבית על ידי יריבתה בעונה שעברה, הוליכה מפנדל של צ'ירו אימובילה (43), אבל בהיעדר הבלמים הקבועים ולואיס אלברטו המוצהב לא ידעה לשמור על היתרון. גריגוריס קסטאנוס השווה מקרוב עם שערו הראשון העונה (55) ועל המהפך היה חתום האקס אנטוניו קנדרבה, שממשיך להבקיע שערים מרהיבים גם בגיל 36 והפעם ירה פנימה מ-25 מטרים כדור מטעה שהסתובב בדרך והכניע את איבן פרובדל (66).

שחקני סלרניטנה חוגגים. Francesco Pecoraro, GettyImages
סוף סוף יש ניצחון. אנטוניו קנדרבה והחברים/GettyImages, Francesco Pecoraro

המחזור ה-13 בסרייה A יימשך גם בימים ראשון ושני, כשבמוקד משחק ה"דרבי ד'איטליה" בין יובנטוס לאינטר (ראשון, 21:45, ספורט2).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully